[Gyűjtőtéma]Kis publikációk

Indította HaWk, 2011-03-29, 07:16:13

Estét!

Aki követi az eseményeket, fejlesztéseket GF-en, az tudja/tudhatja, hogy bekerült egy apró kis módosítás, ami jóféle. Ugye a questablakon jelenleg(alap esetben) a szöveg nem rögtön jelenik meg, hanem lassaban betűnként töltődik be. Na, ennek befellegzett, ugyanis ezt kiiktatták, és azonnal megjelenik a questablak teljes tartalma, nem kell várni 4-5 másodpercet mire lapozhatsz, kiléphetsz, teleportálhatsz(közben gyilkolnak ezerrel...). Lehet, hogy nem egy szép megoldás, de működik.

questlib.lua fájlod legelejére másold be a következő kódot:
[spoiler]do
local isFast = 1
local __say = say
function _G.say(str, ...)
if table.getn(arg) > 0 then
if isFast == 1 then
raw_script("[DELAY value;1]"..string.format(str, unpack(arg)).."[/DELAY][ENTER]")
else
__say(string.format(str, unpack(arg)))
end
else
if isFast == 1 then
raw_script("[DELAY value;1]"..str.."[/DELAY][ENTER]")
else
__say(str)
end
end
end
end

Az isFast változó utólag került be, e feltételes megoldással tesztelve nem lett! But looks good.[/spoiler]

Használata multiplex:
- Használható formázott szövegként, mint c-ben a printf.
Hogy értsd:
say("%s vagyok. Én %d kiló nokedlit szaggatok naponta.", "Ezekiel", 320)
Eredmény:
IdézEzekiel vagyok. Én 320 kiló nokedlit szaggatok naponta.

- Vagy a megszokott módon:
say(""..pc.get_name().."")
-_-

2016-05-20, 22:15:35 #201 Utolsó szerkesztés: 2018-10-28, 11:25:34 Szerző: T0gy3R
Sziaszok.!
YT viseletek:
Nem igazán láttam még őket, ezért felrakom ide.! :)
Esetleg ha az msm fájlokban már foglalt a 146 nektek firkantsátok át ti, vagy ha az ID foglalt szintén :D

[spoiler]
Item_list:
41456 ARMOR icon/item/41457.tga
41457 ARMOR icon/item/41456.tga


itemdesc:
41456 Youtube Viselet (f) Videósként a szerver reklámozásáért kapod.!
41457 Youtube Viselet (n) Videósként a szerver reklámozásáért kapod.!


item_proto:
41456 ytcostumehf ITEM_COSTUME COSTUME_BODY 2 ANTI_MALE | ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP NONE NONE 0 0 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 146 0 0 0 0 0
41457 ytcostumehn ITEM_COSTUME COSTUME_BODY 2 ANTI_FEMALE | ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP NONE NONE 0 0 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 146 0 0 0 0 0


item_names:
41456 Youtube Viselet (f)
41457 Youtube Viselet (n)



shaman_m.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc2/shaman/"

ShapeIndex 146
Model "shaman_fencing1_Germany.GR2"
SourceSkin "shaman_fencing1_Germany.dds"
TargetSkin "shaman_youtube.dds"
}


sura_m.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/sura/"

ShapeIndex 146
Model "sura_fencing1_Germany.GR2"
SourceSkin "sura_fencing1_Germany.dds"
TargetSkin "sura_youtube.dds"
}


warrior_m.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeIndex 146
Model "warrior_fencing1_Germany.GR2"
SourceSkin "warrior_fencing1_Germany.dds"
TargetSkin "warrior_youtube.dds"
}


assassins_m.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc2/assassin/"

ShapeIndex 146
Model "assassin_fencing1_Germany.GR2"
SourceSkin "assasin_fencing1_Germany.dds"
TargetSkin "assassin_youtube.dds"
}


shaman_w.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/shaman/"

ShapeIndex 146
Model "shaman_soccer1_Germany.GR2"
SourceSkin "shaman_soccer1_Germany.dds"
TargetSkin "shaman_youtube.dds"
}


sura_w.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc2/sura/"

