DT (Démon Torony) leírás! (m)

Indította Cobold, 2010-03-12, 14:29:29

2010-03-12, 14:29:29 Utolsó szerkesztés: 2010-10-21, 17:29:13 Szerző: [SMOD]THymea
Valószínüleg már sokan ismeritek a DT-t, jártatok benne, esetleg el is mentetek a Kaszásig...és sokan hallottatok róla, de rendszeresen ledobál a szerver a későbbi emeletekről, esetleg kifogytok az időből egy-egy pályán, nemigazán tudjátok hogy itt-ott mit is kell csinálni pontosan. Ebben szeretnék egy kis útmutatót, és néhány tippet-trükköt adni Nektek.

Habár a DT mindenekelőtt CSAPATMUNKA, a DDMT2 sajátosságai miatt úgy közelítem meg a kérdést, hogy miképp oldhatjátok meg az egyes pályákat akár egyedül is, vagy ha többen lennétek, hogy tudtok eredményesen összedolgozni.

1.

Karakterek: a DT-hez a legjobbak sorban, a kardsura, a mentális harcos, és a testi harcos. A többieknek sem lehetetlen, bár BM suráknak és villámsámánoknak itt már sokkal nehezebb dolguk van. A mobok egyesével nem igazán erősek, és könnyen megölhetők, a DT attól nehéz hogy rengeteg van belőlük, valamint egyes pontokon nagy átható esélyes mobok is támadnak, akik bármekkora védelemmel rendelkező karit is meg tudnak ölni.

Cuccok: habár a DT-t king vért nélkül is meg lehet oldani, védő skillek nélküli karinak, és testi warinak a P mámor védelemcsökkentése miatt mégis ajánlott. King vért nélkül érdemes magunkkal vinni egy maxolt Áldás-os sárkánysámánt, aki 40+% testi sebzéscsökkentéssel tud segíteni. Fegyverként egy 20-25 átlagkáros, 0 körüli kézségkáros 75ös fegyót, valamelyik 65+9eset, esetleg egy jó káros 30+9es fegyót ajánlok. A DT-ben megjelenő mobok 99%-ára, és a Kaszásra is a "nemhalott elleni erő" nevű bónusz hat, ebből érdemes építeni minél többet. A bónusz tehető: fegyverbe, fülbevalóba, pajzsra, sisakba, karkötőbe, így elég könnyen összerakhatsz 80-100% plusz erőt, ami nagyon sokat segít, és a Kaszásnál kötelező:) Mob elleni kő hat szintén, kritikus, átható esélyek, MaxTP bónusz alap, támadósebesség (46, 50, 54es karkötők+9, sisak bónusz, zöld ital) sokat ér. Kevés területi skillel működő, kicsiket ütő PvP karaktereknek (íjász, sámán, BM) magányos runhoz mindenképp ajánlott a warló (lovasküldik működnek, csak kézzel ki kell nyomogatni a küldi tekrcseket), anélkül az időre menő pályákat nagy eséllyel képtelenek megcsinálni. Számukra lóról mindenképp egy masszív átlagkáros kard, illetve harang a kötelező. Bátorságköpeny jól jön, bár nem kötelező, kis futkosással bőven magunkra húzhatjuk az egész mapot:)

2.

