Map berakás (K)

Indította thunderbird, 2011-09-02, 16:06:29

Na olyan kérdésem lenne hogy betettem egy mapot szerverbe és kliensbe is.
Mikor odawarpolok csak nagy feketeség fogad.
Szerver vagy kliens részt rontottam el?
Jah és akármelyiket abban mit?

Kliens, gondolom nem az atlasinfot mert akkor valszeg bezárná, hanem magát a fájlokat rossz elérési útvonalra tetted vagy egyszerűen sz*r...

2011-09-02, 16:17:14 #2 Utolsó szerkesztés: 2011-09-02, 16:22:19 Szerző: thunderbird
Na valami nekem itt nem tiszta.
Az outdoor.*** fileok meg vannak csak be kell másolni de akkor az xmlt nem értem hova kell?
Na most aztán jól megaszontam de remélem valamennyire érthető a kérdés.
Ugyanis az xml kimaradt leírásban semmi nem szerepel róla.

Erre csak sablon kérdést tudok feltenni bocs.
Index-et megcsináltad?

2011-09-02, 16:26:18 #4 Utolsó szerkesztés: 2011-09-02, 17:49:11 Szerző: thunderbird
Na ugyfest hogy a warp koordi sz**rul lett megadva.
Mert most meirtam egy közeli számot és igy látom a mapot de még nem vagyok járható részén.
Ötlet arra hogy kideritsem a pontos warp koordit?


SZerk: Újabb gondom akadt már eljutottam addig hogy be tudok portálni a mapra nem pont a belépési helyére de ott vagyok és van texturája is a mapnak.
A probléma akkor kezdődik ha elindulok mert lépek 4-5-6ot és levág.
De még a karit is csak navicatel tudom kiszedni.
Lehet hogy tényleg el van rontva a map?
Ennyire már nem lehetek én a pancser:D

Na mindegy ha valaki nagyon ráér megnézné nekem hogy jó e geyáltalán a map?
vagy én rontottam el?

http://www.elitepvpers.com/forum/attachment.ph

Indexbe is írd bele helyesen, sztem ott lesz a bibi...

Már 2x visszaellenöriztem az indexet és jól írtam be.
Más ötlet?

Ha normálisan linkelnéd be még talán meg is tudnánk nézni..


Napuff nekem spec oda se warpol. Egyébként settingset kicsit elírta csávókánt nem ártana ha tabbal csinálná meg xD


Itt a settings:
ScriptType    MapSetting

CellScale    200
HeightScale    0.500000

ViewRadius    128

MapSize    1    1
BasePosition    1400000    1400000
TextureSet    textureset\metin2_A3.txt
Environment    A1.msenv




Itt pedig az atlasinfo:

metin2_map_test 1400000    1400000    1    1

De a biztonság kedvéért az index is:

metin2_map_test/
outdoortest


Ha ezekkel se jó akkor semmivel se lesz..xD

2011-09-02, 22:22:45 #10 Utolsó szerkesztés: 2011-09-02, 22:28:08 Szerző: thunderbird
Na mingyárt kiderül most rebootolok.

Ezer hála és köszönet szuper jo lett. :D