[HOW-TO]Szerverbe és Kliensbe való dolgok

Indította tripleh619, 2011-09-16, 14:33:17

2011-09-16, 14:33:17 Utolsó szerkesztés: 2012-01-16, 18:30:11 Szerző: [MOD]Ereon
Hoztam a map mellet még nektek egy kis Kliensbe való dolgot is.Azaz, szerintem sok 2010es kliens készítő szeretne egy GF es GM Chatet.Azaz, Sárga színű legyen a GM írása illetve egy kis GM logó legyen a chat ablak szélén.

Most ezt elhoztam nektek.

Hogyan is tegyük be?

1.lépés: Csomagoljátok ki a root.e**-t!

2.lépés: nyissátok meg a game.py-t és írjátok a végére a következőt:

  def OnRecvWhisper(self, name, line):
  GMMark= "["
  if name.find(GMMark)!=-1:
   chat.AppendWhisper(chat.WHISPER_TYPE_INFO, name, line)

  else:
   chat.AppendWhisper(chat.WHISPER_TYPE_CHAT, name, line)
  self.interface.RecvWhisper(name)


3.lépés: nyissátok meg az uiwhisper.py-t fájlt és írjátok a végére a következőt:

  def SendWhisper(self):

  text = self.chatLine.GetText()
  textLength = len(text)
  GMMark = player.GetName()

  if textLength > 0:
   if net.IsInsultIn(text):
     chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, locale.CHAT_INSULT_STRING)
     return
   if GMMARK.find("[")!=-1:
     net.SendWhisperPacket(self.targetName, text)
     self.chatLine.SetText("")
     chat.AppendWhisper(chat.CHAT_TYPE_INFO, self.targetName, player.GetName() + " : " + text)
     return
   
   net.SendWhisperPacket(self.targetName, text)
   self.chatLine.SetText("")

   chat.AppendWhisper(chat.WHISPER_TYPE_CHAT, self.targetName, player.GetName() + " : " + text)




4.lépés: Csomagoljátok vissza a root.e**-t!

Sok sikert mindenkinek.:)

Üdv,Legendary!



Mod léccives ne töröld.:) És ha nyitva van a téma kérlek titeket ne írjatok bele mert szerkesztem.


2011-09-16, 15:01:38 #1 Utolsó szerkesztés: 2011-09-27, 20:02:12 Szerző: [MOD]Wolfy
Sziasztok.
Ismét a klienseseknek szól a téma.Hoztam nektek egy GF es füstölést.Mint GFen ugyan az.

1.Lépés: Csomagoljátok ki a pc.**-t!
2.Lépés: Menjetek a ymir work --> pc --> common --> effect --> armor -ba!
3.Lépés: Nyissátok meg az "armor-4-2-1.mse" fájlt és szerkesszétek így megy:

BoundingSphereRadius  200.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 180.000000

Group Particle
{
StartTime 0.000000
List TimeEventPosition
{
  0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
}

Group EmitterProperty
{
  MaxEmissionCount    6

  CycleLength   0.500000
  CycleLoopEnable 1
  LoopCount    0

  EmitterShape 3
  EmitterAdvancedType   0
  EmittingRadius 60.000000
  EmitterEmitFromEdgeFlag 1
  EmittingDirection    0.000000 0.000000 0.000000

  List TimeEventEmittingSize
  {
  }
  List TimeEventEmittingAngularVelocity
  {
0.000000 2.500000
  }
  List TimeEventEmittingDirectionX
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionY
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionZ
  {
0.000000 2.500000
0.500000 7.500000
  }
  List TimeEventEmittingVelocity
  {
0.000000 2.000000
0.400000 9.000000
  }
  List TimeEventEmissionCountPerSecond
  {
0.000000 6.000000
  }
  List TimeEventLifeTime
  {
0.000000 1.500000
  }
  List TimeEventSizeX
  {
0.000000 30.000000
0.500000 15.000000
  }
  List TimeEventSizeY
  {
0.000000 30.000000
0.500000 15.000000
  }
}

