Zöld ital

Indította vashiriii, 2019-05-08, 19:50:16

Sziasztok. Zöld/Lila etc italok aktíválása után, még mindig  spamelhetem az italt és issza tovább...

Hogy tudnám ezt kijavítani arra, hogy ha aktiválta valaki a zöld/lila... akármilyen italt, ne tudja újra hanem kapjon üzenetet, hogy a hatás már él és csak 1 potiont használjon?.

A harmatok mintájára csináld meg, csak emlékeim szerint ebben az esetben nem jelenik meg a bal felső ikon amikor aktív.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Amúgy se jelent meg,hogy aktív.. :D

Azt hiszem ennyi elég hozzá.

Nyisd meg: char_item.cpp

Keres:
case USE_ABILITY_UP:
{
switch (item->GetValue(0))
{


Ezen belül ezeket:
case APPLY_MOV_SPEED:
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;

case APPLY_ATT_SPEED:
AddAffect(AFFECT_ATT_SPEED, POINT_ATT_SPEED, item->GetValue(2), AFF_ATT_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;


Cseréld le erre:
case APPLY_MOV_SPEED:
if (FindAffect(AFFECT_MOV_SPEED))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;

case APPLY_ATT_SPEED:
if (FindAffect(AFFECT_ATT_SPEED))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}
AddAffect(AFFECT_ATT_SPEED, POINT_ATT_SPEED, item->GetValue(2), AFF_ATT_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;