ShapeIndex 146
Model "sura_soccer1_Germany.GR2"
SourceSkin "sura_soccer1_Germany.dds"
TargetSkin "sura_youtube.dds"
}


warrior_w.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc2/warrior/"

ShapeIndex 146
Model "warrior_soccer1_Germany.GR2"
SourceSkin "warrior_soccer1_Germany.dds"
TargetSkin "warrior_youtube.dds"
}


assassin_w.msm:
Group ShapeData146
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/assassin/"

ShapeIndex 146
Model "assassin_soccer1_Germany.gr2"
SourceSkin "assassin_soccer1_Germany.dds"
TargetSkin "assassin_youtube.dds"
}
[/spoiler]

Üdv.:T0gy3R

Hály,

A következő módosítással bevezethetitek az ablakok fejlécére a "Kis méret" gombot(hajjajj, derossz is lehet @piszkosfantázia.eu), másnéven a minimalizáló gombot, ugyan olyan mintára, mint a bezár gomb. Akinek ez nem lenne világos: ugye van a Bezárás gomb körül egy kis keret, arra gondoltam az imént. Tudom, hogy ez a professönel python programozóknak semmi, de valljuk be; nem mindenki született annak. Sőt, sokan még csak meg sem születtek, de már programozónak hívják magukat :brainfuck:.

Felhívom a figyelmet;
- Nem beszélni madzsar jól!
- Gondolkodás lehet szükség!
[spoiler=Tutorial]1.) Nyissad mög a ui.py fájl, keres ez:
class TitleBar(Window):

2.) Ízlés szerint hozzáadni ez "self.SetWidth(width)" sor fölött:
#Minimize Baseframe
btnMinimize = ImageBox()
btnMinimize.AddFlag("not_pick")
btnMinimize.SetParent(self)
btnMinimize.LoadImage("d:/ymir work/ui/pattern/titlebar_minimize_baseframe.tga")
btnMinimize.Hide()

#Minimize Button
btnMinimize.Button = Button()
btnMinimize.Button.SetParent(btnMinimize)
btnMinimize.Button.SetPosition(3, 3)
btnMinimize.Button.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/public/minimize_button_01.sub")
btnMinimize.Button.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/public/minimize_button_02.sub")
btnMinimize.Button.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/public/minimize_button_03.sub")
btnMinimize.Button.SetToolTipText(localeInfo.UI_MINIMIZE, 0, -23)
btnMinimize.Button.Show()

self.btnMinimize = btnMinimize


3.) Görget le vagy fókusz rátesz ez függvény: "def SetWidth(self, width):" elágazás módosít ez:
if localeInfo.IsARABIC():
self.btnClose.SetPosition(3, 3)
self.btnMinimize.SetPosition(3 + self.btnClose.GetWidth(), 3)
else:
self.btnClose.SetPosition(width - self.btnClose.GetWidth() - 3, 3)
self.btnMinimize.SetPosition(width - self.btnClose.GetWidth() - self.btnMinimize.GetWidth() - 3 - 3, 0)


4.1) Ez alá:
def SetCloseEvent(self, event):
self.btnClose.SetEvent(event)


4.2) Betesz ezek:
def SetMinimizeEvent(self, event):
self.btnMinimize.Button.SetEvent(event)

def CloseButtonHide(self):
self.imgRight.LoadImage("d:/ymir work/ui/pattern/titlebar_right_02.tga")
self.btnClose.SetEvent(lambda *args,**kwargs : None)
self.btnClose.Hide()

def MinimizeButtonShow(self):
self.btnMinimize.Show()


[/spoiler]

Használatról:
Először is tudni kell a dologról, hogy alap esetben a minimalizáló gomb nem látszódik, neked kell láthatóvá tenni.
Mutatok rá példát.

uiInventory.py fájlban a __LoadWindow eljárásban/függvényben kinek mi tetszik, hogy hívja van egy ilyen rész:
self.GetChild("TitleBar").SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close))

Ezzel rendeli a gombhoz az eventet, ami bezárja a leltárat.
Na már most, ha így módosítod:
self.TitleBar = self.GetChild("TitleBar")
self.TitleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close))
self.TitleBar.MinimizeButtonShow()
self.TitleBar.SetMinimizeEvent(ui.__mem_func__(self.Minimize))


Ezt mindenképpen add hozzá, mondjuk a "def Close(self):" fölé, hiszen ezt hívja meg a minimalizáló gomb, tesztnek:
def Minimize(self):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "Minimize Button...")


