Mount berakás help?

Indította HIMYM, 2019-04-10, 20:38:36

HELLO

Találtam egy mountot amit betennék a szerverbe, de fogalmam nincs hogyan. Amit találtam nem segített. Egy mappában vannak msa, msm, dds, gr2 fájlok meg egy motlist.txt.

addig jutottam hogy lemásoltam egy mount sorát item_proto.txt-ben, átírtam az időt és ennyi... :(

Hogyan tovább, melyik fájlt hova tegyem? Jó lenne ha csinálna valaki egy tutorialt róla :D

Ja és még annyi, hogy EterNexus csomagolóval ha visszacsomagolok bármit is akkor nem kell szenvedni xml írással stb, vagy nem csomagolja vissza rendesen ez a bontó?

az msm fájlt megnyitod és megnézheted h hova megy a mountod mappája
pl ymir work\npc\valami\
ezt az elérést megcsined a peccsedben v csak a meglevő npc-be 
csinsz 1 olyan mappát, ahonnan a script bekéri a fájlt
oda rakod a fájlokat
becsomagolod a dolgot eterrel (ja ennél a fajta csomagolónál nem kell xml)
root-ot bontasz, npc_list.txt-et nyitsz, lemész a legaljára, 1 új üres sort csinsz
IDTABULÁTORMSMSCRIPTNEVE.MSMNÉLKÜL
pl
IDTABULÁTORvalami
megadod az ID-jét, ha mount akk valahol 20100-20200 között szokott lenni a korábbi mountoktól függően
ctrl+f-el utánanézel mondjuk h 20225 foglalt-e már vagy szabad vagy foglalt;
adsz neki vmi ID-t
és 1 üres sort hagysz az npc_list végén
és megvolnánk ezzel a résszel
jön a
mob_proto-s rész,  bontod a mob_proto-d, keresel 1 mountot,
másolod a sorát módosítod az ID-jét és a nevét mented, visszacsomagolod, a kliensoldali locale_xy-od is visszacsomagolod eterrel,
szerveroldalon ugyanezt eljátszod megkeresed a mob_proto-d és ott is megejted ugyanezt a lépést
-- vagy ha nehéz lenne akkor dumpolod az SQL-t az asztalra
és aztán megnyitod npad++-al az sql-t rákeresel egy mountra pl 20203 azt kb módosítod az ID-t, másolod a sort, átmész navicatbe, kattolsz a player táblák közti térbe és conzolt nyitsz // F6-al megnyitod a konzolt.
ctrl+v --yeah itt még mob_proto-nál F5-öt nyomhatsz
és a képernyő jobb alsó sarka fele lapozhatsz
aztán ctrl+f-el megkeresd a mountodat és átírhasd a nevét ~ a ??? ???-es/kóreai rész után lévő rész a neve
aztán felmész a filezillán/winscp-n
csekkolod h véletlenül nem TXT-s protoid vannak ill hát ha azok vannak akkor az előző SQL dump felesleges volt... szal így usr/game/db/ -n megnézed a conf.txt-t és megnézed h
NO_TXT = 1
van-e, mert ha nincs ilyen engedélyezve a conf.txt-ben akkor a mob_proto.txt-ben és a mob_names.txt-ben kell megcsinálnod a mountod sorait, ért. szer 1 üres sor marad a fájl végén és dettó meglevő sorokkal+ IDátírással haladsz majd.
ha megvan mented
utolsó lépés megkeresed winscp-n a ride.questet ( usr/game/share/locale/hungary/quest/)
szerkeszted annak megfelelően, hogy miről másoltad az item_proto-s részét (itemID-re utalok)
és a mountID-t is szerkeszted a questben.
mentés
putty.exe / virtualbox megnyit
cd /usr/game/share/locale/hungary/quest/
ENTER
./qc ride.quest
ENTER
ingame felmész
/reload
tesztelsz.

esetlegesen ha kérdésed v problémád adódik válaszolsz erre a hozzászólásra.
hajrá!  ;)

Idézmob_proto-s rész,  bontod a mob_proto-d,

Minek bontani mikor ott a DumpProto?  :o

Idézetet írta: Mark881 Dátum 2019-04-11, 09:21:37
Idézmob_proto-s rész,  bontod a mob_proto-d,

Minek bontani mikor ott a DumpProto?  :o
Nem kaptam pontos leírást arról, hogy 34k-s vagy 40k-s alapja van
azaz nem tudom, hogy TXT-s v XML-es módon csinálja-e a dolgait.  :o

Idézaddig jutottam hogy lemásoltam egy mount sorát item_proto.txt-ben, átírtam az időt és ennyi...

