quest segítség.

Indította xTryx, 2018-11-12, 23:10:01

Sziasztok van 1 ilyen quest elképzelésem a lényege az lenne ha nem írja be x időn belül, akkor léptesse ki.
Annyi probléma van vele, hogy amint kéri az inputot, csak utánna lépteti ki, ha a játékos valamit beír, hiába ott a timer h disconectelje.

Erre valami ötlet?



quest antiafk begin
state start begin
when login begin
timer("timerafk1", 300)
end
when timerafk1.timer begin
local fegyver = pc.get_weapon()
if fegyver == 27590 then
say_title("ANTI-AFK RENDSZER")
say("Kérlek add meg az alábbi szöveget, különben dc-t kapsz! :")
say("Jelen")
timer("timerafk2", 30)
if timerafk2 == 0 then
command("logout")
end
local szoveg = input()
if szoveg != "Jelen" then
command("logout")
else
timer("timerafk1", 1600)
end
end
end
end
end


Előre is köszi a válaszokat.

Érdekes módon az 1. timert jól le tudtad kezelni, a 2-at akkor miért nem? :o ???

Üzenet összefésülés: 2018-11-12, 23:28:32

Am meg mire is jó h minden 5 percben a player pofályába nyomsz 1 ilyet?
Ehhez le kéne kezelni az inputokat h csak akkor váglya hozzá ha nem nyúlt semmihez 5 percig.

A számok most tök m1, csak ha input van akkor lefut a timeres dolog és csak az input megadása után csatlakoztat le.
Engem ez érdekelne, hogy mivel lehet ezt kiküszöbölni.

Önmagában questtel sehogy.

Hát igen, normálisan megoldani nem lehet questel.
Még ezt a kis példaquestet se lehet befejezni, hisz a kivágó timer mindenképp lefut, ha csak nincs vmi módja 1 timer megszakításának. Mivel sose kellett ilyen így nem tudok róla, de aztán lehet h van rá mód.
Viszont az inputokat még mindig nem tudod lekezelni, h mikor nyomott billentyűt hisz úgy lenne célszerű, h ha az utolsó bill/egér/akármi után pl 5 percig nem csinál semmit, akkor váltson át AFK-ba v vágja ki.