C++, forrás, game

Indította NetMan, 2018-11-28, 00:08:46

2018-11-28, 00:08:46 Utolsó szerkesztés: 2018-11-28, 02:48:13 Szerző: NetMan
Sziasztok!

Újabban újra elkezdtem szerverrel foglalkozni, de látom, nagyon sok új dolog történt, mióta abbahagytam.

Feltelepítettem Vboxban egy FreeBSD 9-et, rá egy 40K-s VZ gamet.

Látom, hogy van egy forrás mappám is tele cpp fájlokkal.

Na most az első, amit csinálni szeretnék, hogy MC indító nélkül menjen a szerver. Ehhez a desc_client.cpp-ben kell az IP-m megadnom.

Ez szép és jó, de nem tudom, hogy ezt hogy kell "betenni" a szerverbe.

Visual Studiom van, de hogy ebből a CPP fájl halmazból hogy lesz nekem game fájl, amit feltölthetek a szerverre, nem tudom.


Ehhez szeretnék egy kis segítséget kérni!

Üzenet összefésülés: 2018-11-28, 01:21:34

Sok keresgélés után megtaláltam, hogy a gmake paranccsal tudom ezt megtenni a FreeBSD-n. Na de, amit kapok fájl, az hogy kerül a gamebe?

Tudom, béna vagyok még ehhez, rég foglalkoztam Metin szerverekkel, utoljára 2011-ben, akkor még teljesen más volt minden. :D

Üzenet összefésülés: 2018-11-28, 02:48:13

Megpróbáltam egy tutorial alapján. Az eredmény a képen látható.

Ez a VZ SF+forrás+kliens dolog.

Átírtam az IP-t a desc_client.cpp-ben, ugye azt olvastam, ez kell az MC mentes szerverhez.

Most akartam "becsomagolni", de ezt az üzenetet kapom:


Mielőtt game és db-t fordítanál, előtte le kell fordítani a lib mappákat is amelyek ott vannak a forrásban. (Libsql, libthecore stb.)

Szia. Ha az én FreeBsd 9.2 használod, abban nincs feltelepítve a gmake. Javaslom hogy   http://metin2hungary.net/index.php/topic,196911.0.html
Az ebben lévő freebsd-t használd. Akkor tudsz fordítani rendesen.
Ha segítettem ne sajnáld a + t.