Kliens levédése 100%-osan (A)

Indította BerinderE, 2011-04-29, 13:06:58

2011-04-29, 13:06:58 Utolsó szerkesztés: 2011-06-03, 01:28:29 Szerző: [TMOD]Eluveitie
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni saját kliensemet hogyan tudnám levédeni több módon is?
Mint például BlackLongju kliensében nem lehet kibontani a pack mappában lévő epk/eix fájlokat!
Mint például DDMT2 kliensébe alig van mappa és fájl azokat eltüntetni?

Nagyon megköszönném!
Aki tud segíteni meghálálom majd!

Köszi
Cr0nE

Egy normális titkosítóhoz nem olcsón lehet hozzájutni, Powa vagy gamer 40k Ft-ért vette...
Na meg nem elég annyi, hogy letitkosítod azt cső van.... oda némi programozói rutin sem árt, mert hiába titkosítod le, a kliens nem olvassa be, ha nincs beleírva valamelyik(nem tudom név szerint) .dll-be, hogy olvassa a titkosítást.

Tesztként itt egy titkosított ddmt2 root.eix/epk, amit ha beleraktok ddmt2/pack mappába nem indul a kliens* :), próbáljátok kibontani ^^
--> http://data.hu/get/3774602/titkositott_ddmt2_root.RAR
*Mint fentebb leírtam, ha nincs megírva a .dll nem olvassa be a titkosított fájlokat x).



100%-osan nem igazán lehet levédeni. Egyik módszer, ha megváltoztatod a csomagoló és a játék exe LZO kulcsát is, majd ezzel újracsomagolsz mindent.
Ekkor másik exével/kicsomagolóval semmire sem megy az ember. Nem komoly védelem, mert ha elindítod a klienst, pár másodperc alatt kideríthető a megváltoztatott kulcs (van erre egy tool :-/)
Másik variáció ha titkosítod a fájlt egy obfuscator programmal... az fentebb írtak miatt nincs túl sok értelme, ráadásul csak egyedi exe esetében indokolt a használata.
harmadik lehetőség: saját dll-el csomagolsz -> ezt használva simán kibontják a fájljaidat és csinálnak belőle egy hagyományos packot.

Aki nem akarja hogy használják a munkáját, az ne készítsen klienst és ne vegyen részt semmilyen közösségi projektekben!

Idézetet írta: NAAR Dátum 2011-04-30, 08:31:24
Hát nem tom de én most használtam aszt a titkositot elégja... Föleg, hogy egy élégnehéz jelszot atam meg de egy jobb progis feltöri de szerintem tényleg csak az ijen lusták elen kell levédeni mert azok más kliensböl készitenek el egy "egyedi" kliens én meg itt sza*akodok vele nem tom mijota.
Hát a lusta istvánok ellen bármelyik megoldás megfelelő :D

Idézetet írta: ATAG Dátum 2011-04-30, 08:24:20
100%-osan nem igazán lehet levédeni. Egyik módszer, ha megváltoztatod a csomagoló és a játék exe LZO kulcsát is, majd ezzel újracsomagolsz mindent.
Ekkor másik exével/kicsomagolóval semmire sem megy az ember. Nem komoly védelem, mert ha elindítod a klienst, pár másodperc alatt kideríthető a megváltoztatott kulcs (van erre egy tool :-/)
Másik variáció ha titkosítod a fájlt egy obfuscator programmal... az fentebb írtak miatt nincs túl sok értelme, ráadásul csak egyedi exe esetében indokolt a használata.
harmadik lehetőség: saját dll-el csomagolsz -> ezt használva simán kibontják a fájljaidat és csinálnak belőle egy hagyományos packot.

Aki nem akarja hogy használják a munkáját, az ne készítsen klienst és ne vegyen részt semmilyen közösségi projektekben!

Azt is ki lehet kerülni. Speciel nálunk az az LZO key tool 00-00-00-00-00-00-00-00 mutat (vagy nem tudom hirtelen hány páros van). Igaz nem feltörhetetlen, de igazán kell hozzá érteni az egyszer már biztos. :)

PoOwAa