[Gyűjtőtéma]Kis publikációk

Indította HaWk, 2011-03-29, 07:16:13

Olá!

GF mob, illetve item proto-hoz itt egy bontó + a forrása.

https://mega.nz/#!zU8C0TKB!XdwOXmipFXC0wcHyy76qHRkC4GWAMWkxM6M6Gu2WBeo

Jelszó: [spoiler]A vebszájt monogrammja. emkettőhá[/spoiler]

Ui: Ha fordítani akarod, akkor a bin(Client) forrása melletti Tools mappába csomagold ki a ProtoTool főkönyvtárat, az utómunkálatok elkerülése érdekében(include/lib).

Használat: Tedd a proto-kat a bin mappába és indítsd el a bontót, kész.
Eredmény: XML fájl, amiből kiolvashatóak az adatok. Velük kompatibilis konvertáló NINCS!

Találtam a megámon egy 2.9-es granny verziójú exportert az összes 3ds maxhoz/maya meg még mittudomén mihez is jó. Csak telepítsd fel és már modellezhetsz is.

Meka pölösö <3
Skype:Csedwik

2016-02-05, 21:42:27 #182 Utolsó szerkesztés: 2016-02-06, 04:54:11 Szerző: meax00121
Sziasztok elhoztam ismerősöm 4 leltáras indítóját akinek kell spektra kliensel kompatibilis!
Letöltés csatolva txt ben

2016-02-07, 13:54:41 #183 Utolsó szerkesztés: 2016-04-14, 19:03:54 Szerző: 66Dragon99
nincs megosztható adat


2016-02-15, 21:09:06 #185 Utolsó szerkesztés: 2016-02-15, 21:41:23 Szerző: 66Dragon99
http://www.4shared.com/rar/zBDlboegce/br_aga_hatbird_m00.html
A metin2 történelmében először: A madár npc!  8)
szárm.hely.:Lengyelország / Románia ; Gyártó: NetMetin(?)
Extrák.: interaktívan 4 wait animációval és megannyi lehetőséggel használható fel eme npc!
nincs megosztható adat

Sziasztok!
Elhoztam nektek egy jó kis GM logót, a szerver logója nélkül :)
Letöltés: https://mega.nz/#!6xQ2wKaK!dXTJwq2LXAiXZIevsOoC45Smo1TZaCzKeNpUJFqXLec
Kép: Csatoltam!

2016-02-22, 23:36:30 #187 Utolsó szerkesztés: 2016-02-23, 08:13:47 Szerző: endox93
Mivel befejeztem a próbálkozásaim a szerver készités iránt itt vannak  a teljes havas map1ek a textúrákkal együtt használjátok egészséggel. 
[spoiler]https://drive.google.com/file/d/0B7C9jfgdklhueDM4OXd2VWQzNXc/view?usp=sharing[/spoiler]

Üzenet összefésülés: 2016-02-23, 08:13:47

Egy kis apróság szebb viz textura.

https://drive.google.com/file/d/0B7C9jfgdklhuSWpQbVNIRG1ROGs/view?usp=sharing
Skype : Derota2

2016-02-24, 19:11:32 #188 Utolsó szerkesztés: 2016-03-20, 18:43:57 Szerző: 66Dragon99
Új objekt by EzekielitohMercury

https://mega.nz/#!5ptyEIQL!MNKFUEGzViCqVjUNPiLZXi9TnmihJlEgPeXc-ECu8dk

másik link
http://www.4shared.com/rar/rCWBMl8Ece/arob_work_060216.html


Fehér leopárd by  dzekonix /  dzekon
http://i.imgur.com/SFuejze.png

elhelyezése: ymir work->npc->leopard mappa
http://www.4shared.com/rar/nlIC8U8sce/leopard.html
npclistbe.:

