Építmények NPCként

Indította idok2, 2019-11-01, 12:58:24

2019-11-01, 12:58:24 Utolsó szerkesztés: 2019-11-01, 13:03:03 Szerző: idok2
Hali, objekteket tettem be npcként, hogy pl egy házat le tudjak hívni stb, az egyik jól is működik, de egy másik félig a földbe van. Nem sok tapasztalatom van e téren, valaki meg tudná mondani hogy tudnám fentebb emelni? Ha csak 3dsmaxba akkor rip :(

https://prntscr.com/pr3aia

https://prntscr.com/pr3aph

Csak max ban.

De ott a world editor.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Már letöltöttem a maxot mert éreztem hogy ez lesz a megoldás. Megvan hozzá a plugin, a converter is. Run scriptnél betettem a modellt, majd rátettem a textúrát, elmentem gr2be. Megnyiton viewerben és teljesen fehér a modell, pedig a texture list nél ott a textúra, és az elérése is jó. Kerestem de a legtobb metines maxos video mar torolve van. World Editor meg azert nem jo, mert ugy akarom hogy csak bizonyos korulmenyek kozott legyen lent az adott epulet.

Idézetet írta: idok2 Dátum 2019-11-02, 12:26:18
Már letöltöttem a maxot mert éreztem hogy ez lesz a megoldás. Megvan hozzá a plugin, a converter is. Run scriptnél betettem a modellt, majd rátettem a textúrát, elmentem gr2be. Megnyiton viewerben és teljesen fehér a modell, pedig a texture list nél ott a textúra, és az elérése is jó. Kerestem de a legtobb metines maxos video mar torolve van. World Editor meg azert nem jo, mert ugy akarom hogy csak bizonyos korulmenyek kozott legyen lent az adott epulet.

Ettől független tedd be metinbe.. Az a lényeg, hogy játékban látszódjon.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

2019-11-02, 13:01:02 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-11-02, 14:23:43 Szerző: idok2
Ott is csak teljesen fehér a modell. Illetve csak az alja látszik, a teteje le van vágva.