PvP: Skill sorrend - Taktikák.. :)

Indította Scitec, 2012-06-22, 23:53:07

Testi:

Ütések, mielött elütöd szági.
3 irányú
ütések ( 4-5)
forgó
és újra.
az Ő forgója elött lehet 6.skillezni ha jól csinálod nem talál el.

Menta:
Amig mérgezed ütöd (1 combóig szoktam menni ha sikerül mérgezni az jó)
Mielött elütöd átható ami ellöki
kard csapás
ütés, elütöd
heves
Dübit max akkor éri meg ha már csak 1k tp alatt vagy te is, meg valószínű ő is vagy átható előtt, ha ügyes vagy ellöki.( átható ütés többet szed.)

^^.


Idézetet írta: Celebrate Dátum 2012-08-18, 20:28:53
Nekem annyi az egész véleményem ezekről a "taktikákról", hogy egy nagy hülyeség.
Érezni kell a karaktert, nem egy bizonyos taktikát követni.

Mellesleg aki a mentához kardcsapást írt 1.-nek az szégyelje el magát!

Adom a véleményed bro'! (:

Teljesen elvannak itt tévedve egyesek a mentával, de még a tőrrel kapcsolatban is. Ahogy azt Celebrate is mondta, érezned kell az adott karaktert. Ez lehet, hogy pár perc,esetleg óra alatt megvan, lehet, hogy évek kellenek hozzá...végtére is...nem vagyunk egyformák. (Szerencsére.) Skill sorrendet nem áll módomban írni, hiszen az a legrosszabb, ha leragadunk/leragadtok egyfajta technikánál, tekintve, hogy ezzel a módszerrel 2-3 pvp után az ellenfél kiismer, és rákontráz a tudásotokra. ["Ingyen"metin2-n (és akkor nem reklámozok, viszont mindenki tudja miről van szó) így vertem el anno 6 bios mentával egy 11 küldiset, aki mellesleg az akkori állítólagos top1 warinak számított..bár...ez most lényegtelen..]

Viszont, annyi segítséget nyújthatok, hogy mi az, amit NE csináljatok;
(mindig az adott kaszt adott osztálya ellen fogom írni [Menta-Menta, Tőr-Tőr]

MENTA:
-Többen írták, hogy kardütés, meg dübörgés...aha...NEM. Ez a két skill ugyan hasznos, de nem szabad ezekre alapozni. Sőt! Egyáltalán nem szabad skillre alapozni.
-Bármilyen hihetetlennek is hangzik, mentát is arra tervezték, hogy passzívan üssön, és néha-néha skillezzen egyet. Elvégre egy lomha g*ci karakterről beszélünk, aminek azért nagyot tudnak durranni a szintén lomha skilljei.
-Dübörgést csak abban az esetben, ha meg kell szabadulnunk az ellenféltől, méghozzá sürgősen. Teszem azt, látjuk, hogy áthatolást készül tolni, akkor mi ütünk párat, és toljuk a dübit. Hiába a test, eltaszítani ugyanúgy eltud, ígyviszont annak ellenére, hogy távolra kerülünk tőle (és taszítunk is rajta egy ici-picit) meg is sebezzük (lehet nem olyan vészesen nagyot durran, de 2k is 2k..).
-Kard ütést csak akkor,ha minden kötél szakad [Nincs betöltve a maradék 3 támadó skill,az ellenfél meg távol van.]
-Ha betol egy áthatolást, nem szabad bef*sni. A találat pillanatában meg tudod ítélni, hogy mennyire lök el; Ebből eredően ne kezdj el észnélkül skillezni, még akkor se, ha éppenséggel egy hevest rátudnál tolni, inkább üsd, hiába nem éri el a fegyvered az ellenfél karaktert, vagy éppen hogy csak eléri, megtudod sebezni, vagy esetleg mérgezni, ha eddig nemtetted volna.


