Hátas visszadobások

Indította MrFanatic19, 2019-05-23, 03:30:46

Sziasztok.

Van pár remek hátasom, nagyon szuper mind... viszont ha huzamosabb ideig egyenes vonalú egyenletes mozgást végzek velük, vagyépp rajtuk, kinek hogy tetszik... ;) akkor megtörténik, ami minden játékos rémálma : Visszadob egy korábbi pozícióra... Namost, keresgéltem én bőszen, hogy mi okozhatja, esetleg mi az, ami beleszólhat... Nem jöttem rá, hogy mi lehet a gikszer...

Segítséget szeretnék kérni, hogyan tudnám ezt megoldani.? Hol lehet a gond?

Előre is köszönöm a válaszokat.
További minden jót kívánok! :)
Mindíg van hova fejlÅ'dni... Ezért is van szükség olykor-olykor segítségre!

Estefelé leírom (szerkesztem ezt a hsz-t), ha addig nem előz be valaki.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Próbáld meg ezt:

Idézmasodikbela

Alapjáraton van a gamefileban egy ellenőrzés, hogyha túl gyorsan mozogsz, akkor visszaportol, mivel úgy érzékeli, hogy hackelsz.

input_main.cpp:
if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 25) || fDist > 40) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

az első fDist akkor érvényes (ez egy távolság egyébként, feltételezem, hogy a készítők a távolságot úgy mérik a metinben, hogy a koordinátarendszerhez viszonyítva számolják két pont távolságát, azaz pl adott A(3;4) és B(7;1) pont, a távolságuk: ((7-3)^2 + (1-4)^2)^0.5 = 5 //egyébként ez most tök lényegtelen//) ha éppen "sétálunk", a második fDist pedig akkor érvényes, ha "lovagolunk". Növeld meg a 2. értékét, ha "lovaglás" közben dobál vissza. (Mondjuk kezdetnek legyen a 2x-ese)

Köszönöm szépen a választ.

Sajnos a klienshez nem tartozik forrás, így ezzel a részével nemtudok mit kezdeni. (miért nem forrást használok? Van az is, ott nem jelentkezik ez a probléma.)

Simána  Gamefile-ba esetleg valamilyen DIF kód létezik?

Mindazonáltal tényleg köszönöm a segítséget! :)
Mindíg van hova fejlÅ'dni... Ezért is van szükség olykor-olykor segítségre!

2019-05-25, 20:43:22 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-05-25, 21:17:13 Szerző: AntiPositive
2 lehetőséged van:

-Vagy megcsinálod normálisan szerveroldalon is a mountot: katt
-Vagy nem csinálod meg, de akkor a mob_proto-ba a folderből vedd ki azt ami jelenleg ott van (általában a horse vagy pony-t írják bele), akkor nem fog visszadobni, elvileg beáll egy alapértelmezett sebességre. Azonban ebben az esetben előfordulhatnak anomáliák ha a mountod sebessége (azaz futás animációja) és az alapértelmezett sebesség között nagy a különbség.
[spoiler]Pl legyen az alapértelmezett sebesség 100. A te mountodé meg 200. Elakarsz menni A-ból B-be, és amikor ott vagy, igazából még csak félúton vagy. Ezért az npc-k mobok, playerek is csak akkor töltenek be, amikor ténylegesen, a szerver szerint ott vagy. Ha a két sebesség 100 és mondjuk 105, akkor ez alig észrevehető, de ha túl nagy, akkor ez a megoldás felejtős.
[/spoiler]

+ Természetesen ha a mountod olyan gyors mintha speedhackelnél, akkor muszáj belenyúlni a forrásba, hisz akkor úgy érzékeli hogy csalsz, akár megvan csinálva a mount szerveroldalon is, akár nincs.

Na most, hogy eszembe jutott meg időm is van akkor írnék.