Szintek
1: 15 percenként esik egy 50es metin, üsd szét, és az visz tovább.
2: öld meg az összes mobot
3: öld meg az összes mobot+a 75ös Démon Királyt
4: a terembe belépve egy 55ös metinnel találjátok szembe magatokat. Ennek szétverése után esik 8 60as metin, amik közül egy jó, ami ha szétverik, továbbvisz. Ha csak egy ember üti az 55ös metint, megsemmisülésekor ad koordinátákat a csetablakban, amik közül az utolsó előtti a jó metiné:)
5: Itt lesz először bonyolult a dolog, a terem szélein találtok 5 oszlopot, amit Kulcskövek (kis kavics alakú kövek) nyitnak, ehhez az oszlopra kell húzni őket egérrel. Ezeket a teremben lévő mobok dobják majd. A terembe belépve öld meg az összes mobot (ekkor még nem esik kő), majd amint végeztél velük, újra fognak spawnolni, mindig egy-egy teli teremnyi hullám jön. Egy hullám dob egy követ, a cél: ölj meg 1+5 hullámnyi mobot, minderre van 20 perced. Ha kifutsz az időből, kidob a játék a DT kapu elé. Érdemes a legerősebb, illetve warlovas karinak futni egy kört, hogy összeszedje a legtöbb mobot, majd beállnia a terem közepére. Ezt hívják tankolásnak. A többiek csak vigyék oda, illetve üssék ki a maradékot, és üssék le a távharcos íjászokat a tankról.
6: Ez a trükkös szint, ahol a legtöbbeket kidobja a szerver. Ez megelőzhető egy kis ésszel:) A terembe lépve 5 65ös metin fogad. Ezek megsemmisítésére van 10 perced, majd miután ezt megtetted, a terem közepe felőli, oszlop mellett álló metin helyén egy 70es metin esik. Emellé a terem megtelik iszonyatos mennyiségű íjásszal, démon sámánnal, és mindenféle távharcos apródöggel:) Ezek azonnal le fogják támadni azt aki a metint üti, és ilyenkor kifagyhat a játék. Sajnos a helyzet az, hogy önmagában ezellen nem tudsz tenni semmit, egyszerűen a szerver az, ami gyakorlatilag sehol sem képes lépést tartani azzal a támadással, amit az ezer körüli számú mob végez:) Ha emellé még valaki futkos és behal, odahozza a sarkokat is, ha pedig nekiállják ütni őket, csak több lesz:) Előszöris ne üsd a mobot, mert sose fogy el. Másodszor, ha valaki nagyobb is van aki a metinre megy, segíts neki, mégpedig úgy hogy a mobokat magadra húzod, majd elviszed őket jó messze. Ha egyedül vagy, csináld azt, hogy amíg viszonylag kevés a mob verd szét a metint, majd amikor már körbevesznek vidd el őket a sarokba. Utána ha engeded magad megölni, ébredés után visszafuthatsz a metinhez úgy hogy a legnagyobb tömeg ottmarad ahol hagytad. Ekkor nem fog ledobni. SOHASE FUTKOSS FEL-ALÁ CÉLTALANUL, MERT LEDOB MINDENKIT, ÉS EZÉRT NAGYON-NAGYON DURCÁSAK LESZNEK A TÖBBIEK! Ha megölnek inkább várj és éledezz ott helyben újra, hogy ne indítson városban.
A metin Ismeretlen Öreg Ládát dob, amit jobb klikkel nyitsz. Ebből a földre fog esni Sa-Gui, és előbb vagy utóbb Zin térkép. A cél: addig üsd a metineket amíg Zin térképet nem kapsz, ami helyes, és jobb egérrel el fog vinni a következő szintre. Ezenkívül óvatosan a 70es metinnel, mert ez hozza az említett áthatós mobokat, és ha még a démonok is rajtad vannak, le fognak ölni 1100 deffel is:)
8: ( nem hagytam ki a 7iket, így számol a játék) ez lesz a következő szint, itt a mobok Bong-In, és Zin kulcsot dobnak. Újfent a Zin kulcs lesz a helyes, a cél: öld őket addig, amíg nem esik a jó kulcs, majd jobb katt rá. Óvatosan a mobokkal, itt már 70 felettiek jönnek, erősek és sokan vannak, king nélkül meg tudnak ölni, illetve itt is ledobhat miattuk a szerver. Ez a szint nem időre megy, itt már jobb nem sietni, előbbutóbb meglesz a kulcs.
9: ezen a szinten ér véget a DT, itt fogtok találkozni a játék legerősebb nem-eventes főnökével, a Kaszással (lvl 78). A terem tele van mobbal, és a Kaszás valahol a falban lesz a terem túlsó végén. Érdemes először a mobokat megölni és nem nekiesni kapásból:) A legtöbb esetben ide kelleni fog egy JÓ átváltozó gömb a nagy sebzése miatt (kegyenc, bébipók), és P átváltozás. Átváltozáskor mindenképp a legerősebb, illetve az átlagkáros fegyó legyen rajtad, és a nemhalottas cucc, mert azután már nem tudsz cserélni. Kaszás nem sebez nagyot de amúgy nem olyan könnyű megölni, és csak egyszer mérgezhető:) (Mérgezési esély bónusz: megmérgezi a célpontot, folyamatosan sebezi, tulajdonképp semlegesíti a TP regenerációját) A Kaszás dob ládát ha max. 10 szinttel vagy nagyobb nála, amiben értékes cuccok, 75ös fegyverek rejtőzhetnek.

Sok sikert:)

Nagyon szépen köszönjük.!
Ez igazán nagy segítség most már átlátom az egészet!

