Lib mappa beolvasztása az indítóba?

Indította msmajda9, 2019-10-28, 22:50:04

Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget. Szeretném eltüntetni a lib mappát és hallottam arról, hogy be lehet olvasztani a kliens inditójába.

EnigmaVirtualbox segítségével tudod be olvasztani, ahogy minden mást is. Itt fórumon is van pár téma róla.
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Idézetet írta: Alone Dátum 2019-10-29, 01:09:08
EnigmaVirtualbox segítségével tudod be olvasztani, ahogy minden mást is. Itt fórumon is van pár téma róla.

Akkor ennyi erővel inkább a lib és az extern mappából fordítsa az indítóba.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

IdézAkkor ennyi erővel inkább a lib és az extern mappából fordítsa az indítóba.
Feltéve ha forással dolgozik, avagy ért hozzá valamilyen szinten. Az enigma egy egyszerűbb verzió, amit forrás nélkül is használhatsz, ezért is mondtam ezt.
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Vagy statikus linkelés maybe és megmarad minden szépen külön, nem kell egy nagy katyvaszként telebaszni a játék forráskódját minden mellékes dologgal.

C++ programmer at Gameloft

Köszi Alone! Megpróbálnám előbb a forrássos megoldást mivel forrással dolgozom. Meli, Erről van valamilyen tutorial vagy segítenél benne?

Lib mappa beolvasztása nem olyan egyszerű ám, mert a lib mappában lévő fájlokat a Python scriptek használja, és ha nem jól olvasztod be a kliens nem fog elindulni.

Idézetet írta: Pisti95 Dátum 2019-11-03, 18:33:33
Lib mappa beolvasztása nem olyan egyszerű ám, mert a lib mappában lévő fájlokat a Python scriptek használja, és ha nem jól olvasztod be a kliens nem fog elindulni.

Már a linkeléskor probléma lesz, ha lesz. De olyan nem létezik, hogy megvan a build és nem működik.

C++ programmer at Gameloft