TŐR:
Ez lényegesen egyszerűbb, mint a menta, bár a kezelése már annyira azért nem
-Ne hagyd élni az ellenfelet
-Próbálj meg skill-kombókat használni (ütés-forgó-villám és/vagy ütés forgó ütés-villám-lesi)
-Nem feltétlenül kell méreggel kezdened; Cuccban a méreg csodákra képes.
-Ütöd? Viszonylag nagyobb eséllyel mérgezed be, mint bármelyik más karakter. (Igen, az íjászt most lesz*rjuk.)
-Van egy olyanod,hogy kard forgatag? Iiiigen...az is mérgez, csak épp be kéne vele találni normálisan. Taps-taps.
-Ha ütéssel kezdesz,és rátapadsz, próbáljon meg védekezni ellene (: 
-Mindig figyelj, hogy ne kerülj a földre...legalábbis sokat ne...
NEM csinálom meg helyetted a szerveredet.
NEM fogok teljesen alap questeket írni helyetted.

2013-08-12, 18:05:55 #42 Utolsó szerkesztés: 2013-08-13, 08:16:32 Szerző: Pisti95
Nem tudom miért piszokság egy mentának kard ütéssel kezdeni....
Én ha mentával vagyok, szoktam optolni támadó, és mozgási sebességet, mert nagyon lomha kari az biztos...de tényleg kaszt függő hogy kezdesz...testi vs menta ellen, ugye én vagyok a testivel, akkor megfelelő távolságban állva tudsz betalálni a kard ütéssel.

Skill sorrendem

Mentánál:

1, Kard ütés (szerencse ha az ellenfél bekábul)
2, Áthatolás (ez a legerősebb skill-je)
3, ütögetem, sklleket kerülöm addig, amíg a heves csapást nem tudom betolni.
4, kard ütés újra töltött betolom és megint áthatolás, vagy dübi.
5, áthatolás (ha kard ütés sikerül)
6, heves megint


6. skillel:

1, kard ütés
2, áthatolás
3, 6. skill
4, heves csapás
5, dübi vagy kard ütés
6, végső esetben még egy áthatolás (ki is purcannak)
------------------------------------
Tesinél:

1, Száguldás
2, Háromirányú
3, forgó kard
4, ütögetem (ugye gyorsan mert a harci mámor megtolja a sebességet)
5, aztán megint száguldás
6, háromirányú
7, forgó kard (itt meghalnak már) :D

6. skillel:

1, száguldás
2, 6. skill
3, forgó
4, háromirányú
5, száguldás ismét
6, forgó megint
------------------------------------

WP-nél:

1, Örvény
2, Kioltás (messzire kerül ugye a karakter) -- testinél nem ajánlatos
3, ütögetem aztán ujjcsapás
4, Örvény megint
5, ujjcsapás + ütögetés

Nagyon sok varázsseb és támadó sebesség kell, átható + krit mellé, és a lényeg a visszaverés...ezzel verhetetlenné válik teljes mértékben.
Itt ugye nagy védelemmel rendelkezik, utána már csak támadni kell...

UI: WP-vel 200% visszaveréssel ki tudtam ütni úgy egy GM-et (az ő 1 skill-jéből ninja) hogy meg sem mozdultam... :D
-----------------------------------

BM-nél:

1, Lélek ütöget (persze sok mp kell)
2, Láng csapás (ninjánál) másképp meg kitérsz a támadás elől.
3, Sötét kő/sötét támadás (távolság tartás érdemes)
4, sötét támadás/Sötét kő
5, megint láng csapás

Sötét védelmet akkor szoktam kikapcsolni, amikor negyed mp-m marad, de csak metin2hu-n.
-----------------------------------

Ninja tőr:

1, álca
2, leshely
3, ütés, ütés, kard forgatag
4, méregfelhő
5, villám csapás
6, ütés ütés leshely/kardforgatag

mozgás seb, támadó seb, mérgezés esély elengedhetetlen.
------------------------------------

Ninja íjász:  kihagyom mert ezzel nem nagyon játszottam. :D
-------------------------------------

Sámán (sárkány)