El ne felejtsem... van még egy "CloseButtonHide" nevezetű metódusunk is, amit GF bá' vezettetett be a webzennel, a Megbűvölő tárgy+ mellé, hogy ne lehessen bezáni az ablakot.
Használata egyszerű.
self.TitleBar.CloseButtonHide()
vagy
self.GetChild("TitleBar").CloseButtonHide()


Csatolmányban a szükséges képfájlok, ETC-be javallott csomagolni.
[spoiler]Azért így kerettel jobban néz ki, mint keret nélkül, mi? ::)
Haha[/spoiler]

Valami gázos lenne vele, az csak Chemtrail, de dobjatok meg PM-mel ha valami baj lenne vele, annak ellenére, hogy teszteltem :o


Cheers, peace, goodnight[spoiler], mentem dolgozni #fakk[/spoiler].


Sziasztok ! Ebben a témában szeretném közzétenni az "új" 100-as sisakokat és a nemrégiben bekerült fejlesztőket a GF-nél.(Saját kreálmány így előfordulhat hogy egy-két esetben eltérhet mivel értékekkel nemigazán vagyok tisztában információ hiány végett.)

Beüzemelés:
pack mappába:

newhelm.eix +(epk)

(+Index)

local: itemdes.txt +itemlist.txt (bemásolni nem felülírni !)

a többi szerintem magától értetendő.

MINDENRŐL KÉSZÍTS BIZTONSÁGI MENTÉST MIELÖT CSERÉLSZ FELLÜLÍRSZ VALAMIT!!

https://drive.google.com/file/d/0BzGGCdDsmoP9WlBSa21tcUZHdjQ/view

Sziasztok sokan kérték tőlem ezért kiteszem

Ezt a 2 sort be írod és nem lesz céhbe lépés idő!

/e guild_disband_delay 0
/e guild_withdraw_delay 0


Hello mindenki!

Nem tudtam hova tudnék erről témát létrehozni, ezért maradtam a kis publikációknál.

Lehet hogy csak nálam jött fel ez a hiba, de a FileZilla nem képes felcsatlakozni a szerverre. Ezután első dolgom az volt hogy visszaraktam az előző verzióját a programnak, és újra működött a dolog. Lehet van egy kis hiba a programban, és még nem stabil a verzió, éppen ezért aki teheti, ne rakja még fel mert problémákba fog ütközni.

Amennyiben valaki már belefutott a hibába, itt egy link a régebbi verzió(k)hoz.
Filezilla x86: Letöltés
Filezilla x64: Letöltés

2016-09-09, 18:53:11 #206 Utolsó szerkesztés: 2018-10-14, 12:33:22 Szerző: [SMOD]Ken
[spoiler]Azért rakom ide, hogy ne kelljen sok szöveget írnom hozzá, mert ez csak egy "kis" publikáció.[/spoiler]

Minap a deepweben (ez csak egy poén nem ott találtam a gyengébbek kedvéért) turkáltam, és egy nagyon nagyon beteg oldalon megtaláltam martysama forrását (igen, az a martysama). Nem tudok túl sok dolgot hozzáfűzni, aki ért hozzá egy cseppet is elolvassa a README.txt fájlt, és olvadozik (vagy nem, mert hát ez is benne van a pakliba) mint én, hogy sokkal kevesebbet kell dolgoznia és hogy milyen szép is ez és egyben érdekes és mennyit lehet tanulni a szenszejtől. Első ránézésre meglehetősen hasznosnak tűnik (másodikra is). Sok sikert, aki jobban belenyúl és hamarabb mint én az nyugodtan írhat egy privátot, hogy mit talált és mennyire jó is ez vagy éppen mennyire nem.