Group ParticleProperty
{
  SrcBlendType     5
  DestBlendType    2
  ColorOperationType 4
  BillboardType    1
  RotationType     0
  RotationSpeed    0.000000
  RotationRandomStartingBegin 0
  RotationRandomStartingEnd  0

  AttachEnable     0
  StretchEnable    0

  TexAniType 0
  TexAniDelay     0.000000
  TexAniRandomStartFrameEnable 0

  List TimeEventGravity
  {
  }
  List TimeEventAirResistance
  {
  }
  List TimeEventScaleX
  {
0.000000 0.200000
1.000000 0.100000
  }
  List TimeEventScaleY
  {
0.000000 0.200000
1.000000 0.100000
  }
  List TimeEventColorRed
  {
0.000000 0.600000
0.300000 0.200000
1.000000 0.100000
  }
  List TimeEventColorGreen
  {
0.000000 1.000000
0.500000 0.500000
1.500000 0.300000
  }
  List TimeEventColorBlue
  {
0.000000 0.500000
0.500000 1.000000
  }
  List TimeEventAlpha
  {
0.000000 1.000000
0.900000 0.900000
1.500000 0.000000
  }
  List TimeEventRotation
  {
  }
  List TextureFiles
  {
"water1.dds"
  }
}
}
BoundingSphereRadius  150.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 130.000000

Group Particle
{
StartTime 0.000000
List TimeEventPosition
{
  0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -20.000000
}

Group EmitterProperty
{
  MaxEmissionCount    12

  CycleLength   0.500000
  CycleLoopEnable 1
  LoopCount    0

  EmitterShape 3
  EmitterAdvancedType   0
  EmittingRadius 23.000000
  EmitterEmitFromEdgeFlag 0
  EmittingDirection    0.000000 0.000000 0.001000

  List TimeEventEmittingSize
  {
0.000000 0.000000
  }
  List TimeEventEmittingAngularVelocity
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionX
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionY
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionZ
  {
0.000000 2.000000
  }
  List TimeEventEmittingVelocity
  {
0.000000 2.000000
  }
  List TimeEventEmissionCountPerSecond
  {
0.000000 20.000000
  }
  List TimeEventLifeTime
  {
0.000000 0.800000
  }
  List TimeEventSizeX
  {
0.008571 60.000000
  }
  List TimeEventSizeY
  {
0.000000 100.000000
  }
}

Group ParticleProperty
{
  SrcBlendType     5
  DestBlendType    2
  ColorOperationType 4
  BillboardType    2
  RotationType     0
  RotationSpeed    0.000000
  RotationRandomStartingBegin 90
  RotationRandomStartingEnd  90

  AttachEnable     0
  StretchEnable    0

  TexAniType 0
  TexAniDelay     0.000000
  TexAniRandomStartFrameEnable 0

  List TimeEventGravity
  {
  }
  List TimeEventAirResistance
  {
  }
  List TimeEventScaleX
  {
0.400000 0.800000
1.000000 0.600000
  }
  List TimeEventScaleY
  {
0.000000 0.700000
1.000000 1.400000
  }
  List TimeEventColorRed
  {
0.000000 0.500000
0.200000 0.200000
0.980000 0.100000
  }
  List TimeEventColorGreen
  {
0.000000 0.400000
0.300000 0.200000
0.980000 0.100000
  }
  List TimeEventColorBlue
  {
0.000000 0.300000
0.200000 0.600000
0.980000 1.000000
  }
  List TimeEventAlpha
  {
0.000000 0.200000
0.300000 0.700000
1.000000 0.000000
  }
  List TimeEventRotation
  {
  }
  List TextureFiles
  {
"aura1.dds"
  }
}
}
BoundingSphereRadius  150.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 130.000000

Group Particle
{
StartTime 0.000000
List TimeEventPosition
{
  0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -20.000000
}

Group EmitterProperty
{
  MaxEmissionCount    12

  CycleLength   0.500000
  CycleLoopEnable 1
  LoopCount    0

  EmitterShape 3
  EmitterAdvancedType   0
  EmittingRadius 23.000000
  EmitterEmitFromEdgeFlag 0
  EmittingDirection    0.000000 0.000000 0.001000

