GF channel-changer help

Indította akos40001, 2019-02-07, 22:50:23

Sziasztok!
Beraktam egy gfes channel váltót.
Működik rendesen, viszont oldalt a minimap alatt nem változik a "ch" kijelzése amikor váltok.
Mindig azt a cht írja jobb fennt ami ch-ra léptem fel eredetileg.
Valaki valami tipp?
Köszi előre is!

Másold be / Csatold a fájlt

Indítóba még kell ez a kiegészítés:

//@Source/Client/UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp
//1.) Search for:

TPacketGCChannel kChannelPacket;
if (!Recv(sizeof(kChannelPacket), &kChannelPacket))
return false;


//2.) Add after:

#ifdef WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "BINARY_OnChannelPacket", Py_BuildValue("(i)", kChannelPacket.channel));
#endif


//@Source/Client/UserInterface/Locale_inc.h

#define WJ_SHOW_ALL_CHANNEL

//@Source/Client/UserInterface/PythonApplicationModule.cpp

//1.) Search for:

PyModule_AddIntConstant(poModule, "CAMERA_STOP", CPythonApplication::CAMERA_STOP);

//2.) Add after:

#ifdef WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
PyModule_AddIntConstant(poModule, "WJ_SHOW_ALL_CHANNEL", 1);
#else
PyModule_AddIntConstant(poModule, "WJ_SHOW_ALL_CHANNEL", 0);
#endif


//root/game.py

//1.) Search for:

def RefreshAlignment(self):
self.interface.RefreshAlignment()


//2.) Add after:

if app.WJ_SHOW_ALL_CHANNEL:
def BINARY_OnChannelPacket(self, channel):
import net
dict = {'name' : 'Metin2'} # Replace with your server name.
net.SetServerInfo((localeInfo.TEXT_CHANNEL % (dict['name'], channel)).strip())
if self.interface:
self.interface.wndMiniMap.serverInfo.SetText(net.GetServerInfo())

         

//locale_en/locale_game.txt:

TEXT_CHANNEL %s, CH%d

by VegaS