Mob animációk/nevek

Indította idok2, 2019-07-07, 22:58:47

Sziasztok! Beraktam 2 mobot a szeverembe. Az egyiknél semmilyen animáció nem működik, egy fix pozicíóban marad nem mozog, és animációja sincs, mint egy szobor olyan, de megsebezni meg tudom, illetve skillezik is ha közel vagyok. A másik mob működik, de annak a nevében viszont csak ? jelek vannak, a szintje sem az ami az adatbázisban van, az exp drop sem semmi. Nem tudtam megoldani, pedig átírtam navicatbe és a localebe is. Segítséget szeretnék kérni ezekre a hibákra! Köszi szépen előre is!

melyik ez a két mob és honnét szerváltad?

2019-07-10, 01:41:21 #2 Utolsó szerkesztés: 2019-07-10, 16:03:58 Szerző: idok2
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2019-07-09, 21:12:46
melyik ez a két mob és honnét szerváltad?
Sok M2Mes kliens és szerver fájljaim vannak. Van működő SF, és kliens, azokból szedtem ki a mobokat, mind kliens mind szerver ügyileg, és az eredeti SFen működnek, ha pedig én rakom be egy újabb üres szerverfájlba, akkor nem.
minoking.rar  Egy helyben áll, nem mozog, nincs animáció, nevét szintjét jól mutatja a kliens.
zmonkey.rar  Mozognak, ütnek, neve csak ? jel, szintje 1, expt sem annyit ad amennyi be van írva.
wu_uhein_solder.rar Mozog, üt, itt már neve sincs, szintet sem semmit nem mutat csak a hp csíkját. Expt nem annyit dob mint amennyit kéne.
Itt a link hozzá: https://1drv.ms/u/s!Am-5i1izapTvuTKUqwn9MQvmIpVh?e=XsJPhb



Üzenet összefésülés: 2019-07-10, 16:03:58

UPDATE!
Animáció megoldva, nevek nem működnek továbbra sem

2019-07-10, 18:35:22 #3 Utolsó szerkesztés: 2019-07-10, 18:49:26 Szerző: fabtam11
A minokinghez szükséges a gnoll_minotaur (ért.szerűen attól a mobtól veszi az animációt az msa fájljaiból a többség.:
MotionFileName           "D:\Ymir Work\monster2\gnoll_minotaur\special_attack01.GR2"


A wha-zelin eminnét tölt be pár animációt (az msa-k alapján)--> d:/ymir work/monster2/outlaw/

a zombi majom--> d:/ymir work/monster2/monkey-ről tölti be az animációit.

Ha nencs a kliensedben az outlaw\a monkey\ a gnoll_minotaur, akk kétség kívül nem fogja tudni betölteni a gém az animációkat.


a kliensoldali mob_proto-s sorok nélkül valszeg tényleg nem látod a mob nevét/a szintjét és a rangját;
a szerveroldali mob_proto-s sorok felelnek a többi értékért.

Köszi szépen a segítséget, pont az előbb jöttem rá, hogy nem feltétlen a mappájából olvassa be az animációkat, illetve a mob_protot megint megcsináltam és jó lett egy Notepad++ verzió váltás után. Valszeg az volt a baj hogy a kínai karaktereket átírta, ezért hibás lett az egész fájl, de a régebbi verzió amit most raktam fel az nem cseréli ki :D Köszi szépen a segítséget! Zárom!