  List TimeEventEmittingSize
  {
0.000000 0.000000
  }
  List TimeEventEmittingAngularVelocity
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionX
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionY
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionZ
  {
0.000000 2.000000
  }
  List TimeEventEmittingVelocity
  {
0.000000 2.000000
  }
  List TimeEventEmissionCountPerSecond
  {
0.000000 20.000000
  }
  List TimeEventLifeTime
  {
0.000000 0.800000
  }
  List TimeEventSizeX
  {
0.008571 60.000000
  }
  List TimeEventSizeY
  {
0.000000 100.000000
  }
}

Group ParticleProperty
{
  SrcBlendType     5
  DestBlendType    2
  ColorOperationType 4
  BillboardType    2
  RotationType     0
  RotationSpeed    0.000000
  RotationRandomStartingBegin 90
  RotationRandomStartingEnd  90

  AttachEnable     0
  StretchEnable    0

  TexAniType 0
  TexAniDelay     0.000000
  TexAniRandomStartFrameEnable 0

  List TimeEventGravity
  {
  }
  List TimeEventAirResistance
  {
  }
  List TimeEventScaleX
  {
0.400000 0.800000
1.000000 0.600000
  }
  List TimeEventScaleY
  {
0.000000 0.700000
1.000000 1.400000
  }
  List TimeEventColorRed
  {
0.000000 0.500000
0.200000 0.200000
0.980000 0.100000
  }
  List TimeEventColorGreen
  {
0.000000 0.400000
0.300000 0.200000
0.980000 0.100000
  }
  List TimeEventColorBlue
  {
0.000000 0.300000
0.200000 0.600000
0.980000 1.000000
  }
  List TimeEventAlpha
  {
0.000000 0.200000
0.300000 0.700000
1.000000 0.000000
  }
  List TimeEventRotation
  {
  }
  List TextureFiles
  {
"aura1.dds"
  }
}
}
BoundingSphereRadius  200.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 180.000000

Group Particle
{
StartTime 0.000000
List TimeEventPosition
{
  0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
}

Group EmitterProperty
{
  MaxEmissionCount    6

  CycleLength   0.500000
  CycleLoopEnable 1
  LoopCount    0

  EmitterShape 3
  EmitterAdvancedType   0
  EmittingRadius 60.000000
  EmitterEmitFromEdgeFlag 1
  EmittingDirection    0.000000 0.000000 0.000000

  List TimeEventEmittingSize
  {
  }
  List TimeEventEmittingAngularVelocity
  {
0.000000 2.500000
  }
  List TimeEventEmittingDirectionX
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionY
  {
  }
  List TimeEventEmittingDirectionZ
  {
0.000000 2.500000
0.500000 7.500000
  }
  List TimeEventEmittingVelocity
  {
0.000000 2.000000
0.400000 9.000000
  }
  List TimeEventEmissionCountPerSecond
  {
0.000000 6.000000
  }
  List TimeEventLifeTime
  {
0.000000 1.500000
  }
  List TimeEventSizeX
  {
0.000000 30.000000
0.500000 15.000000
  }
  List TimeEventSizeY
  {
0.000000 30.000000
0.500000 15.000000
  }
}

Group ParticleProperty
{
  SrcBlendType     5
  DestBlendType    2
  ColorOperationType 4
  BillboardType    1
  RotationType     0
  RotationSpeed    0.000000
  RotationRandomStartingBegin 0
  RotationRandomStartingEnd  0

  AttachEnable     0
  StretchEnable    0

  TexAniType 0
  TexAniDelay     0.000000
  TexAniRandomStartFrameEnable 0

  List TimeEventGravity
  {
  }
  List TimeEventAirResistance
  {
  }
  List TimeEventScaleX
  {
0.000000 0.200000
1.000000 0.100000
  }
  List TimeEventScaleY
  {
0.000000 0.200000
1.000000 0.100000
  }
  List TimeEventColorRed
  {
0.000000 0.600000
0.300000 0.200000
1.000000 0.100000
  }
  List TimeEventColorGreen
  {
0.000000 1.000000
0.500000 0.500000
1.500000 0.300000
  }
  List TimeEventColorBlue
  {
0.000000 0.500000
0.500000 1.000000
  }
  List TimeEventAlpha
  {
0.000000 1.000000
0.900000 0.900000
1.500000 0.000000
  }
  List TimeEventRotation
  {
  }
  List TextureFiles
  {
"water1.dds"
  }
}
}

5.Lépés: Csomagoljátok vissza a pc.e**-t!