0 leopard_white leopard
ID leopard_white



http://kepfeltoltes.hu/160320/asdasdasd_www.kepfeltoltes.hu_.png
a hozzá tartozó pet(saját kiegészítés...)
letöltés-> http://www.4shared.com/rar/f6bnWU2pce/ymir_work_folder.html
A dds és az msm file helye->ymir work ->npc2 -> leopard_young1 mappa
npclistbe.:
0 leopard_young1_white leopard_young1
ID leopard_young1_white


nincs megosztható adat

2016-03-13, 08:08:31 #189 Utolsó szerkesztés: 2016-03-31, 17:50:39 Szerző: 66Dragon99
Íme az általam módosított (pontosan működő) VZ-ből kikapott InventoryBonusPage:
(ezt publikálom,mert a másik témá(m)ban levő berakásról készített minitutorialos txt /xml linkje azóta meghalt)
+ Lusta vok újraírni,akinek kell az úgy is kikeresi a py-k-ből azt ami neki kell! Ü


http://kepfeltoltes.hu/160313/illusztracio_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
letöltés.:
http://www.2shared.com/file/4cUSNa7i/VZ_inventorybonus_full.html

big thx4P3NG3R..
nincs megosztható adat

Első szettem. Remélem hasznotokra válik :)


Letöltés:http://www.4shared.com/rar/b4YGOE9nba/apocalyps_By_Deniell.html
Jelszó:Apocalyps

Tudom, hogy Slz már kitette, viszont én kicsit tisztáznám a dolgot, mert láttam, hogy sokan nem értik miért is nem működik (eddig én sem értettem, hogy mi lehet a baja) az alábbi témában beszerezhető rendszer:

https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/8337-how-to-enchant-transform-costume/


Az Slz által leírt lépéseket végezzétek el ugyanúgy, viszont ezt a rész:

//costume bonus item

// Transform costume
if (item->GetVnum() == 70063)
{
if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů."));
return false;
}

//SLZ fix
if (item2->GetAttributeCount() == 0)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů."));
return false;
}
//SLZ fix

if (item2->GetAttributeCount() < 3)
{
if (number(1, 100) < 30)
{
while(item2->GetAttributeCount() < number(2, 3))
item2->AddAttribute();
}
}
}
// Enchant costume
if (item->GetVnum() == 70064)
{
if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů."));
return false;
}
}

//costume bonus item





Cseréld le erre:

// Transform costume
if (item->GetVnum() == 70063)
{
if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů2."));
return false;
}
//SLZ fix
if (item2->GetAttributeCount() == 0)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů3."));
return false;
}
//SLZ fix
if (item2->GetAttributeCount() < 3)
{
if (number(1, 100) < 30)
{
while (item2->GetAttributeCount() < number(2, 3))
item2->AddAttribute();
}
}
}
// Enchant costume
if (item->GetVnum() == 70064)
{
if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů2."));
return false;
}
}


Aztán mehet a fordítás


Keresd meg a locale_string.txt-t szerveroldalon(/usr/game/share/locale/hungary)

Keress rá erre:

"şŻ°ćÇŇ ĽÓĽşŔĚ ľř˝Ŕ´Ď´Ů.";
"Nem tudod fejleszteni miközben át vagy változva.";


Cseréld le erre:

"şŻ°ćÇŇ ĽÓĽşŔĚ ľř˝Ŕ´Ď´Ů.";
"Nem tudod fejleszteni miközben át vagy változva, esetleg a tárgy nem bónuszolható.";


A végére illeszd be a következő sorokat:

"ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů2.";
"Sajnálom, de a tárgy nem kosztüm.";

"ĽÓĽşŔ» şŻ°ćÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů3.";
"Ez a kosztüm nem rendelkezik bónuszokkal és nem is adhatsz hozzá bónuszt.";


Lényegében ez nem változtat semmin, hanem megmondja, hogy pontosan mi is a helyzet valójában.

Amiért pedig hibaüzenetet dob a szerver, az azért van, mert a nálad lévő kosztüm nem +-os (azaz nem bónuszos)

Sziasztok.

