Alkímia húzási esély/tisztaság/Leszerelés bugg.

Indította Tween, 2019-02-20, 13:06:25

2019-02-20, 13:06:25 Utolsó szerkesztés: 2019-02-20, 13:17:37 Szerző: Tween
Sziasztok.

Valaki megtudná mondani az alkímia húzási esélyén hol tudok javítani?

Illetve a tisztaságát húzva random mattról beadhatja hibátlanra is, nem csak tisztára. Azt szeretném elérni, hogy csak Mattból-Tisztát, Tisztából-Hibátlan, és így tovább húzhassam.

Illetve a felszerelt alkímiát betudom húzni a raktárba, ezáltal 100%-os a leszerelési esély.
Ezt hogyan tudnám "tiltani", hogy a raktárba ne lehessen behúzni?

UI: Ha az osztályon húznék Pl. 2 antikot 1 legendásra, de betöri, akkor vissza törheti nyers/metszett/ritkára.

Ezt szeretném még eltávolítani. Ha betöri, akkor az adott esetben, csak 1 antikot elvegyen, a másik megmaradjon.

Köszönöm a válaszokat.:)

2019-02-20, 15:09:10 #1 Utolsó szerkesztés: 2019-02-20, 15:14:24 Szerző: Chookez™
IdézIlletve a felszerelt alkímiát betudom húzni a raktárba, ezáltal 100%-os a leszerelési esély.
Ezt hogyan tudnám "tiltani", hogy a raktárba ne lehessen behúzni?

Forrásban tudod megoldani.

Megnyitod az input_main.cpp fájlt és rákeresel erre a funkcióra:
void CInputMain::SafeboxCheckin(LPCHARACTER ch, const char * c_pData)

A funkción belül ez alá:
CSafebox * pkSafebox = ch->GetSafebox();
LPITEM pkItem = ch->GetItem(p->ItemPos);

if (!pkSafebox || !pkItem)
return;


Illeszd be ezt:
/*Felszerelt sárkánykő raktározásának tiltása*/
if (pkItem->GetType() == ITEM_DS && pkItem->IsEquipped())
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<Store> Can not store equipped DragonStone."));
return;
}
/*///////////////////////////////////////////*/


Ne sajnáld a "+"-t.  ;) (Illetve azok se, akik használni fogják)  :o

Ha már ilyennel foglalkozunk, itt van egy megoldás arra is, ha meghalsz és a vértet a raktárba rakod, akkor a karaktered a földbe kerül.

Ha beraktad az Alkímiás dolgot, akkor csak vágd utána ezt is:
/*Halál közben felszerelt tárgyak raktározásának tiltása*/
if (ch->IsPC() && ch->IsDead() && pkItem->IsEquipped())
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<Store> Can not store equipped Items."));
return;
}
/*//////////////////////////////////////////////////////*/

Ment a + köszönöm.:)

Többi kérdésem még mindig él.<3

Mivel nem zártad a témát igy megtehetem hogy ide írok... :D
Szóval engem az érdekelne hogy a fejlesztést 0-6 ig hol tudom át írni..
pl 100% -ra... és adok egy +-t mert nekem is volt ilyen problémám.. :)
"Aldo: A fÅ'nök sose kel fel 9 elÅ'tt, ezt még a zsaruk is tudják!"

2019-05-16, 19:56:25 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-05-16, 19:58:20 Szerző: Chookez™
PL:
Group RefineGradeTables
{
Group Default
{
#--#    NEED_COUNT    FEE    GRADE_NORMAL    GRADE_BRILLIANT    GRADE_RARE    GRADE_ANCIENT    GRADE_LEGENDARY
GRADE_NORMAL    15    30000    0    100    0    0    0
GRADE_BRILLIANT    10    50000    0    0    100    0    0
GRADE_RARE    5    70000    0    0    0    100    0
GRADE_ANCIENT    3    100000    0    0    0   0    100
}
}

Group RefineStepTables
{
Group Default
{
#--#    NEED_COUNT    FEE    STEP_LOWEST    STEP_LOW    STEP_MID    STEP_HIGH    STEP_HIGHEST
STEP_LOWEST    4    20000    0    100    0    0    0
STEP_LOW    3    30000    0    0    100    0    0
STEP_MID    2    40000    0    0    0    100    0
STEP_HIGH    1    50000    0    0    0    0    100
}
}

Group RefineStrengthTables
{
Group Default
{
# MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL : GRADE_NORMAL °­?­?®
# MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED : ?????? °­?­?®
# MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY : ?????? °­?­?®
#--#    FEE    0    1    2    3    4    5
MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL    10000    100    100    100    100    100    100
MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED    20000    100    100    100    100    100    100
MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY    30000    100    100    100    100    100    100
}
}

Koszonom. Ment a ++++++!
"Aldo: A fÅ'nök sose kel fel 9 elÅ'tt, ezt még a zsaruk is tudják!"