Idézetet írta: Mark881 Dátum 2019-04-11, 11:44:55
Idézaddig jutottam hogy lemásoltam egy mount sorát item_proto.txt-ben, átírtam az időt és ennyi...
am hajnali 0:50-kor hadd ne tudjam már h kinek mért segítek pls xD
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2019-04-11, 00:50:20


Szerintem kliens oldalon rontottam el valamit, megpróbáltam másik epk fájlba tenni de ugyan az. Mindent a leírásod alapján csináltam.
Fájlokat

Ez van az msm fájlban:
"D:\Ymir Work\npc_mount\christmas_2016_mammoth\christmas_2016_mammoth.GR2"
Ymir Work mappán belül létrehoztam az npc_mount/christmas_2016_mammoth mappát amibe betettem az összes fájlt. Megcsináltam neki mob_proto-ban is amit kellett (79125-ös ID-t kapott ha számít). qc minden megvolt szerveren /mount_test 79125 ugrik egyet a karakter mint ha felszállna valamire de nem jelenik meg a mount. Viszont felül rá mivel más mountra nem ülhetek fel mert lovagolok azt írja chat-en. megpróbáltam egy másik patch-be tenni de ugyan azt kapom vissza.

Syserr:

[spoiler]0411 21:12:49755 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[79125] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/christmas_2016_mammoth/christmas_2016_mammoth.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0411 21:12:49755 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[79125] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/christmas_2016_mammoth/christmas_2016_mammoth.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0411 21:12:49755 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[79125] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster/christmas_2016_mammoth/christmas_2016_mammoth.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0411 21:12:49755 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[79125] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster2/christmas_2016_mammoth/christmas_2016_mammoth.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0411 21:12:49755 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[79125] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/guild/christmas_2016_mammoth/christmas_2016_mammoth.msm] ERROR
0411 21:12:49755 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 79125
0411 21:12:05116 :: quit
[/spoiler]

Értem hogy mire hivatkozik a syserr de semmit nem találtam ezeken az eléréseken. NPC, NPC2, MONSTER, MONSTER2, GOUILD, NPC fájlokat átnéztem sehol semmi.

2019-04-11, 22:41:58 #7 Utolsó szerkesztés: 2019-04-11, 22:57:35 Szerző: fabtam11
Két opciót adok:


a) Megírod forrásban h ne kelljen sokat pakolnod legközelebb az ilyen eléréseknél
indítóforrás,  Gamelib, RaceManager.cpp
keresd
else if (__IsNPCRace(race)) in
void __GetRaceResourcePathes(unsigned race, std::vector <std::string>& vec_stPathes)

Egészítsd ki

else if (__IsNPCRace(race))
{
if (race >= 34001 && race <= 34200)
{
vec_stPathes.push_back("d:/ymir work/npc_pet/");
vec_stPathes.push_back("d:/ymir work/npc/");
vec_stPathes.push_back("d:/ymir work/npc2/");
}
else if (race >= 30000)
{
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc_mount/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/guild/");
}
else
{
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc_mount/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/guild/");
}
}


b) ha sok időd és energiád van, akkor:
fogod az msm-eket, msa-kat, motlist-et és átpakolod  a ymir work\npc\christmas_2016_mammoth mappába és azt a pár fájlt
a gr2-k és a dds-ek maradnak ymir work\npc_mount\christmas_2016_mammoth elérésen

Hozzáadtam de nem működött úgy se. Találtam egy témát róla és rájöttem hogy a hiba az npclistben volt, ott kellett módosítanom.
Hozzá kellett adnom ezt:
0   christmas_2016_mammoth_02   christmas_2016_mammoth
79125   christmas_2016_mammoth_02

Most rendesen felül rá, mozog úgy működik ahogy kell, viszont nincs textúrája fehér az egész.

Idézetet írta: HIMYM Dátum 2019-04-12, 11:02:07
Most rendesen felül rá, mozog úgy működik ahogy kell, viszont nincs textúrája fehér az egész.
ja a modell t még mindig az eredeti elérésről kéri be a textúrát.
a) texture changerrel nekikezdesz és alakítasz rajta
b) 1 adott elérésre megcsined a mappákat és a jó helyre rakod a textúráit