Sziasztok ismét.:)
Egy szerver fájlt hoztam immáron nektek.Ne csak a kliens készítők kapjanak valamit, ha nem ti is.:) Ez a szerver file kisértetiesen hasonlít a GF es szerverfile-hoz.
A különbség annyi, hogy nem Fix leveles és a küldik ki vannak véve.
Ez egy teljesen német szerver file.
Amit tartalmaz:
-100% német
-Küldetések kivéve ( ne villogjanak ott bal oldalt már...::DD)
-GF es Shoppok
-GF es droppok
-Max level 99
-Sok sok bug kijavítva

Minden embernek ajánlom aki nem szeretne szenvedni a koreai szerver fileal.Igen ez is azzal készült, viszont sokkal stabilabb és kidolgozottab.Ezt tudom ajánlani mindenkinek.:) Egy Old School szerverhez szerintem marha jó lenne.

Adatok:
Letöltés: http://www.multiupload.com/KPL917MSJ0


Szerver: root / mcncc.com
Filezilla: root / mcncc.com
Navicat: root / 123456
InGame: DrOwned / 12345


Sok sikert hozzá mindenkinek.A szerver file készítője: Drowned.:)

Üdv,

Legendary.

Sziasztok!
Már rég írtam..Most hoztam a szerver készítőknek néhány Console parancsot,szerintem sokan nem ismerik ezért leírom nektek..




Ez a parancs megszorozza a minimum goldot és a maximumot 2vel..Logikus gondolkodás, ha 2 helyett 10et írsz akk 10el szorozza meg.
IdézSELECT * FROM `mob_proto`;UPDATE player.mob_proto SET gold_min=gold_min*2 , gold_max=gold_max*2
Ez a parancs megszorozza a mobok sebzését 2vel
IdézSELECT * FROM `mob_proto`;UPDATE player.mob_proto SET damage_min=damage_min*2 , damage_max=damage_max*2
[/B]
Ez a parancs megfelezi a szörnyek életét
IdézSELECT * FROM `mob_proto`;UPDATE player.mob_proto SET max_hp=max_hp/2
[/B]

Illetve elmondom, hogyan kell mappot betteni 2010es szerverfile-ba hiszen evvel sincsenek sokan tisztába.
1.A letöltött map szerveres részét beteszed a home/game/share/locale/germany/map/
mappába.
2.777es jogot adsz neki, jobb klikk->engedélyek->777
3.index fájlba beírod a mappnak az épp megadott index részét.
4.Game99ben beírod azt a számot a mapp_allow sornak a legvégére amit megadtak, pl 200


Ha valami nem világos,PM
Üdv,Legendary
[/B]

2011-09-27, 19:57:27 #4 Utolsó szerkesztés: 2011-09-27, 20:01:28 Szerző: [MOD]Wolfy
Sziasztok!
Szerintem sok embernél/szerverél problémát jelent, hogy a tűzfal letiltja más számára felcsatlakozást.
Elhoztam nektek rá a megoldást.
Nyissátok meg a szerveredben az etc/rc.d/ nevezetű fájlt.
Írjátok bele ezt:
firewall_enable = "YES"
firewall_script = "/ etc / ipfw.rules"





Ezután hozz létre egy fájlt az / etc nevű mappában  ipfw.rules néven
Másold bele ezt:
IPF="ipfw -q add"
ipfw -q -f flush

