Mount modellezés.

Indította gyertya, 2019-06-24, 21:34:54

Sziasztok.

Ha nem is teljesen elmagyarázni, de egy kis rávezetéssel valaki tudna segíteni abban, hogy hogy is kéne csinálni egy mountot? (Csontozás része érdekelne...) 

2019-06-28, 00:07:57 #1 Utolsó szerkesztés: 2019-06-28, 10:08:07 Szerző: fabtam11
gyíkö

digimon

öhm szóval van a saddle rész, amire elvleg felattacholhatja a karaktert a mountra. Az első gif nem egyértelmű -.-'

Hm, fapfap ez minek a modellje? Valami új plechítógyíkcápaszarvasmadárnak? Megvannak akkor elfogadnám nagyon szívesen:D
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

2019-06-28, 10:06:06 #3 Utolsó szerkesztés: 2019-06-30, 14:46:51 Szerző: fabtam11
Idézetet írta: TheSLESH Dátum 2019-06-28, 05:52:22
Hm, fapfap ez minek a modellje? Valami új plechítógyíkcápaszarvasmadárnak? Megvannak akkor elfogadnám nagyon szívesen:D
öh vágesz de elsőnek arra jöjjünk már rá, hogy gyertyának hogy segítsünk új mountot csontozni :D


ha türelmes leszel, akkor majd egy hónapon belül ki fog kerülni(akár általam, akár más által).

Nagyon kezdetlegesen vagyok benne a modellezésbe, szóval akkor kifejtem, aztán hátha valaki tud/akar segíteni.

Adig eljutottam egy videó alapján hogy Teraból betudom tölteni a modelleket stb stb, viszont amint megnövelem a mountnak a méretét gondolom vele együtt növelem a csontokat is, és ezért játékban ha kap egy mérgezést a mob, akkor a mérgezés is eldeformálódik, na már most ugyan ez a problémám a mount csontozással is, hogy csinálok egy új csontot aminek az a neve hogy "saddle" majd hozzá adom az egyik csonthoz, hogy jó legyen ugye animációnál is, majd mikor megnagyobbítom a modelt, vele együtt nő a csont és játékba hatalmas a karakter... :D

Remélem nagyjából érthető volt hogy mit is próbálok itt elnyökögni... :D

Az átméretezés után csináld a csontot & talán jó lesz.  ::)