Quest

Indította viktorde, 2018-12-03, 20:29:07

Sziasztok hogy lehetne tiltani ne tudjanak kereskedni és tárgyat eldobni a mappon?

Szerver oldali forrásban tudod megoldani.

1.:Kereskedés tiltása:
Nyisd meg az exchange.cpp fájlt és keress rá erre:
bool CHARACTER::ExchangeStart(LPCHARACTER victim)

A funkción belül add hozzá ezt:
if (GetMapIndex() == INDEX)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOEXCHANGEINTHISMAP"));
return false;
}


INDEX -> Annak a pályának az Index-e ahol tiltani akarod a kereskedést.

2.:Tárgy eldobás tiltása:
Nyisd meg a char_item.cpp fájlt és keress rá erre:
bool CHARACTER::DropItem(TItemPos Cell, BYTE bCount)

A funkción belül add hozzá ezt:
if (GetMapIndex() == INDEX)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOITEMDROPINTHISMAP"));
return false;
}


INDEX -> Annak a pályának az Index-e ahol tiltani akarod a tárgy eldobást.

Köszönöm de sajnos ez nem jó, a  ch99 csinál neki mindig új map indexet és így nem tudom tiltani .

Hozz létre egy változót, ami ha true tiltja a kereskedést, questben meg dungeon nyitáskor állítsd be igazra, megszűnéskor meg false-ra.

Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2018-12-04, 01:29:09
Hozz létre egy változót, ami ha true tiltja a kereskedést, questben meg dungeon nyitáskor állítsd be igazra, megszűnéskor meg false-ra.

Édes istenem...
Mi a fenének csinálna ezért külön egy ilyen változót? Hülyeség.

Nem egyszerűbb az alábbi ellenőrző elágazást használni? Alapból is ezt használja a Ymir a forrásban a dungeon meglétének ellenőrzésére, mivel direkt erre szolgál.
if(ch->GetDungeon())

Mágia...

Talán azért mert nem írta, hogy minden dungeonban tiltatni akarja őket hanem csak egy bizonyos mapon? ;)

2018-12-04, 10:28:03 #6 Utolsó szerkesztés: 2018-12-04, 11:26:37 Szerző: Deangerious
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2018-12-04, 10:13:38
Talán azért mert nem írta, hogy minden dungeonban tiltatni akarja őket hanem csak egy bizonyos mapon? ;)

Idézquestben meg dungeon nyitáskor állítsd be igazra, megszűnéskor meg false-ra.

Ez nagyon és félre értelmezhetetlenül arra utal, hogy mindre igaz... :O
Nem volt szó a hozzászólásodban bizonyos map kivételéről...

Akkor most pontosan hogyan is tudom javítani ?