#P2P FiXX
$IPF 4 allow all from serverip to any 12001
$IPF 5 allow all from 127.0.0.0/8 to any 12001
$IPF 6 deny all from any to me 12001
$IPF 7 allow all from serverip to any 14000
$IPF 8 allow all from 127.0.0.0/8 to any 14000
$IPF 9 deny all from any to me 14000
$IPF 10 allow all from serverip to any 14001
$IPF 11 allow all from 127.0.0.0/8 to any 14001
$IPF 12 deny all from any to me 14001
$IPF 13 allow all from serverip to any 14002
$IPF 14 allow all from 127.0.0.0/8 to any 14002
$IPF 15 deny all from any to me 14002
$IPF 16 allow all from serverip to any 14003
$IPF 17 allow all from 127.0.0.0/8 to any 14003
$IPF 18 deny all from any to me 14003
$IPF 19 allow all from serverip to any 14004
$IPF 20 allow all from 127.0.0.0/8 to any 14004
$IPF 21 deny all from any to me 14004
$IPF 22 allow all from serverip to any 14061
$IPF 23 allow all from 127.0.0.0/8 to any 14061
$IPF 24 deny all from any to me 14061
$IPF 25 allow all from serverip to any 14099
$IPF 26 allow all from 127.0.0.0/8 to any 14099
$IPF 27 deny all from any to me 14099
$IPF 28 allow all from serverip to any 17000
$IPF 29 allow all from 127.0.0.0/8 to any 17000
$IPF 30 deny all from any to me 17000
$IPF 31 allow all from serverip to any 17001
$IPF 32 allow all from 127.0.0.0/8 to any 17001
$IPF 33 deny all from any to me 17001
$IPF 34 allow all from serverip to any 17002
$IPF 35 allow all from 127.0.0.0/8 to any 17002
$IPF 36 deny all from any to me 17002
$IPF 37 allow all from serverip to any 17003
$IPF 38 allow all from 127.0.0.0/8 to any 17003
$IPF 39 deny all from any to me 17003
$IPF 40 allow all from serverip to any 17004
$IPF 41 allow all from 127.0.0.0/8 to any 17004
$IPF 42 deny all from any to me 17004
$IPF 43 allow all from serverip to any 17061
$IPF 44 allow all from 127.0.0.0/8 to any 17061
$IPF 45 deny all from any to me 17061
$IPF 46 allow all from serverip to any 17099
$IPF 47 allow all from 127.0.0.0/8 to any 17099
$IPF 48 deny all from any to me 17099
$IPF 49 allow all from serverip to any 19000
$IPF 50 allow all from 127.0.0.0/8 to any 19000
$IPF 51 deny all from any to me 19000
$IPF 52 allow all from serverip to any 19001
$IPF 53 allow all from 127.0.0.0/8 to any 19001
$IPF 54 deny all from any to me 19001
$IPF 55 allow all from serverip to any 19002
$IPF 56 allow all from 127.0.0.0/8 to any 19002
$IPF 57 deny all from any to me 19002
$IPF 58 allow all from serverip to any 19003
$IPF 59 allow all from 127.0.0.0/8 to any 19003
$IPF 60 deny all from any to me 19003
$IPF 61 allow all from serverip to any 19004
$IPF 62 allow all from 127.0.0.0/8 to any 19004
$IPF 63 deny all from any to me 19004
$IPF 64 allow all from serverip to any 19061
$IPF 65 allow all from 127.0.0.0/8 to any 19061
$IPF 66 deny all from any to me 19061
$IPF 67 allow all from serverip to any 19099
$IPF 68 allow all from 127.0.0.0/8 to any 19099
$IPF 69 deny all from any to me 19099
$IPF 70 allow all from serverip to any 21000
$IPF 71 allow all from 127.0.0.0/8 to any 21000
$IPF 72 deny all from any to me 21000
$IPF 73 allow all from serverip to any 21001
$IPF 74 allow all from 127.0.0.0/8 to any 21001
$IPF 75 deny all from any to me 21001
$IPF 76 allow all from serverip to any 21002
$IPF 77 allow all from 127.0.0.0/8 to any 21002
$IPF 78 deny all from any to me 21002
$IPF 79 allow all from serverip to any 21003
$IPF 80 allow all from 127.0.0.0/8 to any 21003
$IPF 81 deny all from any to me 21003
$IPF 82 allow all from serverip to any 21004
$IPF 83 allow all from 127.0.0.0/8 to any 21004
$IPF 84 deny all from any to me 21004
$IPF 85 allow all from serverip to any 21061
$IPF 86 allow all from 127.0.0.0/8 to any 21061
$IPF 87 deny all from any to me 21061
$IPF 88 allow all from serverip to any 21099
$IPF 89 allow all from 127.0.0.0/8 to any 21099
$IPF 90 deny all from any to me 21099