1, sárkány Ordítás
2, sárkány lövés
3, repülő talizmán
4, ordítás
5, lövés
6, talizmán
+ jó sok futás :D

Varázsseb + átható ennél is elengedhetetlen....mozgási seb sem árt.
Visszaverést optolsz elpusztíthatatlanná válik, mint a WP.
-------------------------------------

Gyógy sámán:

1, Villám könyörgés (távolságot tartva a karaktertől)
2, villám karom
3, villám hajítás
4, ütés, ütés, villám könyörgés
5, villám hajítás





2013-08-13, 04:07:30 #43 Utolsó szerkesztés: 2013-08-13, 04:30:56 Szerző: adosremus
Nem tudom mi ez a sok kitalált dolog pld. álca+lesi meg ilyenek, de akkor leírom mégegyszer:

Wari:
Menta
- Ütöd Méregig (2es Combo kell hozzá)
- Mielőtt elütnéd Átható
Utánna 2 Lehetőség van:
1. Szemét Leszel és kitérsz a Heves elől
2. Kicsit közelebb mész és te is tolsz egy Hevest, mert ha Átható után tolsz egy Hevest nem fog találni.
- Ha közel van az ellenfél akkor NEM toltok Dübit meg ilyeneket, mert egy átható ütés sebez annyit.
- Ha max. varázsod van, akkor az Áthat tölt be előbb és azzal már tuti vége.

Testi
- Ugyanúgy ütöd méregig, de itt kell figyelni, hogy ne üsd el
- Mielőtt majdnem elütöd Száguldás
Itt is van 2 Lehetőség:
1. Az átható elől már nem tudsz kitérni, mert száguldást toltál és a Hevesnél kitérsz
2. Hevesnél tolsz egy Forgó Kardot
- Itt már csak megint az ütés a főszerep, mert a 3 irány nem ér semmit, úgy mint a dübi és csak ütsz.
- Innen Már rajtad múlik mivel végzed ki.


Ninja:
Tőr
- Hiába sebez a Kard Forgatag ha nem jól tolod tuti nem fog mérgezni
- ELŐSZÖR Méreg Felhő és Utánna Forgatag, mert messze kezdtek és ha Villám csapást fog tolni az nem fog sebezni neki.
- Itt szoktam Villám Csapást, hogy odakerüljek
- Ezután elkezd majd össze vissza csapkodni és megpróbál elütni.
- Ennek megelőzése képpen Lesi.
- A Felhővel meg kivégzed.

Íjász
- Itt nem kérdés, hogy Méreg Lövés
- Tűznyíl elég sokat sebez
Na és itt jön a dilemma:
1. Ismételt lövés. Ez sebez a legtöbbet de lassan is skillez, de ha kevés életed van meghalsz
2. Gyors skill ami gyorsan sebez, de kevesebbet is.
- Ha nem haltál meg az Ismételt baki miatt már akkor Nyílzápor Vagy Varázs Seb. függő, hogy mit tolsz.


Sura:
BM
- Sötét Támadás
- Szellemcsapás
- Sötét Kő
- Sötét Támadás
- Szellemcsapás

WP
- Kioltás
Már Itt van két dolog:
1. Nem olt ki ezért nem fog annyit sebezni az ütés, de mégis csak be kell mérgezni, ezért ha már bemérgezted, akkor Ujjcsapás és ha még nem töltött be a kioltás, akkor Örvény.
2. Kioltottad ezért vígan ütheted, de itt is kell figyelni mégpedig, hogy itt nem kell Örvény, vagyis Ütés addig amíg majdnem elütöd és Ujjcsapás és itt nem tolsz Örvényt hanem ÜTÖD !!!