Mivel már untam, hogy keresgélni kell folyton a megfelelő verzióval fordított cryptlib-et(v5.6.3), ezért lefordítottam a rendelkezésemre álló összes fordítóval(VC90,VC100,VC110,VC120(+xp)). Így kaptam végeredményül cirka ~1,3gb-nyi fájlhalmazt(dll,pdb,lib,pch stb), amihez hozzáadtam az include/cryptlib mappá(ma)t is, csak azért mert a cryptoppLibLink.h fájlt módosítani kellett egy picit ::)
Itt egy teljes lista az elkészült fájlokról.

Google magyarázat a cryptoppLibLink.h fájlban végzett módosítás(ok)hoz:
[spoiler]MSVC++ 14.0 _MSC_VER == 1900 (Visual Studio 2015)
MSVC++ 12.0 _MSC_VER == 1800 (Visual Studio 2013)
MSVC++ 11.0 _MSC_VER == 1700 (Visual Studio 2012)
MSVC++ 10.0 _MSC_VER == 1600 (Visual Studio 2010)
MSVC++ 9.0  _MSC_VER == 1500 (Visual Studio 2008)
MSVC++ 8.0  _MSC_VER == 1400 (Visual Studio 2005)
MSVC++ 7.1  _MSC_VER == 1310 (Visual Studio 2003)
MSVC++ 7.0  _MSC_VER == 1300
MSVC++ 6.0  _MSC_VER == 1200
MSVC++ 5.0  _MSC_VER == 1100
[/spoiler]

És végül, itt a letöltés:
mega.nz : -- LINK -- ~98,8MB

Ezek a fájlok csak és kizárólag a jelenleg legfrissebb verzióval kompatibilisek, ami számszerint a v5.6.3! Aki korábbi verzióval próbálja használni, több mint valószínű, hogy "error LNK2001: unresolved external symbol "?b?l?a?b?l?a" (?b?a?l?a?b?l?a)" hibát fog visszakapni válaszul.

Felhasznált források:

Cheers!

2016-03-31, 13:41:08 #193 Utolsó szerkesztés: 2018-08-02, 10:59:51 Szerző: [MOD]Ken
Az önzőségemről + a limitekről lemondva publikussá teszek valami sura kard/pengeféleséget!


kicsomjelszó: metin2hungary.net

infó: két változat készült és ebből a szebbik került emide,bárki nyugodtan használja egészséggel!
Tartalom: 1 x 30-as sura penge .gr2  & 1 x a sura penge kimaradtjainak textúrája alfa csatorna nélkül! (a helykihasználás miatt a textúra olyan,amilyen a többi valahogy nem akaródzott publikálhatóvá válni)
nincs megosztható adat

2016-04-05, 12:10:37 #194 Utolsó szerkesztés: 2016-04-05, 12:25:42 Szerző: Whandel
Sziasztok!  ;D
Hoztam nektek pár színezett sivatagi kosztümöt, amit saját szerverbe pakoltam be, de nem szeretném ha más hamarabb publikálná sajátként, mint én :) Töltöttem fel psd-t is ha valaki esetleg módosítgatná picit :D Elég sokat szívtam velük mire rájöttem, hogy a női, férfi mind megegyeznek, kivéve a sura ._. >< Szóval nem akarom hogy ti is beleessetek ebbe a hibába, így inkább feltöltöttem őket :3


Pár kép, nem akarom mindet minden kasztban bemutatni.