Alapvetően ATAG leírását akartam kicsit részletesebben kifejteni, bár erre azt hiszem akkor nem lesz szükség. Mindenesetre mindenképpen ezt a módszert javaslom, a forrásos módosítást pedig a legkevésbé sem. Nem véletlenül vagy viccből írták meg azokat a sorokat, nem az a megoldás, hogy kitöröljük és akkor minden rendben lesz. A mountok pónikká "alakítását" sem ajánlom, mert például már az oroszláonok is gyorsabbak a lónál, így ennél is vissza fog dobálni, max ritkábban. Száz szónak is egy a vége, van egy rendszer amit már kiépítettek, ezt pedig kifizetődőbb betartani a megkerülése helyett.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Idézetet írta: AntiPositive Dátum 2019-05-25, 20:43:22
2 lehetőséged van:

-Vagy megcsinálod normálisan szerveroldalon is a mountot: katt
-Vagy nem csinálod meg, de akkor a mob_proto-ba a folderből vedd ki azt ami jelenleg ott van (általában a horse vagy pony-t írják bele), akkor nem fog visszadobni, elvileg beáll egy alapértelmezett sebességre. Azonban ebben az esetben előfordulhatnak anomáliák ha a mountod sebessége (azaz futás animációja) és az alapértelmezett sebesség között nagy a különbség.
[spoiler]Pl legyen az alapértelmezett sebesség 100. A te mountodé meg 200. Elakarsz menni A-ból B-be, és amikor ott vagy, igazából még csak félúton vagy. Ezért az npc-k mobok, playerek is csak akkor töltenek be, amikor ténylegesen, a szerver szerint ott vagy. Ha a két sebesség 100 és mondjuk 105, akkor ez alig észrevehető, de ha túl nagy, akkor ez a megoldás felejtős.
[/spoiler]

+ Természetesen ha a mountod olyan gyors mintha speedhackelnél, akkor muszáj belenyúlni a forrásba, hisz akkor úgy érzékeli hogy csalsz, akár megvan csinálva a mount szerveroldalon is, akár nincs.

Köszönöm a válaszod. Nos, a mountom nem Speedhack sebességű, átlagos, de a lónál gyorsabb!! Megnéztem az adatbázisom mob_protoját... 130as move_speed van beírva nekik... ez egy fejleszthető hátas, illetve Páncélozható... Az alap dögnek 100 van bent, a fejlesztettnek 130... Lehetséges, hogy azt az értéket kellene csökkentenem?

Idézetet írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2019-05-25, 23:56:39
Na most, hogy eszembe jutott meg időm is van akkor írnék.

Alapvetően ATAG leírását akartam kicsit részletesebben kifejteni, bár erre azt hiszem akkor nem lesz szükség. Mindenesetre mindenképpen ezt a módszert javaslom, a forrásos módosítást pedig a legkevésbé sem. Nem véletlenül vagy viccből írták meg azokat a sorokat, nem az a megoldás, hogy kitöröljük és akkor minden rendben lesz. A mountok pónikká "alakítását" sem ajánlom, mert például már az oroszláonok is gyorsabbak a lónál, így ennél is vissza fog dobálni, max ritkábban. Száz szónak is egy a vége, van egy rendszer amit már kiépítettek, ezt pedig kifizetődőbb betartani a megkerülése helyett.


Sajnos a szerverfilehoz nem tartozott forrás, így ez a megoldás nálam(ebben a szerverfileban!) nem játszik. :(

Mindazonálltal köszönöm szépen az időt és a soraidat! :) Hatalmas tisztelet!
Mindíg van hova fejlÅ'dni... Ezért is van szükség olykor-olykor segítségre!

2019-05-27, 23:26:44 #7 Utolsó szerkesztés: 2019-05-27, 23:31:44 Szerző: AntiPositive
Újra olvasd át az egészet, mert szerintem nem értetted meg. Sőt, biztos hogy nem értetted meg.
Nem kell forrás ahhoz, hogy ne dobáljon vissza. Csupán be kell rakni NORMÁLISAN szerveroldalra is.
[spoiler]Esetedben jó lenne a "lusta" megoldás is, mert mondtad hogy átlagos sebességű, de én is azt javaslom hogy normálisan legyen berakva.[/spoiler]

Az említett move_speed oszlop mountnál nem játszik, mert tuti hogy nem az határozza meg a mount sebességét.
Az úgy van ahogy elmondtuk. Tehát alapvetően a run.gr2 sebességével mész, de hogy ezt a szerver tudja, szerveroldra is be kell tenni a mountot, és nem csak mob_proto-ba. A move_speed oszlop szerintem max mozgási sebesség bónuszt ad, legalábbis ezt tudom elképzelni, ha nem (most nincs időm tesztelgetni), akkor meg totál hasztalan ebben az esetben.

[spoiler]Metinköveknél a move_speed és attack_speed oszlop amúgy a metin által leidézett mob csoportok megadására szolgál, ez csak egy érdekesség, itt nem számít.[/spoiler]