#Standart Regeln

$IPF 10000 allow all from any to any via lo0
$IPF 20000 deny all from any to 127.0.0.0/8
$IPF 30000 deny all from 127.0.0.0/8 to any
$IPF 40000 allow all from any to any

Remélem segítettem.
Üdv,
Legendary

Sziasztok.
Nem nagyon találtam meg az új Celestial worldos fegyverek teljes komplett leírását így elhoztam nektek.
Aki nem tudná miről beszélek:
http://www.youtube.com/v/A_0i031LgIQ
1.)
Töltsük le ezt a fájlt:
http://data.hu/get/4284529/new_weapon_UPDATE11.8.11.rar
Majd tömörítsük ki.
2.)
A new_weapon.eix/epk fájlokat bontsuk ki.
És a benne lévő .gr2es fájlokat helyezzük be az icon.e**-ba!
3.)
Csomagoljuk ki kliensünk item_proto fájlát és a Clientside_item_proto.txt tartalmát másoljuk az utolsó sor után majd csomagoljuk vissza és írjuk felül a régivel.
4.)
Az item_list.txt fájl tartalmát másold ki majd tedd bele a locale/de mappában lévő item_list.txtbe
5.)
A Server side os részét másoljuk be a MySQL programunk CONSOLE részébe.


Sok sikert mindenkinek és jó szórakozást hozzá.
Üdv,
Legendary.

Sziasztok.
Most elmondom nektek, hogyan tudjátok egy bizonyos ládának a droppját szabályozni.
Azaz, pl van a kaszás láda aminek az IDje: 50082 és beszeretnénk mondjuk a droppjába tenni egy új tárgyat akkor a következőket kell tennünk:
1.) Megnyitjuk az FTP programunkban a home/game/share/locale/germany/special_item_group.txt fájlt!
2.) A végére tekerünk addig amíg ezt a jelet nem látjuk: } ez előtt az utolsó tárgy mögé nyomunk egy entert.
3.) Ide be írjuk a következőket:
Soron következő szám Pl. 33[TAB]A tárgy KOREAI neve[TAB]1[TAB]16[TAB]30[ENTER]
4.) Lementjük és feltöltjük a szerverünkre.
5.) Reboot.
Innentől kezdve a kaszás láda azt a tárgyat is fogja droppolni amit beírtunk.
Remélem segítettem.
Üdv,
Legendary

Sziasztok.
Sokan kérdezték tőlem Pmben hogyan lehet megcsinálni azt, hogy egy ládából szörny és yang jöjjön.
Nos leírom nektek.
Leírás céljából egy tökbe fogunk beletenni yang droppot és mob előhívást.
Felmegyünk BSDn keresztül a germany mappánkba(Régebbi SF hongkong) és letöltjük a special item groupot.
Az utolsó sor után egy enter és beírjuk a következőt:


Group[TAB]Tok
{
[TAB]Vnum 50095[ENTER]
1[TAB]group[TAB]426[TAB]40   -> Megidézi 40%esélyel a 426os IDvel rendelkező mob csoportot.
2[TAB]µ·˛Ů·ŻąĚ[TAB]500[TAB]90     -> 500Yangot ad 90% esélyel

Rövidke leírás:
Vnum TárgyID
sorszám           ID/koreai név   Yang száma - Mob csoport IDje   X% esély a  dobásra
1                  group                     426                          40