Sámi:
Gyógy
- Könyörgés
- Villám Hajítás
- Kurál
- Könyörgés
Itt Van A Következő Dolog:
1. Rád Kriteltek Szóval Nem tolsz Hajítást, hanem KURÁL !!!
2. Te Kriteltél ezért tolod ezerrel a támadást.
- Ha nem haltál meg, hogy rádkriteltek akkor, Hajítás és Megint Áldás
- Ha nem halt meg a Krit Könyi + Hajítás után akkor Kurál és 2 Skill és így folytatva

Sárkány
Ha Legyis Vagy akkor
- Sárkány ordítás
- Sárkány lövés
- Talizmán
HÁÁÁT IGEN. Gyógy ellen nem a legjobb Sárkányal menni.
ÚJ VIDEÃ" !!!
eltávolításra került

Szerintem butaság az egész... Minden kasztnál a technika számít. Mindenkinek ki kell tapasztalnia, h neki hogy jó.

Írják itt a gyógy sáminál, hogy könyörgéssel kezdés. Kb tök mind1, hogy könyörgéssel vagy hajítással kezdesz, ugyan úgy nyerhetsz is, vagy veszthetsz is, ha nincs szerencséd. A könyörgéssel kezdés csak annyiban másabb, hogy kúrál után tudod nyomni egyből, és nem a hajítást kell. Ebből kb én semmi előnyt nem látok.
Nem mellesleg az is butaság, hogy ha te kriteltél 1-et, akkor onnantól nyomjad a támadó skilleket, kúrált meg csak akkor ha nincs más betöltve, mert ha te kritelsz egyet és elkezded így nyomni, akkor ha bekapsz 1 9k+ könyörgést meg egy 6-7k-s hajítást, akkor nézhetsz ki a fejedből, hogy "De én kriteltem". Én sem azt mondom, h minden skill után kúrál, de helyzettől függ. És a helyzet egy pvp-n belül is folyamatosan változik. Lehet pvp elején kritel 2-t az ellenfeled, te meg a végén egy jó pillanatban 1-et és meg is nyerted.

Ráadásul, van pár ütögetős gyógysámink is, főleg a top sámik közt. Ők teljesen másképp csinálják, mint amit ide írt pár ember, mégis kb alig verik el őket. Akkor hogy is van ez? ;)
Minden a cuccoktól és a technikától függ.


Mint ahogy DarkNess is le írta,nincs olyan hogy legjobb skill sorozat.
Karakter függő az egész,főleg WP-nél..
Az én WP surám teljesen különbözik az átlagtól,mert eleve úgy csináltam hogy meglepjem az ellenfelet.
Pl: Mint le írtátok, általába úgy kezdtek hogy Örvény,utána kioltás,ujjcsapás,és ütöd amég be nem tölt skill.
Na én nagyon nem így,nálam az a tuti ha megfelelő távolság a kezdésnél,baromira nem bírom amikor a pofámba áll a sok ninja és wari.. szóval felvesszük a megfelelő távolságot,és mikor fut feléd,már akkor elnyomod a kioltást,így pont mire odaér ki van oltva jó esetben.
Miután rá ment első kioltás,mehet az örvény,mert kb akkor akarja nyomni egyből a skilleket lesi/forgó kard,kaszt függő. Az örvénnyel el lököd magadtól,és így nagy eséllyel mellé megy a skillje.
Vissza jön,mert hát ő nagy jampi és csapkod ezerrel.. megszúrod az ujjhegyeddel,azt utána mehet még egy kioltás,mert az már 100% hogy betöltött,kioltás után ütöd egy kicsit,és nyomhatod is ujjcsapást/forgást.

Ez azért jó,mert skillekkel kezdesz,igaz nem mérgezed be az elején,de nem is bonyolódsz bele egy ütés párbajba,mert abban alul maradna mind a testi,mind a ninja ellen.

BM -re és WP -re tudok írni..

BM vs akármi: sötét kő, sötét támadás, lángcsapás, szellemcsapás, sötét támadás
BM vs BM: sötét támadás, lángcsapás, sötét kő, szellemcsapás, sötét támadás

WP: kioltás, 3 ütés, mielőtt elütnéd, ujjcsapás, örvény, ütés, ujjcsapás.

PlayHard2 | Renegade | Shinshoo
I'm back again . . .