[spoiler]Nem a kedvencem a data, de a mega haldoklik keményen.[/spoiler]

http://data.hu/get/9971386/marty_clientserver_source.rar



2016-10-09, 21:32:03 #207 Utolsó szerkesztés: 2018-04-03, 17:03:08 Szerző: [MOD]Ken
Nos, kedvedre konvertálj SQL --> XML
Vagy akár fordítva is megteheted akkor amikor szeretnéd.

Elérhetősége: http://www.stevecraft.cz/hracky/ip_sql_to_xml.php
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

2016-10-20, 21:51:53 #208 Utolsó szerkesztés: 2016-10-21, 21:25:39 Szerző: вυɢ™
A mai nap egy cseppet értelmetlenül álltam a fáradtságomnak köszönhetően az egyik hibám előtt. Igaz a mysql folyamatosan omladozik össze (az én figyelmetlenségem miatt) de mindegy is. A probléma a következő volt:

- Nem tudtam céhet csinálni (logikusan egyből sql hibára gondoltam)

- Ha CH-t váltottam (a forrásos ch váltóval) a karakterem feje felett ott volt egy random offline shopnak a neve.  Tévedtem, nem javította azt meg, csak akkor épp jó volt.     

- Ha lehívtam 150000000000 mobot abból a legtöbbnek a feje felett ott voltak az offline shop nevek. (Itt arra gyanakodtam, hogy a forrásban rontottam el valami kis dolgot amin átsiklott és lebuildelte. Rosszul gondoltam úgytűnik.) Nem javult meg csak pillanatnyi jóság volt.

Syserr ez volt(érdekes módon az offline shopra nem írt semmit):
ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Table 'guild' is read only
Meg még persze ehhez hasonlók. Rövidke agyalás és keresgélés után rájöttem a hiba megoldására. A hibát ezennel elnevezem "read only" hibának. Jó persze biztos másnak is volt már meg mit tudom én de nem láttam erre pontosan ezt a megoldást itt fórumon és nem is biztos, hogy minden read only hibát ez javít meg, de az enyémet ez javította meg tehát hátha segít valakinek. Úgyhogy aki read only hibát kap az a következőket pötyögje be bsd-n:

/usr/local/etc/rc.d/mysql-server stop
Enter nyomsz (gyengébbek kedvéért) és vársz míg leállítja a mysql-t.

chown -R mysql /var/db/mysql && chgrp -R mysql /var/db/mysql
Itt is entert nyomsz (wow).

/usr/local/etc/rc.d/mysql-server start

És ezennel elindítottuk a mysql-t és minden szép és jó. Legalább is nekem  ;D

[spoiler]Ezt a megoldást epvp-n találtam egy 2010es topicban.[/spoiler]

Gúd lakk hev fan.

2016-11-14, 12:42:19 #209 Utolsó szerkesztés: 2016-12-09, 21:17:45 Szerző: bakura1998
Akinek szüksége van erre annak most leírom, hogy hogyan tudja letiltani OX mapon a chatet.
Nincs szükségünk csak egy input_main.cpp fájlra, ezt nyisd meg és keress rá erre:

int CInputMain::Chat(LPCHARACTER ch, const char * data, size_t uiBytes)


Aztán ezen belül erre:

if (buflen > 1 && *buf == '/')
{
interpret_command(ch, buf + 1, buflen - 1);
return iExtraLen;
}


Alá pedig írd be ezt:

if (ch->GetMapIndex() == OXEVENT_MAP_INDEX)
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Ide meg jöhet a szöveg, pl: Nem tudsz chatelni oxon.");
return iExtraLen;
}


A szöveget átírhatod nyugodtan amire akarod, nem kell átírni az OXEVENT_MAP_INDEX-részt mivel az include_main.cpp fájlban includolva van az OXEvent.h fájl ami segítségével lekérdezi az OXEVENT_MAP_INDEX kódot, így tudja hogy az valójában 113.
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Sziasztok!

