SRC locale llekérdezés (help)

Indította Red, 2019-01-17, 21:28:43

Sziasztok.

A vegasos country cuccból kivettem azt a részt ahol meghívja maga a zászlókat a karakterhez.
Szeretném ezt az egészet úgy egyszerűsíteni, hogy kiolvastatom forrásból melyik localet használja a kliens és úgy meghívni a logót. Minden locale/hu,de,en stb mappákban más logo van a nemzetiséghez függően.
Így nézz ki eddig:
if (pCharacterInstance->IsPC())
{
const char* c_pszLang = "logo";
const char* szLocaleName;

if (strlen(c_pszLang) > 0 && c_pszLang != "")
{
pTextTail->pLanguageInstance = CGraphicImageInstance::New();
char szLocalePath[256];
sprintf(szLocalePath, "locale/%s/language_flag/%s.tga", szLocaleName, c_pszLang);
pTextTail->pLanguageInstance->SetImagePointer((CGraphicImage*)CResourceManager::Instance().GetResourcePointer(szLocalePath));
}
}



Nem tudom lekérdeztetni, hogy melyik localet használja a kliens.

szLocaleName helyett LocalePatch-ot is próbáltam meg még sok mást..


Előre ksözönöm a hozzászólásokat.

Szép estét


[spoiler]A logót meghívja ha, rendes elérést adok neki pl sprintf(szLocalePath, "locale/hu/language_flag/%s.tga", c_pszLang);[/spoiler]

2019-01-18, 13:54:10 #1 Utolsó szerkesztés: 2019-09-01, 14:55:18 Szerző: MrBongo
.
Ami ma meggyötör,holnap gyÅ'zni segít.

Sajnos nem jó egyik módszerrel sem.

Így is próbáltam:
sprintf(szLocalePath, "%s/%s/language_flag/%s.tga", LocaleService_GetLocalePath, LocaleService_GetLocaleName, c_pszLang);