Cobold egy kérdés az miért fordul elő hogy többször ledob kaszás ölés közben?:S

Idézetet írta: szroland Dátum 2010-03-12, 15:32:14
Velem is előfordult már, hogy levertem a fél életét, és ledobott :D

Nos, ez 90%-ban hat. Mint gondolom már tapasztaltátok, vannak a szerveren néhány másodperces beakadások, amikor a játékosok, mobok állnak egyhelyben, közös nem megy, szerver nem reagál. Ezt fenn a 9iken nehezen veszed észre, hiszen te mozoghatsz, max annyiból látod hogy a Kaszás is megszorul. Nos ilyenkor az történik, hogy a szerver megtorpan, de a játékosok kliensei továbbra is küldik a rengeteg adatot, köztük a Tiéd is, ami szerint te most épp ezt meg ezt csinálod a mobbal. Amikor viszont újra reagál a szerver akkor egy pillanat alatt kapja meg azt a rengeteg utasítást ami amúgy nem egyszerre érte volna, és mivel ezzel nem tud mit kezdeni ledobja a "szerencséseket":)

Amit tehetsz az az hogy erre figyelsz, és ha épp a szeró akad akkor azonnal megállsz és nem csinálsz semmit. Majd ha visszajön ütöd tovább. Persze van amikor csak úgy ledob mert épp ez van, sajna ez az ára annak hogy itt nincs ping (net reakcióidő) alapú szűrés (ami kiszórná a játékosok felét), mint pl. az Online FPS-eknél, ahol egy másodperc alatt osztanak 3-4 fejlövést és egy tizedmásodperces lag már szétvágja a játékot:)

Van pár hiba benne a mentális harcost mindenhol írják hogy jó a Dt be ez nem igaz  végig tudja vinni de nem nagyon ér sokat.hiszen az erős test nem véd mágia ellen.

A másik dolog a bm el nagyon könnyen végig lehet vinni csak kel nagy skill speed és egy pvm ill metinkőre hegyezet kard Pvm es kardnak ajánlót méreg kard +9 40% feletti átlagkár krites kö áthatólás és visszatérés kő   metin kőre pedig 15% feleti skil káros méreg kard a kövezés úgyan ez warló nem szükséges....

Amire szükség van az a P változás és egy müködö átváltozo gömb a szellem tusko nem jó az összes többi nem ha nagyon nem birsz a kövekel sem vagy a 7 emeleten vagy akkor érdemes átváltozni de akkor vigyél több gömböt  pár ütésből levered a követ és az öreg ládákat is gyüjtheted (én mindig úgy szoktam menni 2-3 gömb ) 7 en adig verem a követ amig átt vagyok változva :D

szokot esni pár térkép ami jó ezt a piacon szoktam árusitani igy a gömbök ára vagy akkár az felett már több is jön+a kaszás láda

a lényeg ha átváltozol akkor átlagkáros kard legyen fent a kaszást csak ezel lehet leverni vagy havagytok vagy ha vagytok páran 6 vagy felette +sárkány sámán buffernek  ez alatt is lehet hogy megy de ez igy biztos csak itt már oszlik a jövedelem.én mindig egyedül mentem




Amit ajánlani tudok  karit az kard sura bm meg mondjuk a sárkányos sámán a többi is alakalmas rá de ezekkel a akrikal a leggyorsabb

még mielőtt valaki azt mondja hogy a testi harcos előbb végez az nem tud játszani hiszen egy másik karakter gondolok itt a bm re vagy egy ninjára is tudd egy jó kardal annyit sebezni mint 1 testi harcos csak bonuszokon és felszerelésen mulik az egész

2010-03-12, 22:32:04 #5 Utolsó szerkesztés: 2010-03-12, 22:35:53 Szerző: [GM]Cobold
Nem arról van szó, hogy BM nem tudja végigvinni (a ddmt2-n minden lehetséges) , P sötét védelemmel ő kevesebb sebzést fog kapni mint a kardsura. Arról van szó hogy van akinek könnyebb, van akinek nehezebb. Ha felmész egy fullos 99es BMel nem lesz gondod, de ez a full 99 BM nem lesz gyorsabb mint egy kevésbé ráépített 75-80as testi v mentális wari.

Aztírod 40%+ átlagkáros kard, ez szép és jó, csak ilyen átlagkár mellé erősen minuszos készség fog járni, és a skilljeid lesznek gyengébbek. Persze 99en ez sem annyira számít már, de vannak kisebbek, kezdők is.