LETÖLTÉS
fekete sivatagi
kék sivatagi
rózsaszín sivatagi
vörös sivatagi
zold sivatagi
szürke
IKONOK (páros a férfi, páratlan a női)

PSD

~With every ending we can find the beginn

2016-04-17, 20:47:21 #195 Utolsó szerkesztés: 2016-04-18, 16:42:07 Szerző: 66Dragon99
Anonymusz maszkok by plechito
eredet: http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/2040505-release-vendeta-masks-all-characters.html
letöltés
https://mega.nz/#!lQZVkCQC!T7LJsPgf4nL6pPg5C1O2xCsjxvlDSi7VRUm5jgLCOnE









https://mega.nz/#!xUJRQDIB!TPoxxDtpdgBN7EmJqmP8vCcdIBdtR-RS1ZBEZ9iPn5M
[spoiler=Tartalmi infót tudjuk]Többször is megtalálhatjuk ezt a lilás színű szettet a neten, de az eredetéről tudni ildomos,hogy a rottenroot nevű spanyol-angol szeró műve. [/spoiler],emez  a 4metin(.com)ról lett letöltve és elmetve
van benne 1x egy item_proto séma,aminél célszerű a socket értéket megnézni a sor végén
van benne 1x a playersettings részre kellő fél,amiben 2 féle módon szerepel az adott dolog berakása
1x van item_list és még ikonok is.
nincs megosztható adat

2016-04-18, 02:08:04 #196 Utolsó szerkesztés: 2016-04-18, 02:11:59 Szerző: Fl4T!K
Sziasztok!

Úgy látom, hogy sokan nem tudják, hogy kell leállítani rendesen a szervert adatvesztés nélkül.
Mert ha a DB-t állítják le először vagy game futás alatt db-t leállítják... Akkor a cuccok eltűnnek!

Írtam egy kis shell scriptet, ami ellenőrzi, hogy fut-e a db/game...

Tessék itt van:
#!/bin/bash

echo -e "Leallitas..."
while pgrep "game"; do
echo -e "Game leallitasa..."
killall game
sleep 3
done

while pgrep "db"; do
echo -e "DB leallitasa..."
killall db
sleep 3
done

echo -e "A szerver leallt!"



A Scriptet másold be stop.sh vagy close.sh-ba.
Hamarosan...

Pálinkás jó estét, reggelt vagy délutánt, ki mikor olvassa!

GF indítóban leskelődtem, mint szűz fiú a leányöltöző ablakán, és felfedeztem egy eddig ismeretlen salátareceptet szótárat(adattároló változót), ami azért került be, hogy MapIndex alapján meghatározza, hogy mi annak a területnek a neve, aminek a mapindexe x vagy y. Ez a cucc a csoport fejlesztéssel került be, ugye mikor ráviszed az egeret egy csoporttársadra(GF-en!! [WJ_SHOW_PARTY_ON_MINIMAP]), kiírja, hogy melyik területen napozik a majom. Na már most ezt csak azé' teszem fel, mer' mé' ne? :D Ja, és azért is, mert így bepillantást nyertek abba, hogy GF-en melyik mapindexen melyik map van.