Ha valami nem világos PM.
Üdv, Legendary

2011-10-31, 08:23:49 #8 Utolsó szerkesztés: 2011-10-31, 10:42:49 Szerző: [MOD]Wolfy
Sziasztok
Én eddig sehol sem láttam a fórumon az új afro/kalapos hajak teljes leírását és berakását kliensbe/szerverbe és 2010es hair questjét. Most elhoztam nektek.
1.Lépés
Töltsük le a következő fájlt IDE kattintva.
2.Lépés
A benne lévő eix/epk fájlt másoljuk a kliensünk mappájába.
3.Lépés
Az index fájlban a kliensben írjuk a végére ezt: neue haree
4.Lépés
Bontsuk ki a root.eix/epkt és keressük meg a,
[LIST=1]
[*]assassin_m.msm
[*]assassin_w.msm
[*]sura_m.msm
[*]sura_w.msm
[*]shaman_m.msm
[*]shaman_w.msm
[*]warrior_m.msm
[*]warrior_w.msm
[/list]fájlokat és ezeket másoljuk bele:

Idéz[/B]
Group HairData17
    {   
      HairIndex        4012
      Model          "hair/hair_4_1.gr2"
      SourceSkin        "hair/hair_4_1.dds"
      TargetSkin        "hair/hair_4_4.dds"
    }
   
Group HairData18
    {   
      HairIndex        4013
      Model          "hair/hair_6_1.gr2"
      SourceSkin        "hair/hair_6_1.dds"
      TargetSkin        "hair/hair_6_1.dds"
    }
    Group HairData19
    {   
      HairIndex        4014
      Model          "hair/hair_5_1.gr2"
      SourceSkin        "hair/hair_5_1.dds"
      TargetSkin        "hair/hair_5_1.dds"
    }
[/B]

6.Lépés
Csomagoljuk ki a locale_hu.eix/epkt majd töltsük le EZT a fájlt.
Majd másoljuk a tartalmukat a megadott helyekre.

A kliens rész ezzel el is készült.
Most a szerver rész jön.
7.Lépés
Menjünk fel FTP kliensünkben a home/game/share/locale/germany/quest mappába és töltsük fel a hair.questet amit a rar fájlban találtunk.
Ha ezzel megvagyunk a Navicat console-ba másoljuk be ezt:
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74013', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '57', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74014', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '57', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74015', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '57', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74016', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '57', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74513', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '45', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74514', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '45', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74515', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '45', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74516', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '45', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74763', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '30', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74764', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '30', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74765', 0xC0FCB8F0, 0xC0FCB8F0, '18', '0', '0', '1', '30', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('74766', 0xC0FCB8F0, 0xC0FCB8F0, '18', '0', '0', '1', '30', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75013', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '58', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75014', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '58', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75015', 0xC0FCB8F0, 0xC0FCB8F0, '18', '0', '0', '1', '58', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75016', 0xC0FCB8F0, 0xC0FCB8F0, '18', '0', '0', '1', '58', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75213', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '53', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75214', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '53', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75215', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '53', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75216', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '53', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75413', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '46', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75414', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '46', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75415', 0xC0FCB8F0, 0xC0FCB8F0, '18', '0', '0', '1', '46', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75416', 0xC0FCB8F0, 0xC0FCB8F0, '18', '0', '0', '1', '46', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75613', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '29', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75614', 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, 0xBEC6C7C1B7CE20C7ECBEEE, '18', '0', '0', '1', '29', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75615', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '29', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');
INSERT INTO `item_proto` VALUES ('75616', 0xC0FCB8B3, 0xC0FCB8B3, '18', '0', '0', '1', '29', '8192', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '0', '0');

