Bónuszok hatása / felszerelhetősége 1-7opt!

Indította [SGA]About, 2010-10-24, 11:53:59

2010-10-24, 11:53:59 Utolsó szerkesztés: 2011-05-16, 17:00:52 Szerző: [GA]About
Bónuszok hatása!
Kard ellenállás: Egykezes karddal támadó játékosok ellen véd (BM sura kivétel). Skillek és sima ütések ellen is véd. Szörnyekkel szemben nincs hatása.

Kétkezes ellenállás: Ha rajtad van ez a bónusz, akkor a kétkezes kardot használó harcosoktól rád mért sebzés értéke csökken, tehát ha van rajtad 20% kétkezes védelem akkor 20%-al kevesebbet fog sebezni az ellenfél. Képességek és sima ütések ellen is véd. Szörnyekkel szemben nincs hatása.

Tőr ellenállás: A tőrös ütések és képességekkel szemben nyújt ellenállást. A Méreg felhő ellen nem véd, mert az mágia alapú.

Nyíl ellenállás: Íjász ninja támadásainak sebzését csökkenti. Képességek és sima lövések ellen is véd. Plusz minden íjász típusú szörny sebzését csökkenti!

Legyező ellenállás: A sámánok legyezővel való ütése ellen véd. Képességekre nincs hatással, tehát nem érdemes erre építeni.

Harang ellenállás: Hasonlóan a legyező védelemhez a sámán sima ütések ellen véd. Erre sem érdemes befektetni, mert a képességekre nincs hatással.

Mágia ellenállás: Minden mágiával támadó képességég sebzését csökkenti. (20% ellenállás = 20% csökkenés).Ide tartozik minden sámán és feketemágus sura képesség, valamint a méreg felhő (tőrninja) és varázslat kioltás (kardsura) skill. Szörnyekkel szemben nincs hatása.

Tűz ellenállás: A Sárkány Sámán okozta tartós tűz sebzésének mértékét csökkenti. Működése vitatott.

Szél ellenállás: Ismeretlen / nincs hatása!

Villám ellenállás: Villámsámán támadóképességei ellen védene, de nem működő bónusz (sehol sem működik GF-en sem).

Méreg ellenállás: Méreg immunitás nem létezik, de méreg ellenállás bónusszal  lehet csökkenteni a károkat
(x% méreg ellenállás, a TP 5%-ából vonódik le. 10.000 TP esetén, az 5% kerek 500 TP,
tehát ennyit vonna le a méreg 10-szer. Ha van x% ellenállás, akkor az az érték minden alkalommal levonódik ebből az 500-ból).


Állatok elleni erő

  * Map1 állataira,
  * Map3 átkozott állataira,
  * Yongbi sivatagi pókokra,
  * Majmokra, (Hasun Dong, Jungsun Dong, Sangsun Dong)
  * (SD1 és SD2 pókjaira nem hat!)

Ezotéria elleni erő

  * Hwang templomi szörnyekre, (kivéve kísértet/békák/sárgatigris)
  * Seungryong völgyben a templom körüli "deszkákra", és az arahanokra hatásos bónusz.

Félemberek elleni erő

  * Map2 összes lényére,
  * Map1-en a fehér eskükre,
  * és minden játékosra!!! hat.

Nemhalottak elleni erő

  * Démon torony szörnyeire,
  * A Sohan hegy elején lévő "kínzott" lényekre hatásos.

Ork elleni erő

  * Seungryong völgy lévő orkokra hatásos.

Ördög elleni erő

  * Lélekbarlangban lévő setaou mobokra,
  * Lélekbarlang 2. szintjén lévő összes mobra hat. (mivel mind setaou)
  * A tűzföldi lényekre és a jégföld közepém lévő lényekre nem hatásos.

Az értelem szerű bónuszokat, tp, krit, varázssebességet stb. nem írom le!



Lehetséges bónusz

Nyaklánc

Karkötő

Fülbevaló

Cipő

Pajzs

Vért

Sisak

Fegyver

Nemhalottak elleni erő

X

X

X

X

X

Ezotéria elleni erő

X

X

X

X

X

Ördög elleni erő

X

X

X

X

X

Állatok elleni erő

X

X

X

X

X

Ork elleni erő

X

X

X

X

X

Félember elleni erő

X

X

X

X

X

Lehetséges bónusz

Nyaklánc

Karkötő

Fülbevaló

Cipő

Pajzs

Vért

Sisak

Fegyver

Villám ellenállás

X

X

X

Mágia ellenállás

X

X

X

Szél ellenállás

X

X

X

Tűz ellenállás

X

X

X

Kétkezes ellenállás

X

X

X

X

Legyező ellenállás

X

X

X

X

Harang ellenállás

X

X

X

X

Kard ellenállás

X

X

X

X

Nyíl ellenállás

X

X

X

X

Tőr ellenállás

X

X

X

X
Lehetséges bónusz
Nyaklánc

Karkötő

Fülbevaló

Cipő

Pajzs

Vért

Sisak

Fegyver

Kritikus találat esélye

X

X

X

Átható találat esélye

X

X

X

Mérgezési esély

X

X

Lassulási esély

X

X

Ájulási esély

X

X

X

VIT (életerő)