localeInfo.py
MINIMAP_ZONE_NAME_DICT_BY_IDX = {
  0 : "",
  1 : MAP_A1,
  3 : MAP_A3,
  4 : MAP_GUILD_01,
  5 : MAP_MONKEY_DUNGEON_11,
  6 : GUILD_VILLAGE_01,
21 : MAP_B1,
23 : MAP_B3,
24 : MAP_GUILD_02,
25 : MAP_MONKEY_DUNGEON_12,
26 : GUILD_VILLAGE_02,
41 : MAP_C1,
43 : MAP_C3,
44 : MAP_GUILD_03,
45 : MAP_MONKEY_DUNGEON_13,
46 : GUILD_VILLAGE_03,
61 : MAP_N_SNOWM_01,
62 : MAP_N_FLAME_01,
63 : MAP_N_DESERT_01,
64 : MAP_N_THREEWAY,
65 : MAP_TEMPLE,
66 : MAP_DEVILTOWER1,
67 : MAP_TRENT,
68 : MAP_TRENT02,
69 : MAP_WL,
70 : MAP_NUSLUCK,
71 : MAP_SPIDERDUNGEON_02,
72 : MAP_SKIPIA_DUNGEON_01
73 : MAP_SKIPIA_DUNGEON_02,
74 : "",
75 : "",
76 : "",
77 : "",
78 : "",
79 : "",
80 : MAP_TRENT02_A,
81 : MAP_WEDDING_01,
91 : MAP_E,
92 : MAP_E,
93 : MAP_E,
103 : MAP_T1,
104 : MAP_SPIDERDUNGEON,
105 : MAP_T2,
107 : MAP_MONKEY_DUNGEON,
108 : MAP_MONKEY_DUNGEON2,
109 : MAP_MONKEY_DUNGEON3,
110 : MAP_T3,
111 : MAP_T4,
112 : MAP_DUEL,
113 : MAP_OXEVENT,
114 : MAP_SUNGZI,
118 : MAP_SUNGZI_FLAME_HILL_01,
119 : MAP_SUNGZI_FLAME_HILL_02,
120 : MAP_SUNGZI_FLAME_HILL_03,
121 : MAP_SUNGZI_SNOW_PASS,
122 : MAP_SUNGZI_SNOW_PASS01,
123 : MAP_SUNGZI_SNOW_PASS02,
124 : MAP_SUNGZI_SNOW_PASS03,
125 : MAP_SUNGZI_DESERT_01,
126 : MAP_SUNGZI_DESERT_HILL_01,
127 : MAP_SUNGZI_DESERT_HILL_02,
128 : MAP_SUNGZI_DESERT_HILL_03,
130 : MAP_T1,
131 : MAP_T2,
132 : MAP_T3,
133 : MAP_T4,
180 : "",
181 : MAP_EMPIREWAR01,
182 : MAP_EMPIREWAR02,
183 : MAP_EMPIREWAR03,
184 : "",
185 : "",
186 : "",
187 : "",
188 : "",
189 : "",
193 : MAP_SPIDERDUNGEON_02_1,
194 : MAP_HOLYPLACE_FLAME,
195 : MAP_PATHWAY_FLAME_01,
196 : MAP_PATHWAY_FLAME_02,
197 : MAP_PATHWAY_FLAME_03,
198 : MAP_HOLYPLACE_ICE,
199 : MAP_PATHWAY_ICE_01,
200 : MAP_PATHWAY_ICE_02,
201 : MAP_PATHWAY_ICE_03,
202 : MAP_HOLYPLACE_DESERT,
203 : MAP_PATHWAY_DESERT_01,
204 : MAP_PATHWAY_DESERT_02,
205 : MAP_PATHWAY_DESERT_03,
208 : MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS,
209 : MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS_1,
210 : MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS_2,
211 : MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS_3,
216 : MAP_DEVILCATACOMB,
217 : MAP_SPIDERDUNGEON_03,
301 : MAP_CAPEDRAGONHEAD,
302 : MAP_DAWNMISTWOOD,
303 : MAP_BAYBLACKSAND,
304 : MAP_MT_THUNDER,
351 : MAP_N_FLAME_DUNGEON_01,
352 : MAP_N_SNOW_DUNGEON_01,
353 : MAP_DAWNMIST_DUNGEON_01,
354 : MAP_MT_TH_DUNGEON_01"
}

[spoiler]Bár ezzel a szótárral(dict) kapcsolatban nem értem a gf-et, minek töltött be olyan mapindex-eket, amiknek a nevét nem írták oda ???. Totál felesleges produkció.

