item_scale "bág"?! o.O

Indította Radox, 2019-07-27, 14:15:17

Sziasztok, erre van valami megoldás? (képen látható)
item_scale.txt -t is cserélgetem már hogy az-e a baj, de nem reagált rá, bele írtam msm be is ahogy a másik fajat vállpánt rendszernél kell, arra sem reagált semmit. Mi lehet a gond hogy ilyen nagyon óriási nagy a pánt?
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Indítóból kimaradt valami.

item_scale-s pántnak nem kell msm-be semmi, szóval már fogalom zavarok is vannak.

Pisti... Írtam hogy a másik fajta válpánt rendszer igényli az msm et, tudom hogy a scale nem, viszont láttam már olyat ami sscale volt és msm be kelett írni fura, de igen van ilyen hogy rosszul írta még az illető. És ha már itt tartok, ezt nem én raktam be csak teszt sf hungary sf a te kliensedel. Hol lehet kb a hiba azon kívül hogy a forrásod belül?
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Indítóban van a gond, ha jól emlékszem a GameLib mappában.

Sajna nem tudom azon belül most mit is keressek, mi felel a méretezésért. Egyébként Samurai core forrás, nem tudom így mondtam-e valamit vele :D
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Rakd újra az egész indítót, remélem van mentésed, a módosítás előtti fájlokról.

Az a vicc, hogy ezt nem én raktam be :D Az egész GameLib mappában lévő fájlokat beraktam újból! Semmi nem változott, meg néztem az item_scale.txt elérést a forrásba hogy ott-e a baj, de ott is minden stimmelt. Ha ki törlöm az item_scale.txt-t a helyéről, a modell-t ugyan úgy mutatja, amit szerintem pont nem kellene :D
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Miért ne kellene mutatnia? A modellt meghívja, a scale csak a méret változtatásáért felel, viszont nem történik semmi, ergó nem olvassa ki rendesen (Vagy sehogy?) a scalet... Indítót rakd újra, ahelyett hogy itt írod hogy mi jó meg mi nem. Többen is leírtuk, hogy indítót hibádzik:) Akkor nosza, hajrá!:)
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Leírtátok,hogy rakjam újra igen! Én viszont szintén leírtam, hogy NEM ÉN RAKTAM BE A SYSTEMET! (ERGÓ NEM TUDOM MELYIK FAJTA SCLAE SYSTEMET RAKTÁK A HUNGARY SF BE) :) Kérdés, akkor mégis hogyan rakjam újra? o.O
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Nagyon nehéz, nem gondolnám hogy az lenne a helyes válasz, hogy megnézed hogy melyik, én ezt az opciót teljes mértékben kizárnám, szerintem a helyes válasz az, hogy majd mi itt leírjuk, hogy a te forrásodban melyik van...

Na várj, hm hm hm hm használom a telepatikus harmadik szememet és úgy látom, neked a Ken féle van!

Nos, most hogy tudod hogy melyik van neked, elkezdheted újra rakni. Sok sikert, majd szólj hogy sikerült-e:)
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Nem arra számítottam, hogy majd valaki leírja, esetleg útmutatásra, hogy aki már dolgozott ezzel a forással, és volt ilyen hibája még hogyan oldotta meg, avagy hol keresgéljek! De igen meg van a hiba már :D Csúnyá össze volt kavarva két fajta scale system, de sikerült megoldani :) Hiba az EterLib-ben volt GrpObjectInstance.cpp ban :)
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.