Először is, Tudom hogy 2089m-et nagyon kevés ember használ, DE ez amit le fogok írni, 40kra vagy bármire alkalmazható!

Történet:

Egyik ismerősöm, aki még 2089m-et használ, beleütközött egy olyan hibába, hogy ha leáll bármelyik ch-ja, ráindít a szerverére, duplikált hívása lesz, de csak azokról a ch-król, amik nem álltak le.

Mivel utál resizni, és eddig csak azt a megoldást tudta, hogy resi, és megjavul, így elkezdtünk gondolkozni.

40k-nál ilyet nem láttam még, de találtunk rá egy olyan megoldást ami nem jó, de működik.

Hiba oka valószínű az, hogy nem ellenőrzi még a régi game file, hogy fut e, hanem még1x ráindít úgy ahogy van, így duplikáltan fut a ch, és ez okozhatja a gondot.

Megoldás:

Készíteni kell külön sh-kat minden egyes ch-hoz, vagy ha coreokra van osztva, akkor coreokhoz.

vagy, egy külön sh-t, ami nem minden cht indít el, hanem csak egy bizonyos cht / core-t

Lehet, hogy soha az életben nem lesz erre szükségetek, de ha mégis, tudjatok erről.

Akinek nem sikerülne MEGA-ról a FreeBSD9.2_with_source.rar fájlt letölteni, annak itt van torrentben.

Kattolj ide a letöltéshez
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

2016-12-25, 21:21:50 #212 Utolsó szerkesztés: 2016-12-25, 21:25:07 Szerző: вυɢ™
[spoiler=Kirántott hús és a rizsa]X nappal ezelőtt észrevettem, hogy az eddig megírt kb 30 questemnek a szövegei mind túl hosszúak. Eszembe nem jutott volna, hogy akkor átírom, hogy több karaktert jelenítsen meg mielőtt a mondat felénél félbeszakít a quest. Úgyhogy én a zseni megnéztem mi a limit és úgy átírtam az összes questet  :-X Ma ezt megelégeltem és utána néztem a dolgoknak. És BAMM.[/spoiler]
Csodálatosan szép eszeveszett boldog karácsonyt kívánok mindenkinek én vagyok bág és ma bemutatok nektek egy rohadt izgalmas dolgot. Unod már, hogy csak 52 karakterig írhatsz egy kvesztbe me utána nyit egy új sort és egy ocsmány mondat jön létre? Akkor itt a megoldás!
root/uiquest.py
Rákeresel erre a sorra:
event.SetRestrictedCount(idx,52)
Ezt (52) átírod 60ra és már is boldogabb az életed!
Ilyen hosszú mondatot is írhatsz most már egy questbe!
Ikzempöl:
----"123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Dobom a fukkot fent az ujjam,itt van a Mr. edd meg a fingját")

A kedvenc előadóművészemtől idéztem Albert Einsteintől.
Szép napot mindenkinek remélem hasznotokra válik.

Nagyon izgalmas release következik most. Egy Chunjo és egy Shinsoo mapname felirat meg egy quest ablak.
A Chunjo Shinsoo-s cuccok Atreyások. Megcsináltam üresnek is a mapname alapját. Ha valakinek nem tetszik a munkám nem csodálom mert 2 percnél többet nem szántam rá  ::)

[spoiler=Pikcsörsz:]


[/spoiler]

A .rar fájlba tga kiterjesztéssel vannak. Except az üres. Hajrá.

DL: Ide kattincsá

Sziasztok! Ezt turkmmo-n találtam (transmutation system) aki nemtudná mi ez itt 1 link: https://www.youtube.com/watch?v=4xG4_hdJVYw

(Nincs tesztelve!!)

2017-02-18, 12:23:46 #215 Utolsó szerkesztés: 2017-02-19, 15:37:06 Szerző: T0gy3R
Hy all.!

