MC Beépítése indítóba?

Indította NetMan, 2018-11-24, 18:38:56

Ugye ha VBOX-on megy  a szerver, akkor kell az MC indító. A kérdésem az lenne, hogy valaki talált-e már működő megoldást arra, hogy ne kelljen MC? (Atag megoldását próbáltam, hozzáadtam az ifconfighoz az ip-m, nem működik).

Ezek után egy olyan jutott eszembe, hogy egy sima indítóba, (VZ Klienst használok, átalakítva), annak a saját indítójába valahogy "beépíteni" a kényszerített indítást.

Ugyanis a Win10 a VZ MC Indítójára vírust jelez, mindenkinek törli az EXE-t.


A lényeg annyi, hogy szeretném valahogy megoldani, hogy ne kelljen a szerveremhez MC indítót használni.

Olyan is jutott már eszembe, hogy a VDI fájlomból egy bootolható Pendriveot csinálok, és bedugom a 0-24 szervergépembe, hogy azon menjen a FreeBSD élesben, de nem találtam megoldást a VDI bootolhatóvá alakítására.

Ha 40k-ról van szó akkor lehet 2 féleképpen is egyik forrásos http://metin2hungary.net/index.php/topic,200273.0.html

A másik BIND_IP, configokba beírod a routered ip címét (nem amit kioszt local-ra //pl ipcímem.hu-n tudod megnézni// ) majd serverinfoba.py is routered ip címét.

https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/14626-fix-source-kick-after-selecting-character-40k/
(itt a 2. hozzászólásban leírja hogy 2. verzióként csinált 1 connection_ip-t de ez teljesen megegyezik a már létező bind_ip-vel ha jól tudom.)

Nem, ez nem 40k forrás. Sima VZ Szerverfájl 2010, VirtualBox-ban. Azért nem akartam még elengedni, mert nagyon sok hibát javítottam az évek alatt, és sokmindent tettem bele, és nem akarok a 0-ról indulni. Plusz én nem értek még sajnos a 40k-hoz, nem használok VisualStudiot..stb

2018-11-24, 20:58:44 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-11-24, 22:13:29 Szerző: UnKn0Wn
Mi a francot javítottál a gamefájlban és az indítóban, hogy nem akarod őket kicserélni?
Egy kezemen meg tudnám számolni azokat az embereket akik értenek legalább alap szinten Assembly-hez, hogy fordított gamefájlt tudjanak szerkeszteni. De akik assembly-hez értenek, azoknak meg a C++ gyerekjáték, tehát már rég váltottak 40k-ra.

Egy "40k-ra váltás" nem azt jelenti hogy mindent lecserélsz. Még a klienset sem muszáj kompletten lecserélni, de a szerveroldalt meg főleg nem kell. Ezt úgy kell elképzelni mintha motort cserélnél a kocsidban. Fontos része, de általában nem ahhoz nyúlnak az emberek, nem arra teszik rá az új kasztnit és spoilert :D

Amúgy nem offolok, a kérdésedre a válasz röviden: Nem lehet.
[spoiler](Hosszabban: Senki sem fogja megcsinálni neked, főleg ingyen, mert nincs publikus megoldás rá sehol.)[/spoiler]

Rendben, akkor egy másik megoldás. VDI-ből tudok bootolható IMG fájlt csinálni, amit SSD-re tehetek és fizikai rendszerként mehet a szerveren a FreeBSD?

Ilyen megoldas szerintem egyik szolgaltato sem kinal.
De ha mindenkeppen ezt akarod, akkor eleg egy exportalas, .ova-ba, azt egy fizikai szerveren, amennyiben használsz vortualizacios operacios rendszer  vissza tudod huzni...
De ha VPSben gondolkodsz, akkor ajanlom, hogy húzz fel egy VPSre mindent :) Itt is találsz már róla sok leírásr :)

Udv, MrNameless
Ha segítettem, megdobsz egy plusszal?

Idézetet írta: NetMan Dátum 2018-11-24, 20:11:48
Nem, ez nem 40k forrás. Sima VZ Szerverfájl 2010, VirtualBox-ban. Azért nem akartam még elengedni, mert nagyon sok hibát javítottam az évek alatt, és sokmindent tettem bele, és nem akarok a 0-ról indulni. Plusz én nem értek még sajnos a 40k-hoz, nem használok VisualStudiot..stb

Nem fogsz a nulláról indulni, mert ha forrással dolgozol, kb. annyi idő megcsinálni 1-2 módosítást, mint diffelgetni a 34k-t, annyi, hogy kis C++ nyelvet kell érteni, de leírás alapján bárki elmegy, hogy ezt copy és paste.

2018-11-27, 20:54:45 #7 Utolsó szerkesztés: 2018-11-27, 21:42:32 Szerző: NetMan
Köszönöm mindenkinek, megpróbálok egy 40k-sat, egyenlőre VBOX-ban. 40k-nál meg lehet csinálni vboxban is, hogy ne kelljen MC. Legalábbis így tudom.

Üzenet összefésülés: 2018-11-27, 21:42:32

Idézetet írta: OneCharakter Dátum 2018-11-24, 19:38:16
Ha 40k-ról van szó akkor lehet 2 féleképpen is egyik forrásos http://metin2hungary.net/index.php/topic,200273.0.html

A másik BIND_IP, configokba beírod a routered ip címét (nem amit kioszt local-ra //pl ipcímem.hu-n tudod megnézni// ) majd serverinfoba.py is routered ip címét.

https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/14626-fix-source-kick-after-selecting-character-40k/
(itt a 2. hozzászólásban leírja hogy 2. verzióként csinált 1 connection_ip-t de ez teljesen megegyezik a már létező bind_ip-vel ha jól tudom.)


40k-nál most próbáltam a BIND_IP configokba beírni, de ha nem a local IP-t adom meg, akkor rinyálva indul el a szerver, és nem elérhető.