Remélem hasznotokra válik majd és segítettem.
Üdvözlettel,
BliSta/Legendary

2011-12-09, 20:28:00 #9 Utolsó szerkesztés: 2011-12-10, 11:45:52 Szerző: Blista
Sziasztok!
Leírom nektek, hogy lehet a legegyszerűbben belépőt készíteni új mappokhoz esetleg máshoz.0.0
Nos,
Első lépésünk az lenne, hogy csomagoljuk ki a locale_hu/de stb. nevezetű eix/epk fájlokat.
Amint kicsomagoltuk keressük meg benne a 71095ös itemet(SD2 belépő)
Valami ilyet láthatunk:
Idéz[/B]
<Item vnum="71095" name="'ĹëÇŕÁő¸íĽ­'" gb2312name="Belépési engedély" type="5" subtype="0" weight="0" size="1" antiflag="74112" flag="8196" wearflag="0" immuneflag="0" gold="0" buy_price="0" limittype0="0" limitvalue0="0" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="0" applyvalue0="0" applytype1="0" applyvalue1="0" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="0" value2="0" value3="0" value4="0" value5="0" socket0="0" socket1="65008" socket2="127" socket3="64992" socket4="21631" socket5="4855" refine_vnum="0" refine_set="0" magic_pct="0" specular="0" socket_pct="0" />
[/B]
Ezt után nyomjunk egy entert és ezt másoljuk be:
Idéz[/B]
<Item vnum="88888" name="metinbelepo" gb2312name="Belépési engedély" type="5" subtype="0" weight="0" size="1" antiflag="74112" flag="8196" wearflag="0" immuneflag="0" gold="0" buy_price="0" limittype0="0" limitvalue0="0" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="0" applyvalue0="0" applytype1="0" applyvalue1="0" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="0" value2="0" value3="0" value4="0" value5="0" socket0="0" socket1="65008" socket2="127" socket3="64992" socket4="21631" socket5="4855" refine_vnum="0" refine_set="0" magic_pct="0" specular="0" socket_pct="0" />
[/B]
A name-hez egy olyan nevet írjuk ami könnyen megjegyezhető és használható hiszen erre lesz szükségünk a szerver résznél. Az item vnumja egy idáig nem szereplő vnum legyen, pl. 88888.
Ezt mentsük el majd csomagoljuk vissza az item_protot és írjuk felül a régivel.
A következő lépés az item_list lesz. Nyissuk meg majd az utolsó sor után nyomjunk egy ENTER-t.
Ide ezt másoljuk be:
Idéz88888    ETC    season1/icon/item/71095.tga
[/B]
Értelem szerűen: 88888 -> Tárgy ID-je. az utána lévő kimaradások mind[TAB]ok. a .tga az iconját jelzi.
Mentsük el.
Ha elmentettük nyissunk meg az itemdesc.txt fájlt.
Itt ugyanúgy az utolsó sor után nyomjunk egy ENTER-t. A következőt írjuk bele:
Idéz[/B]
88888[TAB]Belépési engedély[TAB]Ez az engedély belépést biztosít számodra a különleges Metin kő mapra, ha megmutatod Hwa-Heenek.
[/B]
Értelem szerűen: 88888 -> TÁRGY ID. Belépési engedély -> Belépőnk neve majd az utána következő pár sor a leírás.
Elmentjük, ha készen vagyunk.Visszacsomagoljuk a locale_hu/de stb.-t majd felülírjuk a régivel. Ezzel a kliens rész el is készült.

Szerverbe betevés:
INSERT INTO `item_proto` VALUES (88888, 'metinbelepo', 'Belépési engedély', 5, 0, 0, 1, 74112, 4, 0, '', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, -1, -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0);[/B]
Bemásoljuk, nyomunk egy rebootot a szervernek és készen is vagyunk. A játékban már hívhatjuk is le a belépőt.

Üdv,
Legendary

Sziasztok!
ePVP-n keresgéltem és találtam egy elég frappáns skill és level up effectet.
Letöltés: http://data.hu/get/4704611/levelskillup_by_UW.zip
Használat:
1.) Csomagold ki a root.e**-t!
2.) Nyisd meg a playersetingmodule.py-t.
3.) Tekerj a 340. sorhoz és erre cseréld le:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_LEVELUP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item2.mse")
4.) Csomagold vissza.

Képek:
Skill UP:

Level UP:


Üdv,
Blista.[/b][/color]