CRITICAL-PENETRATE

Indította drift3, 2019-07-11, 17:16:44

Sziasztok!

Erről a 2 bónuszról lenne szó a témámban;
15 : "APPLY_CRITICAL_PCT",
16 : "APPLY_PENETRATE_PCT",


Teszteltem őket, pl: kritnél ha van 100% akkor minden ütés kritel, de a skill nem.

Hogyan lehetne megcsinálni hogy krit-átható max 100% legyen és a skillre is ?
Pl: 100% a max krit, rendelkezem 70% al akkor 10 ütésből 7 krit és skill is.

melyik cppbe keressem?
Discord: deto#4928

2019-07-11, 18:06:16 #1 Utolsó szerkesztés: 2019-07-11, 18:13:03 Szerző: Chookez™
Itt van valami morzsa: (char_battle.cpp)if (type == DAMAGE_TYPE_MELEE || type == DAMAGE_TYPE_RANGE || type == DAMAGE_TYPE_MAGIC)

Ilyennel még nem foglalkoztam, szóval lehet hülyeséget írtam.  :'(  ???  :-X  :-[

EDIT: Ezeket a fájlokat érdemes átnézned: char_battle.cpp, char_skill.cpp, battle.cpp, char.cpp.

Ez csak egy ötlet volt, nem számít hülyeség e.
Próbálkozni lehet, nem sokára ránézek :D
Discord: deto#4928

Szia ez csak egy ötlet nem teszteltem, de talán működik.

char_battle.cpp

if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
{
IsCritical = true;
dam *= 2;
int SkillCritPercent = GetSkillPower();
SkillCritPercent *= 2;
EffectPacket(SE_CRITICAL);

if (IsAffectFlag(AFF_MANASHIELD))
{
RemoveAffect(AFF_MANASHIELD);
}
}


Rájöttem köszönöm!
Discord: deto#4928