Nem mindenhol fénylik a textúra

Indította Sawa, 2019-05-29, 18:26:09

Sziasztok! Egy eléggé érdekes dolgot figyeltem meg. Miszerint. A képen látható vértnek nem volt alpha csatorna, a textúrának, így csináltam. (A VÉRTNEK 1 TEXTÚRÁJA VAN) Az figyelhető meg, hogy nem mindenhol fénylik a vért. Ez mitől lehet? Több vértnél is megfigyeltem.. ELŐRE IS KÖSZÖNÖM

Root, msm:
Group ShapeData205
{

SpecialPath "d:/ymir work/"

ShapeIndex 50008
Model "pc/warrior/armor.GR2"
SourceSkin "pc/darre_work/texture_1.dds"
TargetSkin "pc/darre_work/texture_1.dds"
}


CSATOLTAM KÉPEKET.





2019-05-29, 18:51:34 #2 Utolsó szerkesztés: 2019-05-29, 18:53:28 Szerző: Sawa
Csatoltam a képeket.
Illetve feltöltöttem a textúrát is:
https://data.hu/get/11847756/texture_1.dds



2019-05-29, 19:28:37 #3 Utolsó szerkesztés: 2019-05-29, 19:30:39 Szerző: fabtam11
tesztet csatoltam,
de ha tippelhetnék akkor az rgb réteget kijelölném a fekete láthatatlan rész nélkül és úgy megpróbálnék átmásolni az alfára h aztán annak a kontrasztjával valami dekoratívabb variációt kreáljunk'

Változatlan, a mellkas része továbbra sem fénylik.


Sajnos, még mindig változatlan.

Üzenet összefésülés: 2019-05-29, 21:07:24

Csak egyszer kellene rájönni, utána már nem lenne gond, de sajnos tehetetlen vagyok.


Köszönöm, hogy megpróbáltad, változatlan.

Egyébként van sejtésed, hogy mi lehet a rossz?

Az a baj, hogy nekem se világos a szitu.  :o

Próbáld meg csökkenteni a specular értékét, hátha.

2019-05-31, 10:38:44 #11 Utolsó szerkesztés: 2019-05-31, 10:43:17 Szerző: Sawa
Sajnos nem jó.

Üzenet összefésülés: 2019-05-31, 10:43:17

Egyébként beraktam az alap textúrát, ahol rossz az alpha csatorna, (tehát túlzottan fénylik) de úgy sem fénylik a mellkas része... Érdekes hiba.



Béci féle deven fentvan, darre műve
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.