mob-szint

Indította learnmetin2, 2019-09-21, 21:56:18

2019-09-21, 21:56:18 Utolsó szerkesztés: 2019-09-21, 23:40:02 Szerző: learnmetin2
Sziasztok!

Mobok szintje 250 de ugye van a 15 szint különbség én azt akarnám pl 250 es mobnál 300 ig tudjanak fejlődni.

hogyan tudom megoldani?

Hány helyen írtad meg a constans.cpp-be?

ahol lehetett, ötleted nincs arra hogy 250 től 300 ig adjon expt a mob?

írd meg 300-ig az exp-t és annyi. Constant.cpp ugye
Ha segítettem vagy akármi érted, akkor a +-t elfogadom.

2019-09-22, 01:37:03 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-09-22, 01:47:13 Szerző: Red
Hehehe.

Char_battle.cpp-ben találod a funkciót ahol atlehet írni, hogy egy veled egyszintű MOB mennyi szintet dobjon rajtad.
Constans.cpp-ben csak azt tudod megadni, hogy mennyi exp kelljen egy szinthez.

Szerk:
Én ezt úgy oldottam meg, hogy a MOB levelnek az adattipusat mevnoveltem, így bármilyen szintű mobot betudok tenni.
De, szerintem neked az is elég lesz ha, questben megirod a mobokak, hogy adjanak fixen exp-t. Ott meg tudsz is vele variálni szint ellenőrzéssel, hogy melyik szinten mennyi expt adjanak.


[spoiler]Bocs telo[/spoiler]

Char battle hol talalom a funckiot?

Ne hogy quest-ben elkezd megírni az exp-t. Én szerintem az úgy hülyeség ahogy van. Minek van a forrás?
Ha segítettem vagy akármi érted, akkor a +-t elfogadom.

2019-09-22, 13:42:16 #7 Utolsó szerkesztés: 2019-09-22, 14:05:29 Szerző: learnmetin2
nem akarom questbe, keresgélem forrásba de nem találom, szerinted hol találom?

Üzenet összefésülés: 2019-09-22, 14:05:29

esetleg ez a sor lenne az?

iExp = MIN(to->GetNextExp() / 10, iExp);

Ha, jól tudom "GiveExp" függvényt kell keresni.
Mi bajotok van a questes megoldással?
Arra a pár szintre amire neked kell tökéletes.
Csinálsz arra a pár szintre intervallumokat és úgy adod meg az exp mennyiséget, így tudsz neheziteni rajta ahogy szintelgetnek.

Pl 250 és 260as szint között 100 expt kapnak de,  260 és 270 között már csak 80at és így tovább.