txt

Indította Zhyte, 2019-05-25, 12:45:25

Sziasztok!
hogy lehet meg csinálni azt, hogy ne txt-ből olvassa, hanem úgy, mint ,,régen" navibol
a mobokat/itemeket ?

2019-05-25, 12:52:06 #1 Utolsó szerkesztés: 2019-05-25, 12:56:21 Szerző: Stubii
Berakod a no txt-t viszont nem értem minek mert txt-vel sokkal egyszerubb mindent  :o . bár lehet csak én gondolom így. a No TxT berakásárol találsz topicot a forumon  8)

Üzenet összefésülés: 2019-05-25, 12:56:21

Ha nem találnád itt akkor metin2dev-en  ;)
https://metin2.dev/board/index.php?/topic/3198-c-db-notxt/
"Aldo: A fÅ'nök sose kel fel 9 elÅ'tt, ezt még a zsaruk is tudják!"

hát én igy nem értem viszont ha el magyaráznád hogy hogy kell használni a txt verziot azt meg köszönném

Ha ram irsz privatba es lesz szabad percem valaszt adok a kerdeseidre hogy mit nem ertesz pontosan benne  8)
"Aldo: A fÅ'nök sose kel fel 9 elÅ'tt, ezt még a zsaruk is tudják!"


2019-05-25, 20:32:06 #5 Utolsó szerkesztés: 2019-05-25, 21:08:31 Szerző: AntiPositive
Szerintem ha berakod egy excelbe, vagy más csv programba akkor meglátod hogy ugyanaz mintha "navicates" tehát adatbázis tábla lenne. Tehát a tabulátorok jelzik az új oszlopot, ezt notepad++ nem rakja feltétlen egymás alá, de egy excel vagy bármi más csv olvasó igen. Ha egyszer megnyitod excelben akkor kétlem hogy bármi kérdésed lenne utána.

[spoiler]A txt nagy előnye hogy amik adatbázisban (háttértudás nélkül) csak random számok voltak, itt szövegek. Pl antiflagoknál ott van pl az ANTI_STACK, ugye ez angol szó, nem összerakhatót jelent. Tehát már nem kell számolgatni, meg utánanézni minek mennyi a száma, itt csak szövegek lesznek. Sokan azt mondják inkább számolgatnak, de azok szerintem sose használtak még txt-t ;D Ezt leszámítva más különbség szerintem nincs, és ez a különbség is a txt javára szól.[/spoiler]