Solution1:
board.SetCurrentMapName(localeInfo.MINIMAP_ZONE_NAME_DICT_BY_IDX.get(mapIdx, ""))

Solution2:
if localeInfo.MINIMAP_ZONE_NAME_DICT_BY_IDX.has_key(mapIdx):
board.SetCurrentMapName(localeInfo.MINIMAP_ZONE_NAME_DICT_BY_IDX[mapIdx])
else:
board.SetCurrentMapName("")


Solution3:
try:
board.SetCurrentMapName(localeInfo.MINIMAP_ZONE_NAME_DICT_BY_IDX[mapIdx])
except KeyError:
board.SetCurrentMapName("")


[/spoiler]

Ha valakinek nem lene meg a gf kliens, hogy kilesse a mapok neveit:
[spoiler]MAP_A1 Yongan-terület
MAP_A2 Seungryong-völgy
MAP_A2_1
MAP_A3 Yayang Terület
MAP_AG Jungrang
MAP_B1 Joan-terület
MAP_B2 Imji Völgy
MAP_B3 Bokjung-terület
MAP_BAY Nefrit-öböl
MAP_BAYBLACKSAND Nefrit-öböl
MAP_BG Waryong
MAP_C1 Pyungmoo-terület
MAP_C2 Bangsan Völgy
MAP_C3 Bakra-terület
MAP_CAPE Sárkánytűz-fok
MAP_CAPEDRAGONHEAD Sárkánytűz-fok
MAP_CG Imha
MAP_DAWN Gautama-szikla
MAP_DAWNMISTWOOD Gautama-szikla
MAP_DAWNMIST_DUNGEON_01 Elvarázsolt erdő
MAP_DESERT Yongbi sivatag
MAP_DEVILCATACOMB Az Ördög Katakombája
MAP_DEVILTOWER1 Démon-torony
MAP_DUEL Gyakorlóharc aréna
MAP_E Kolónia
MAP_EMPIREWAR01 Kastélyharc
MAP_EMPIREWAR02 Kastélyharc
MAP_EMPIREWAR03 Kastélyharc
MAP_FLAME Doyyumhwan
MAP_GUILD_01 Jungrang
MAP_GUILD_02 Waryong
MAP_GUILD_03 Imha
MAP_HOLYPLACE_DESERT Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_HOLYPLACE_FLAME Tűzföld, birodalmi csata
MAP_HOLYPLACE_ICE Jégföld, birodalmi csata
MAP_MILGYO Hwang templom
MAP_MILGYO_A
MAP_MONKEY_DUNGEON Hasun Dong
MAP_MONKEY_DUNGEON2 Jungsun Dong
MAP_MONKEY_DUNGEON3 Sangsun Dong
MAP_MONKEY_DUNGEON_11 Hasun Dong
MAP_MONKEY_DUNGEON_12 Hasun Dong
MAP_MONKEY_DUNGEON_13 Hasun Dong
MAP_MT_THUNDER Mennydörgés-hegység
MAP_MT_TH_DUNGEON_01 Az Ochao temploma
MAP_NUSLUCK Óriások Földje
MAP_NUSLUCK01 Óriások földje
MAP_N_DESERT_01 Yongbi sivatag
MAP_N_DESERT_02
MAP_N_FLAME_01 Tűzföld
MAP_N_FLAME_02
MAP_N_FLAME_DUNGEON_01 Vörös sárkány-erőd
MAP_N_SNOWM_01 Sohan-hegy
MAP_N_SNOWM_02
MAP_N_SNOW_DUNGEON_01 Nemere őrtornya
MAP_N_THREEWAY Seungryong-völgy
MAP_OXEVENT OX-verseny