Valamint egy BM, aki az ERŐre legutoljára rak, sohasem fog tudni akkorát ütni mint egy harcos, hisz az erő növeli elsősorban az ütések erejét. Ráadásul harcosoknak ottvannak a kétkezesek, hatalmas fizikai támadóerőkkel. Sztem arra gondolsz, hogy BM-el is tudsz ütni 2k-t, de ott ahol a BM, sámán 2k-t üt, hasonlóan jól szerelt harcos 3-4et fog, és neki ugyanattól erősödnek a skilljei meg az ütései is, míg mágiás kariknak a jó mágikus támadóérték általában igen gyenge fizikaival jár együtt. És neki minek is, ő mágiával sebez, ha pedig ütni is akar akkor (általánosságban) harcipaci. És még nem került szóba hogy Harci Mámor + Kard Aura mekkora daráló, meg az sem hogy Áthatolás+Heves a játék legerősebb skilljei és mekkora területre hatnak. Jogos, Test nem véd mágia ellen, de DTben nem a mágiás mobokon fogsz aggódni hanem az áthatós harci tigriseken, a 74es kardharcosokon, meg Kaszásnál a 80mittudoménhányas dagi szellemeken:) Meg a Kaszás 5-6-7k-s krit ütésein.

Sárkánysámán egy jó kompromisszum (lenne) PvM és PvP között, viszont neki is vannak apró bugjai amik sajnos gyengítik tömeg ellen, gondolok itt arra hogy az ordítás 2/3ot sebez, valamint 15-20 szörnynél többet egyszerre soha. Ezenkívül a Lövés is kanyarodik jobbra-balra. Viszont Ő warlóról 100% krittel meg egy jó haranggal be tudja érni a warriorokat:)

Persze mindez csak útmutató, hivatalos Angol szerveren pl. egy íjász is vitte már végig a DT-t egyedül, de ő is elkezdte valahol:)

2010-03-12, 22:58:28 #6 Utolsó szerkesztés: 2010-03-12, 23:44:06 Szerző: Lamborghini
bocsi az hogy egy bm et hogy épitesz ki az más dolog sokan mindig mások és leírások után mennek pedig az hibás int dex str a amradék a vitre 12 vites (bonuszokkal) +500 tp  (bonuszokal) egyensulyozható a hiány

igen a 40% átlagkár mellé kap kb 13%skil kárt de alapjáraton 2k-t üt +a skil  nekem 48%osomban van -15%kár aszem
ez dt 5 emeleten kel ill változáshoz

mint irtam kel 1 skil káros is 1-1 re pvm skilre hegyezve
metin kövek verésére ha jól  vna épitve előbb végiig visszi a dt-t hogy miért? nagy skill speedel folyamatosan ver a kövekre a lélek 4-5k-t  + még skilezed is folyamatosan a 3 skilből a leggyengéb is 6k körl üt és folyamatasonan tudod nyomni mert mire elnyomsz 1 gömböt 1 lasitást 1 gömböt 1 sötétkővet 1 lassitást 1 robanást 1 gömböt na a lényeg folyamatosan 10k kat be  tudsz vinni ez krit nélkül ,van igaz a robanás nem p-s de ki lehet huzni egy bm nagyon gyorsan letudja takaritani az összes többi szintetn mert 1-1 re kel koncentrálni az összes szinten kivéve az 2. 5. emeletet (pár köpeny nagy átlagkáros kardal 1-2 ütés 2-3 mob)

Megmondom öszintén harcos karival aki játszik az nem tud játszani az a legkönyebb karakter nekem 1 dologért van a mentának az áthatolása mivel a bm burkát átüti ennyire jó az  a karakter össz vissz másra nem

sokan fuják bm nek nem kel erő ez valoban igy van de ha van akkor gyorasbban szintel majdnem olyan gyorsan mint 1 tőr ninja vagy 1 harcos (csak kel jó felszerelés és tp bonuszos cucok hogy a vit hánya potolva legyen)

a kovácsolás töri is a cucokat.arról nem is beszélve ha eltőr valamit az már veszteség max ha valami gatyit huzol 7 re de 10 milába nem halt bele még senki amugy minden komolyab 65 fegyver ilyen árba fut vagy felette ha eltörik nagy veszteség és elég sokszor törik.Nekem magyaron eltört mindenem  ahaveromnak is pff  na mind1  azért nem érdemes dt be 6 ig menni mert 1 king box meg 1 kovácsolás lol   ennyi erővel végig is lehet  vinni mig ott bénázol adig a  7. szint 50% meg lehet csinálni ha van régebről kulcsod akkor meg mész egyenesen 9 re kaszáshoz

mire felmész a 6 ra adig ütsz másol nem annyit hanem többet. yangban

én 89 es vok és a GM meg azt mondta, hogy max 10 szint külömbséggel dob ládát. akk én nekem már fölösleges odamennem?vagy még dobálnak nekem?

Idézetet írta: ebabb Dátum 2010-03-13, 21:16:23
én 89 es vok és a GM meg azt mondta, hogy max 10 szint külömbséggel dob ládát. akk én nekem már fölösleges odamennem?vagy még dobálnak nekem?