Minap egy olyan hibába ütköztem ami egy game/db fordítás után, szerver indítást közben jelentkezik.(csatolmányban képen látható.!)
A forumon, nem igazán találtam rá megoldást, de egy kommentben Reขs™ írta, hogy ne húzzuk le FTP-ről a fordított fájlokat, hanem FTP-n mozgassuk. Erre tökéletes RIN BSD script-je. Így a hiba orvosolva van, bár a mivoljta továbbra is kérdéses.!
[spoiler=Ezt csak azért, hogy ha keresőbe beírja valakit ezt is megtalálja]Shared object has no run-time symbol table[/spoiler]

Sziasztok! Közzéteszem az "általam" készített (szerkesztett) effekteket/logokat Ezekkel kicsit színesebbé tehetitek a kosztümöket.

2017-05-11, 22:09:59 #217 Utolsó szerkesztés: 2020-11-07, 17:50:58 Szerző: Rashida
Sziasztok, mivel TheSLZ témája törölve lett így gondolom kirakom ezt a kis szösszenetet.

"Mivel Magyarországon egyre többen használnak forrást (legalább látni, hogy M.O picit fejlődik is) így elkészítettem az alábbi leírást" ~ SLZ octavianus 1791.05.99

Forrás letöltés: Google Drive
Forrás fordítás javítás letötés: MEGA.nz


Tutorial(tut) forrás fordításra: Lépjetek be az SSH konzolba és írjátok be ezt:

game fordítás:
cd /usr/src/mainline/Srcs/Server/game/src/
gmake clean
gmake -j5


db fordítás:
cd /usr/src/mainline/Srcs/Server/db/src/
gmake clean
gmake -j5


// -j5 mi is ez? Az, hogy hány magot használjon a procitokból forrás fordításra. Képlet: Proci magotok + 1 = jxy (pl nekem 4magos a procim és + 1-et kell hozzáírni így 4+1=5)

Fontos, hogy fordítás előtt rakjátok be a javítást!




Nem tudom mennyien használjátok P3NG3R által publikált 'questlib.lua'-es okosságát ami a szöveg sebességét növeli.

Itt van ennek a forrásos megoldása:

> PythonEventManager.cpp

Keress erre:
const long c_lNormal_Waiting_Time = 10;

Írd át erre:
const long c_lNormal_Waiting_Time = 0;

// vagy amennyi időt akarsz várakoztatni.




Kezdőszint módosítása forrásban:

> input_login.cpp

Keress erre:
table->level = 1;

Cseréljétek le az 1-est a kívánt szintre.
ElsÅ' az elsÅ'k között, Az emberek istent játszanak engedély nélkül.

Sziasztok!
Mivel nem találkoztam vele itt fórumon, így gondoltam megosztok veletek egy új dungeon-t :)
Ez a map a Water Dungeon nevet kapta.
Használjátok egészséggel ;)
Forrás: https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/4282133-release-clam-metin.html
Letöltés: https://data.hu/get/10535225/Clam_metin.rar
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=CnA-h-YSDJo

Sziasztok

TheShadow témájának apropóján leírok nektek egy kis módosítást ami néhány embernek hasznos lehet:

Címe: Háw tú game nevének átírása

Mire jó?
- Ha ps paranccsal ellenőrzöd a szervered futását, akkor nem 3-5-7 db game-t látsz hanem szépen látod hogy ch1, ch1_1 ch2 ch2_1 stb

Akkor a how to:

- WinSCP-vel csatlakozz fel a szerveredre
- lépj bele: /usr/game/channel1
- jobb klikk a game linkre
- Átnevezés
- megadod neki hogy pl ch1

ez után végtelen ciklusban minden ch mappádba végigmész.

Ha ez kész, elnavigálsz: /usr/game

megnyitod a start.sh file-t

kikeresed az összes ilyen sort:


cd /usr/game/channel1
./game &


itt módosítod a game szót az előzőleg megadott nevekre

pl ha channel1 mappádba ch1 re írtad át, channel1_1 mappában pedig ch1_1-re akkor így fog kinézni ennek a kettőnek az indítása:

cd /usr/game/channel1
./ch1 &

cd /usr/game/channel1_1
./ch1_1 &


Remélem érthető, és hasznotokra válik