Alap kliens füstölés (K)

Indította linux2000, 2011-09-11, 14:54:18

2011-09-11, 14:54:18 Utolsó szerkesztés: 2011-09-11, 18:36:00 Szerző: [MOD]Wolfy
Na szal a DDMT2 kliensben lévő csillogáshoz hasonló kéne nekem. Lehetőleg olyan kleins amibe bennevan vagy aki segít megcsinálni.


Köszi előre is

2011-09-11, 17:47:41 #1 Utolsó szerkesztés: 2011-09-11, 17:59:39 Szerző: Λʟonє
Leírom dióhéjban...


Playersettingmodule-ba megadod, a csillogás adatait...



	
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+20"Bip01""D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-
4-2-2.mse"
)


# +20  Ennek 1-el vagy akármennyivel nagyobbnak kell lennie, mint az előző 1-el vagy többel....


#pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse ez pedig, hogy mit vegyen figyelembe hol van... 


	
	
<
Item vnum="48009" hashName="'şŔ˝¸ĹŔÇ+9" name="Smaragd ruha+9" type="2" subtype="0" 
weight="0" size="2" antiflag="28" flag="1" wearflag="1" immuneflag="0" gold="150000" buy_price="50000" 
limittype0="1" limitvalue0="220" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="8" applyvalue0="23" 
applytype1="37" applyvalue1="33" applytype2="1" applyvalue2="11500" value0="0" value1="500" value2="0"
value3="40" value4="0" value5="1400" socket0="0" socket1="64992" socket2="127" socket3="64976"
socket4="21631" socket5="4855" refine_vnum="11911" refine_set="0" magic_pct="15" specular="100" 
socket_pct="4" />




#  socket_pct="5"   ezt kell oda írni amihez szeretnéd úgy számolhatod ki, hogy melyikhez mi kell, hogy fogod 
#magad és elveszel 16-ot a + xy-ból...  vagy is mondjuk +21-et írtál a playersetting-be elveszel -16-ot akkor 
#5-öt kell oda írni... 

2011-09-11, 17:48:21 #2 Utolsó szerkesztés: 2011-09-11, 17:52:09 Szerző: abence
http://data.hu/get/4218463/armor.rar
pc.eix/epk -t kicsomagolod, ymir_work/pc/common/effect/armor mappába bemásolod ezeket a fájlokat, xml be:

  <File archivedPath="d:/ymir work/pc/common/effect/armor/aura1.dds" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\pc\common\effect\armor\aura1.dds]]></File>
   <File archivedPath="d:/ymir work/pc/common/effect/armor/water1.dds" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\pc\common\effect\armor\water1.dds]]></File>
   <File archivedPath="d:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-1.mse" type="1"><![CDATA[Source\ymir work\pc\common\effect\armor\armor-4-2-1.mse]]></File>
   <File archivedPath="d:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse" type="1"><![CDATA[Source\ymir work\pc\common\effect\armor\armor-4-2-2.mse]]></File>

Vissza csomagolod.
Root fájlokat kibontod, playersettingsmodule.py ben megnézed hogy a:
  chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_9.mse")
sor után ott van-e ez:
  chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+19, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-1.mse")
  chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+20, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse")
Ha nincs oda írod, vissza csomagolod.
Item_proto-t kibontod, megkeresed a vértet amire rá akarod rakni a csillogást.
Választasz egy csillogást playersettingsböl(+19 a buborék, +20 a kék füst), a + ábol levonsz 15 ös(kék füst=5), és azt írod a +9es vért socket_ptc jéhez, +8 hoz 1 el többet írsz ha ugyan azt akarod, +7 hez 2vel többet(kék füst=7)...

Jaj de jóó Nagyon Prók vagytok!!!!! Végre értelmes emberekkel találkoztam :D:D:D


Köszi alll!!! <33