Ekkora szintkülönbségnél igazából már alacsony az esélye, hogy dobjon. Kissé kérdőjeles a dolog amúgy, mert elvben bossnak mindenképp kéne dobnia ládát, viszont az én 90+os játszóskarimnak Tigris sem dobott már, és Kaszás sem. Persze ettől elképzelhető hogy lesz akinek esni fog 95ön is:) Tipp: mindig csak egy ember menjen neki, az okosak szerint az is csökkentheti az esélyeket, ha nekiállják ütni 10en...

Kovács szintjével meg kiegészítem:D

A Kaszás ellen Nemhalottak elleni erő kell, a DT többi tagjára az Ördög ellni erő hat.

Ha elég erőt összeszedsz a kaszás ellen, akkor hamar meg lehet fektetni.
Én csináltam ellene maximális erőt, és az ütésem crittel rá ilyen 7,5-8k (48%-os Poisonnal)

Remélem segítettem.

Üdv!

2010-04-03, 19:09:08 #11 Utolsó szerkesztés: 2010-04-06, 18:58:35 Szerző: Monaco
Én arra lennék kíváncsi hogy ha war lóval ölök mennyivel lesz nagyobb a lagg?Mert én csináltam egy kard surát ami most 82-es (készül a war ló) 22 ÁK-s  oroszlán karddal hogy tudok majd ölni ott? A skilleknek az elv. pengét a félelmet az elv. vértezést és sárkány örvényt (lehet nem ez a neve most fejből nem tudom) a surát tank karinak akartam megcsinálni de az csak most jutott eszembe hogy ha lóval leszek akkor lehet hogy nagyobb lesz a lagg és nagyobb eséllyel dob le...Így működne egy dt run?Egyedül mennék esetleg egy sámánt elhívok buffolni.(nincs king vértem, talán ha a team húsvétkor megszán minket akkor lesz)A kaszáshoz pedig átváltoznék.
Ja és a fegyverben elég lesz a 22 %ÁK? Mert csak így jött össze a 12 int-tel együt

EDIT:azóta a kardomban 47%ÁK került, a kérdés még mindig áll...lovon ülve könyebb e a dt?

Köszi szépen, nekem is jól jött, de van benne egy hiba. :)
A Zin-Bong kulcsnál azt írtad, hogy jobb klikkelni kell rá, pedig egy oszlopra kell ráhúzni. :)
Amúgy a leírás nagyon jó, mégegyszer köszi.

Jó leírás, annyit tennék hoze a menta azért hátrányos mert lassan öli a mobokat (varlovla már nem annyira :)), testi pedig gyorsan darál persze ajánlott neki warlo nemhalottas és ák-os méreg illetve lóról egy haragkard meg királyvért(2kezessel gyorsabban üt lóról mint kardal és nagyobb területen sebez), nekem 87-es farm harcosom pro loval kb 40 perc alatt fent van a 7-ediken (a 40 perc az 5-ik miatt van ott minimum 20-perc kell), ha nincs királyvért meg ha vna is még sok esély a TP visszaállítására bonusz kell ezzel minden ütés tölti vissza tp-t pl igy lorol sebezhetetlen a tesi szinte kardura még inkább mivel neki az aurája is ezt a bónuszt adja persze neki mp vissza álitás is kell.
Meg másik észre vétel az íjász lő legnagyobbat mivel az íjak sebzése a legnagyobb csak a hátránya csak egy célpontot sebez,

Meg még valami valaki irta az ördögelleni erőt az nem hat dt-be dtbe nemhalott elleni kell

Am bármelyik karival  felehet menni kaszásig csak arra kell épiteni pl UK-n egy íjász anno egymaga elvitt egy runt.
Persze más dolog, hogy a kard surával és test harcossal a leggazdaságosabb (nem kell nekik gömb) és még a sárkány sámán ami elmegy runolonak.

Idézetet írta: szroland Dátum 2010-04-03, 15:54:35
A Kaszás ellen Nemhalottak elleni erő kell, a DT többi tagjára az Ördög ellni erő hat.

Ha elég erőt összeszedsz a kaszás ellen, akkor hamar meg lehet fektetni.
Én csináltam ellene maximális erőt, és az ütésem crittel rá ilyen 7,5-8k (48%-os Poisonnal)

Remélem segítettem.

Üdv!

Megsúgom h az ördög elleni erő elvileg lélekbe lenne jó de bugos.
Dt be a nemhalott elleni erő kell meg szörny erő+ támadó érték.
Meg ha egyáltalám felenged mert dt7-en általába ledob.