MAP_PATHWAY_DESERT_01 Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_PATHWAY_DESERT_02 Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_PATHWAY_DESERT_03 Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_PATHWAY_FLAME_01 Tűzföld, birodalmi csata
MAP_PATHWAY_FLAME_02 Tűzföld, birodalmi csata
MAP_PATHWAY_FLAME_03 Tűzföld, birodalmi csata
MAP_PATHWAY_ICE_01 Jégföld, birodalmi csata
MAP_PATHWAY_ICE_02 Játéktér
MAP_PATHWAY_ICE_03 Jégföld, birodalmi csata
MAP_SKELTOWER Gumsan torony
MAP_SKIPIA_DUNGEON_01 A Száműzött barlangja
MAP_SKIPIA_DUNGEON_011
MAP_SKIPIA_DUNGEON_012
MAP_SKIPIA_DUNGEON_013
MAP_SKIPIA_DUNGEON_02 A Száműzött barlangja 2
MAP_SKIPIA_DUNGEON_021
MAP_SKIPIA_DUNGEON_022
MAP_SKIPIA_DUNGEON_023
MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS A Sárkány Temploma
MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS_1 Pók kazamata 1
MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS_2 Pók kazamata 2
MAP_SKIPIA_DUNGEON_BOSS_3 Pók kazamata 3
MAP_SNOW Sohan-hegy
MAP_SPIDER Kuahlo Dong
MAP_SPIDERDUNGEON Pók kazamata 1
MAP_SPIDERDUNGEON_02 Pók kazamata 2
MAP_SPIDERDUNGEON_02_1 Pók kazamata 2
MAP_SPIDERDUNGEON_03 Pók kazamata 3
MAP_SUNGZI Birodalmi csata
MAP_SUNGZI_DESERT_01 Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_DESERT_HILL_01 Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_DESERT_HILL_02 Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_DESERT_HILL_03 Sivatagi terület, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_FLAME_HILL_01 Tűzföld, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_FLAME_HILL_02 Tűzföld, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_FLAME_HILL_03 Tűzföld, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_SNOW Jégföld, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_SNOW_PASS01 Jégföld, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_SNOW_PASS02 Jégföld, birodalmi csata
MAP_SUNGZI_SNOW_PASS03 Jégföld, birodalmi csata
MAP_T1 Céhháború terület
MAP_T2 Céhháború terület
MAP_T3 Céhháború terület
MAP_T4 Céhháború terület
MAP_TEMPLE Hwang templom
MAP_THUNDER Mennydörgés-hegység
MAP_TREE Lungsam
MAP_TRENT Szellem-erdő
MAP_TRENT02 Vörös Erdő
MAP_TRENT02_A Vörös Erdő
MAP_TRENT_A
MAP_WEDDING_01 Esküvői terület
MAP_WL Kígyórét
MAP_WL_01 Kígyórét
[/spoiler]