X

X

ERŐ

X

X

INT

X

X

ÜGY (mozgási képesség)

X

X

Lehetséges bónusz

Nyaklánc

Karkötő

Fülbevaló

Cipő

Pajzs

Vért

Sisak

Fegyver

Max TP

X

X

X

X

Max MP

X

X

X

TP regeneráció

X

X

MP regeneráció

X

X

Károk a TP-ből eltűnnek

X

X

Károk az MP-ből eltűnnek

X

X

X

Támadási sebesség

X

X

Mozgási sebesség

X

Varázs sebesség

X

X

Méreg ellenállás

X

Támadóérték

X

Lehetséges bónusz

Nyaklánc

Karkötő

Fülbevaló

Cipő

Pajzs

Vért

Sisak

Fegyver

Esély az ellenség MP-inek átvételére

X

X

X

Esély dupla mennyiségű yang esésére

X

X

X

Esély dupla mennyiségű tárgy esésére

X

X

Esély tapasztalat bónuszra

X

X

X

Esély nyilak elkerülésére



X

X

Esély a fizikai támadások blokkolására

X

Esély fizikai támadások visszaverésére

X

X

Immunis az ájulásra

X

Immunis a lassulásra

X


Bónusz

Lehetséges értékek

Összesen maximum *

TP regeneráció
MP regeneráció

4%, 8%, 12%, 20%, 30%
4%, 8%, 12%, 20%, 30%

60%
60%

Nemhalottak elleni erő
Ezotéria elleni erő
Ork elleni erő
Ördög elleni erő
Állatok elleni erő

2%, 4%, 6%, 10%, 20%
2%, 4%, 6%, 10%, 20%
2%, 4%, 6%, 10%, 20%
2%, 4%, 6%, 10%, 20%
2%, 4%, 6%, 10%, 20%

100%
100%
100%
100%
100%

Félemberek elleni erő

1%, 2%, 3%, 5%, 10%

50%

Varázs sebesség

2%, 4%, 6%, 10%, 20%

40%

Mozgási sebesség

2%, 4%, 6%, 10%, 20%

20%

Esély dupla mennyiségű yang esésére
Esély tapasztalat bónuszra

2%, 4%, 6%, 8%, 20%
2%, 4%, 6%, 8%, 20%

60%
60%

Esély dupla mennyiségű tárgy esésére

2%, 4%, 6%, 8%, 20%

40%

Esély fizikai támadás visszaverésére
Esély fizikai támadás blokkolására

2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%

15%
15%

Villám ellenállás
Mágia ellenállás
Szél ellenállás
Tűz ellenállás

2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%

45%
45%
45%
45%

Kétkezes ellenállás
Kard ellenállás
Tőr ellenállás
Nyíl ellenállás
Harang ellenállás
Legyező ellenállás

2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%
2%, 4%, 6%, 10%, 15%

60%
60%
60%
60%
60%
60%

Esély nyilak elkerülésére

2%, 4%, 6%, 10%, 15%

30%

Kritikus találat esélye
Átható találat esélye
Károk a TP-ből eltűnnek
Károk az MP-ből eltűnnek
Esély az ellenség MP-inek átvételére

1%, 2%, 3%, 5%, 10%
1%, 2%, 3%, 5%, 10%
1%, 2%, 3%, 5%, 10%
1%, 2%, 3%, 5%, 10%
1%, 2%, 3%, 5%, 10%

30%
30%
20%
30%
30%

Támadósebesség
Mérgezési esély
Lassulási esély

1%, 2%, 3%, 5%, 8%
1%, 2%, 3%, 5%, 8%
1%, 2%, 3%, 5%, 8%

16%
16%
16%

Ájulási esély

1%, 2%, 3%, 5%, 8%

24%

Méreg ellenállás

1%, 2%, 3%, 4%, 5%

5%

VIT
ERŐ
INT
ÜGY

+2, +4, +6, +8, +12
+2, +4, +6, +8, +12
+2, +4, +6, +8, +12
+2, +4, +6, +8, +12

+24
+24
+24
+24

Max TP

+500, +1000, +1500, +2000

+8000

Max MP

+10, +20, +30, +50, +80

+240

Támadóérték

+5, +10, +20, +30, +50

+50

   

6-7Bónusz

Lehetséges értékek

Összesen maximum *

Harcos elleni erő
Sura elleni erő
Nindzsa elleni erő
Sámán elleni erő
Szörnyek elleni erő

10%
10%
10%
10%
10%

80%
80%
80%
80%
80%

Támadó ebesség

2%

16%

Mozgási sebesség


8%

64%

Esély kritikus találatra
Esély átható találatra

5%
5%

40%
40%

Harcos elleni védelem
Sura elleni védelem
Nindzsa elleni védelem
Sámán elleni védelem

5%
5%
5%
5%

40%
40%
40%
40%

VIT
ERŐ
INT
ÜGY

+5
+5
+5
+5

+40
+40
+40
+40

Max TP

+500

+4000

Max MP

+50

+400

Támadóérték

+50

+400