d.join bővítés

Indította gife974, 2019-11-02, 12:34:16

Sziasztok! Az ügyben szeretnék kérdezni, hogy hogyan tudnám megoldani, vagy legalább valami kiinduló pontot kapni, a d.join parancs bővítésére. Arra lenne szükségem, hogy kezelje az x, y kordinátát, ne pedig a town.txt-ből olvassa ki, hogy hova portoljon.

Köszönöm!

Nem tudom pontosan, hogy ez jó lesz-e, de régi szerverfájok között olyan questet találtam amibe ez volt írva: d.new_jump_all(index, x, y)

2019-11-03, 09:22:03 #2 Utolsó szerkesztés: 2019-11-03, 09:24:49 Szerző: Meli
Idézetet írta: idok2 Dátum 2019-11-03, 02:15:42
Nem tudom pontosan, hogy ez jó lesz-e, de régi szerverfájok között olyan questet találtam amibe ez volt írva: d.new_jump_all(index, x, y)

idok..
A d.new_jump_all(index, x, y) mindenkit elvisz, tehát ez a lehetőség kilőve.
Viszont ott a d.new_jump(idx, x, y)..
A d.new_jump(idx, x, y) - funkcióval annyi a gond, hogy amikor killelni akarod a dungeon-t, akkor nem visszateleportál az exit positionre, hanem visszatesz a run elejére és kezdődik minden elölről.

Szóval, ha van valakinek rá valami ötlete, hogy hogy lehetne fixálni amit leírtam azt én is megköszönném.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”


2019-11-03, 10:00:47 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-11-03, 10:24:52 Szerző: Meli
Idézetet írta: Chookez™ Dátum 2019-11-03, 09:38:30
https://metin2.dev/board/index.php?/topic/17805-dungeon-join-function-party-lonely-with-coords/

Én máshogy próbáltam megoldani.
Mindjárt megnézem.

UI: Hulladék, nem is arra a koordinátára visz ami meg lett adva.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”