[spoiler]sneak peek:
[spoiler]typedef struct packet_party_add
{
    BYTE header;
    DWORD pid;
    char name[CHARACTER_NAME_MAX_LEN+1];
#ifdef WJ_SHOW_PARTY_ON_MINIMAP
    DWORD mapIdx;
#endif
} TPacketGCPartyAdd;

typedef struct packet_party_update
{
    BYTE header;
    DWORD pid;
    BYTE state;
    BYTE percent_hp;
    short affects[PARTY_AFFECT_SLOT_MAX_NUM];
#ifdef WJ_SHOW_PARTY_ON_MINIMAP
    LONG lX;
    LONG lY;
#endif
} TPacketGCPartyUpdate;

typedef struct packet_party_link
{
    BYTE header;
    DWORD pid;
    DWORD vid;
#ifdef WJ_SHOW_PARTY_ON_MINIMAP
    DWORD mapIdx;
#endif
} TPacketGCPartyLink;
[/spoiler][/spoiler]

Egészség!

2016-05-11, 15:54:43 #198 Utolsó szerkesztés: 2016-05-11, 16:03:03 Szerző: Csedwik
Szép napot! Hoztam 4 új potit.

Nem kel többet beszélnem róla, tessék.



Skype:Csedwik

2016-05-16, 20:42:32 #199 Utolsó szerkesztés: 2016-05-19, 09:34:24 Szerző: 66Dragon99
Régen láttam ilyet de ott selejtesen jöttek a dolgok, ezáltal most megosztom veletek a szellem/aquakövek általam ismert metines művészetét.
1. szükségünk van egy sémára, ami szabad ID-kkel láthat el minket! / keresni kell pár szabad itemID-t ami nem foglalt.
ha ez megvan elsőnek megalkotjuk az item_list-es sorait, például:
item_list.txt-s példa
Idéz
28044 ETC icon/item/28005.tga
28144 ETC icon/item/28005.tga
28244 ETC icon/item/28005.tga
28344 ETC icon/item/28005.tga
28444 ETC icon/item/28005.tga
28544 ETC icon/item/28005.tga
28644 ETC icon/item/28005.tga
28744 ETC icon/item/28005.tga
28844 ETC icon/item/28005.tga
28944 ETC icon/item/28005.tga
item_protos példa:
Idéz
<ItemDef Vnum="28044" Name="AquaKő Mágikus védelem+0" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+0" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="5" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28144" RefineSet="580" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28144" Name="AquaKő Mágikus védelem+1" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+1" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="10" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28244" RefineSet="581" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28244" Name="AquaKő Mágikus védelem+2" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+2" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="20" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28344" RefineSet="582" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28344" Name="AquaKő Mágikus védelem+3" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+3" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="40" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28444" RefineSet="583" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28444" Name="AquaKő Mágikus védelem+4" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+4" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="50" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28544" RefineSet="584" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28544" Name="AquaKő Mágikus védelem+5" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+5" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="60" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28644" RefineSet="585" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28644" Name="AquaKő Mágikus védelem+6" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+6" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="80" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28744" RefineSet="586" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28744" Name="AquaKő Mágikus védelem+7" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+7" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="100" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28844" RefineSet="587" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28844" Name="AquaKő Mágikus védelem+8" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+8" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="120" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="28944" RefineSet="588" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="28944" Name="AquaKő Mágikus védelem+9" LocalizedName="AquaKő Mágikus védelem+9" Type="10" SubType="0" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="0" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="56" ApplyValue0="150" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="31" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="0" RefineSet="0" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" AddonType="0"  />
Az értékek és dolgok, amiket a sémából érdemes megfigyelni:
1. ITEMID-k ez a sima metines kövek mintáját kövei, de ugye a mozgási kő után jön
2.Név: mindnél szerepel a lényeg 24 karakteren belül jelezve a +0-+9-es szintjét.
3.bónuszok megfigyelése
ApplyType0 = bónusz típúsa (itt 56 van megadva mágikus védelem)
ApplyValue0= az előzőleg megadott bónusz értéke (5-150-ig terjednek az értékek)
4.A value5, az a bizonyos megkülönböztetőjelzés:1-24-ig fegyverbe, majd 25-32-ig vértbe, majd 33-mas értéktől felfelé megint fegyverbe helyezhetők a kövek.(ha kettő kőnél a value5-ös érték egyezik akkor nem kerülhet ugyanabba a fegyverbe/vértbe az újabb azonos value5-ös értékkel ellátott kő!)
5. RefinedVnum = mivé javítsuk fel, a sémát követve a százas értékek helyén mindig nagyobb következik,majd a kilencediknél megáll.
6. RefineSet = refine_protos ID-k~ kovácsolás/továbbfejlesztés módja,nálam 580-588-as értékek szerepelnek a példában(mert ezeket találtam jónak ehhez)

További +9 utáni szintekre is kreálhatók emezek csak akkor más ID-kkel kell dolgozni a jelenlegik után vagy sorban kell megalkotni az item_listet és az item_protot az adott köveknél,nagyobb módosítások esetén a forrásban sem árthat egy kisebb módosítás,ha valaki nagyravágyóbb és maga akarja a droppban összerakni a köveit.

Tesztelve koreai instanton, 2089m-en, 34k-n, 40k-n.
Amennyiben más szemrevételezések is lennének jelezzétek velém v javítsatok ki!



Érdekesség:
A GMkövek value5 részénél a(z) 1, 5, 9, 13 is felhasználható értékek a fegyverbe helyezhető köveknél;de azóta se tom mért nem 1 2 3 4-el csinálta az eredeti alkotója. :(
nincs megosztható adat