Max def C++ hiba

Indította Stubii, 2019-05-24, 22:39:05

Heló. Nos a problémám hogy beállítottam char.cpp-ben hogy maximum 90% legyen a kaszt / fegyver védelem. Jó is mivel csak 90-et enged de ha tobb van mint 90 tegyuk fel 100.. és leveszem az osszes targyat akkor -10 védelmet kap a karakter.

Így csináltam:
[spoiler] case POINT_RESIST_FAN:
case POINT_RESIST_BOW:
if (69 <= type && type <= 74 && (GetPoint(type) + amount >= 90))
{
SetPoint(type, 90);
}
else
{
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
}
val = GetPoint(type);
break;
[/spoiler]

Erre valaki? Csatoltam képet 120 def levétele utánról.
"Aldo: A fÅ'nök sose kel fel 9 elÅ'tt, ezt még a zsaruk is tudják!"

Szia ez inkább egy foltozás mintsem fix

case POINT_RESIST_FAN:
case POINT_RESIST_BOW:
if (69 <= type && type <= 74 && (GetPoint(type) + amount >= 90))
{
SetPoint(type, 90);
}
else
{
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
}
if (GetPoint(type) + amount <= 0)
{
SetPoint(type, 0);
}
val = GetPoint(type);
break;


Máshogy nem is lehetne megoldani? Mert a kód bol annyit veszek le hogy az ossz erteket rakja 90-re viszont azt nem értem miért viszi minusz ba ..  nem tudom milyen alapom mukodik igy azt sem tudom hol kellene elkezdenem szerkeszteni :/
"Aldo: A fÅ'nök sose kel fel 9 elÅ'tt, ezt még a zsaruk is tudják!"

A probléma az, hogy ugye mikor a felszerelt tárgyak bónuszainak összege eléri a "maximumot" akkor beállítja a megadott értékre de ettől a felszerelt cuccok bónuszainak összege változatlan és mikor leveszed nyilván a cucc értékét fogja levonni.

Idézetet írta: Stubii Dátum 2019-05-25, 10:42:10
Máshogy nem is lehetne megoldani?

Már hogyne lehetne? Például normális értékeket használsz az item_attr(_rare)-ben és nem kiskapukat keresel... A játékosokat csapod be meg vezeted félre azzal, ha összeszed szerencsétlen mondjuk 150%-ot amiből csak 80-at kap meg. Ha pedig eszetlenül állítottad be az optokat, akkor legalább most gondolkodj, leállítod a szervert, lefuttatsz egy egyszerű query-t amivel minden X értéket Y-ra csökkentesz + ehhez mérten beállítos az attr-t is. Ennyi...

Jó dolog a forrás használata, és én is azt preferálom, hogy amit érdemes azt abban oldjunk meg, de azért nem kéne ennyire átesni a ló túloldalára...
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

2019-05-26, 02:07:50 #5 Utolsó szerkesztés: 2019-05-26, 02:09:21 Szerző: Alone
IdézMár hogyne lehetne? Például normális értékeket használsz az item_attr(_rare)-ben és nem kiskapukat keresel... A játékosokat csapod be meg vezeted félre azzal, ha összeszed szerencsétlen mondjuk 150%-ot amiből csak 80-at kap meg. Ha pedig eszetlenül állítottad be az optokat, akkor legalább most gondolkodj, leállítod a szervert, lefuttatsz egy egyszerű query-t amivel minden X értéket Y-ra csökkentesz + ehhez mérten beállítos az attr-t is. Ennyi...
A gond ezzel csak az, hogy pl: be rak valami küldetést ami bónuszt ad vagy hasonlók, akkor már meg haladja azt az értéket, amit ő szeretett volna hogy (maximum) legyen.. Na ezért is jó az, hogy forrásban le van korlátozva, mivel így nem lehet a deffeket túlzásba vinni. Vegyük példának, hogy jól be optolt kaszt, és rá kaszt deffes gyűrű, már ott tartunk, hogy 80 deff :D És ha a szerverébe elérhető a kosztüm bónusz és társai akkor bőven túl halad 100% -on :)
IdézOneCharakter
az előző témámban segített
Ott a b verziónak szánt modósítást is írt át arra az értékre amit szeretnél, hogy legyen, és nem fogja -ba tólni az értéket :D (Nekem legalábbis így nincs minuszba)
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Idézetet írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2019-05-26, 00:02:11
Idézetet írta: Stubii Dátum 2019-05-25, 10:42:10
Máshogy nem is lehetne megoldani?

Már hogyne lehetne? Például normális értékeket használsz az item_attr(_rare)-ben és nem kiskapukat keresel... A játékosokat csapod be meg vezeted félre azzal, ha összeszed szerencsétlen mondjuk 150%-ot amiből csak 80-at kap meg. Ha pedig eszetlenül állítottad be az optokat, akkor legalább most gondolkodj, leállítod a szervert, lefuttatsz egy egyszerű query-t amivel minden X értéket Y-ra csökkentesz + ehhez mérten beállítos az attr-t is. Ennyi...

Normális értékek vannak megadva.. Csupán teszt gyanánt atirtam nagyobbra hogy megnézzem mi tortenik ha eléri a "maximumot" ekkor láttam hogy ha le veszem a tárgyat "minusz"-ba megy :) bár utálom ezt a kifejezést de megnéztem hogy "be buggol" -e és igen... ha meg az átveréses lenne a téma.. a maximum bónuszt ki írnám ugyis... 

Na de koszonom Alone-nak OneCharacter-nek és azért Rin nek is a kritikát mert az is kell néha  ;)  8) Zárumm.
"Aldo: A fÅ'nök sose kel fel 9 elÅ'tt, ezt még a zsaruk is tudják!"