Metin elleni erő, BOSS elleni erő stb

Indította TheSLESH, 2019-02-06, 13:20:51

Nem feltétlen, ha naviban rossz ID-hez társítottad pl akk nemcsoda h nem működik.
Esetleg syserr nem sír vmire? Él-e egyáltalán az a makró, idétlennek tűnik de legtöbbször a legapróbb dolgokon siklik át az ember.

Direkt indexeltem, szóval...

#ifdef ELEMENT_NEW_BONUSES
POINT_ATTBONUS_ELEC, // 144
POINT_ATTBONUS_WIND, // 145
POINT_ATTBONUS_EARTH, // 146
POINT_ATTBONUS_DARK, // 147
POINT_ATTBONUS_METIN = 150, // 146
POINT_ATTBONUS_BOSS = 151, // 147
#endif
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Navicatról beszélek :-X
Ott is van 1 hasonló lista ahol meg kell adni, hogy a bónusz értékeinek megadásánál milyen bónuszok közül választhatsz. (jobbklikk->design table)

Mingyárt kipróbálom, és arra tudnál segítséget, hogy a Szörny elleni erőből, hogy tudom kivenni, hogy a metinkövekre ne hasson?:)

Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 14:43:29

Úgyanugy battle.cpp-ben, egy tagadással az ATTBONUS_MONSTER-nél és kész? Vagy több?
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Hát mivel csak ott van bónusz beszámítás így igen, elég ha !IsStone, így írtam meg én is annó, mert mondom ha már van külön metin a szörny ne hasson már rá, hisz nem is nagyon nevezhető szörnynek 1 kő :-X

2019-02-06, 15:22:35 #25 Utolsó szerkesztés: 2019-02-06, 18:54:08 Szerző: TheSLESH
Megcsináltam, elörről, viszont ismét nem adja meg az értéket, valószinüleg navicat probléma, akkor mi a teendő pontosan? Azon belül, hogy az item_attr-en design_table-val kell csinálni valamit (hozzáadtam a két bónuszt felül)
Illetve most UNKNOW_TYPE(150)-et ír:) Indító packet.h-ban is meghatároztam, úgyanúgy, mint char.h-ban.

#ifdef ELEMENT_NEW_BONUSES
POINT_ATTBONUS_ELEC, // 144
POINT_ATTBONUS_WIND, // 145
POINT_ATTBONUS_EARTH, // 146
POINT_ATTBONUS_DARK, // 147
POINT_ATTBONUS_METIN = 150, // 146
POINT_ATTBONUS_BOSS = 151, // 147
#endif


,'ATTBONUS_METIN','ATTBONUS_BOSS' -t hozzáadtam a design_table-ban az apply-hoz.

Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 15:47:17

Ami még feltünt, hogy design_table-ban, nem ATTBONUS_DARK a sötétség elleni erő, hanem ENCHANT_DARK, viszont rákerestem erre a forrásban, és nem találtam "ENCHANT_DARK"-ot sehol.

Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 18:54:08

Sikerült végül! Köszönöm.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.