mob/npc/pet kérdés

Indította Zhyte, 2018-10-22, 21:42:33

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy ha be akarok rakni egy mob/npc/pet stb akkor miért kell két helyre másolni a fájlokat?
így hogy mindent 2x kell be rakni már 4,5GB a pack mappa

előre is köszönöm!

2018-10-22, 21:59:53 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-10-22, 22:02:14 Szerző: fabtam11
a) mert a model gyártója 1 adott elérésre írta meg a szájbarágott msm, msa scriptet?  ???
b) mert a model elérése csak egy adott mappára hivatkozik   :'(
c) mert kezdőként nem érted, hogy hogy működik ez a mob/npc/pet berakás?
d) mert azt hiszed, hogy egy félreolvasott leírás után már einstein lehetsz, holott ez még nem az igazi megoldás.

A dolgok csak egy helyre valók a dolgok, de megeshet, hogy a textúrát máshova kell raknod. . .

npc_pet-re hivatkozik, syserr pedig minden mást (npc,npc2,mount stb) ír hogy ott nincs az msm fájl ha pedig oda be rakom az msm fájlt akkor a földbe áll a modell
igen még valószínű nem annyira értek hozzá de igyekszem.

2018-10-22, 22:57:38 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-10-22, 23:06:52 Szerző: fabtam11
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/5490-howtonpc_pet-like-gameforge/

röviden: az indítóforrás felel azért, hogy bizonyos npc/mob/petID-knél v IDintervallumok közti értékeknél a játék képes legyen betölteni 1-1 speciális elérést.
Ilyen például az npc_pet és az npc_mountos elérés is.




indítóforrás nélküli verzió:
elmész ymir work/npc_pet/ elérésre, másolod az adott megnevezésű peted mappájának a nevét, elmész ymir work/npc/ elérésre, csinsz 1 új mappát és beilleszted a másolt mappanevet.
Eztán visszamész ymir work/npc_pet/adottmappanév/ elérésre, kijelölöd az MSM, MSA és motlist fájlokat és ctrl+x-el kivágod őket, majd az ymir work/npc/adottmappanév/ elérésre illeszted be őket ctrl+v-vel.
És becsomagolás után tádámm, be is fog töltődni, hisz a GR2 fájlok, az animációk és még a textúrák is a megszokott helyükön maradtak és az átrakott scripteket pedig amúgy is képes betölteni a játék, ha jól csináltunk mindent.  ;)

azt hiszem kezdem érteni....de
most npc2-re kér egy msm fájlt de be raktam oda is hátha de megint kéri

Idézetet írta: Zhyte Dátum 2018-10-22, 23:18:38
azt hiszem kezdem érteni....de
most npc2-re kér egy msm fájlt de be raktam oda is hátha de megint kéri
mivel indokolnád ezt a feltételezést?
Honnan jött a dolog h egy npc2-es elérésnél levő msm fájlt kér a kliens? Pontosan mit raktál be és megadtad a mob_proto résznél az adott mobhoz tartozó foldert vagy üresen hagytad azt a mob_protos oszlopot?

onnan hogy be raktam a valentine_2016_bear-t és majdnem jó volt csak kérte az msm fájlokat:
1023 09:29:18359 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40031] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/valentine_2016_bear_m/valentine_2016_bear_m.msm] ERROR. Will Find Another Path.
1023 09:29:18359 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40031] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/valentine_2016_bear_m/valentine_2016_bear_m.msm] ERROR. Will Find Another Path.
1023 09:29:18359 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40031] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster/valentine_2016_bear_m/valentine_2016_bear_m.msm] ERROR. Will Find Another Path.
1023 09:29:18359 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40031] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster2/valentine_2016_bear_m/valentine_2016_bear_m.msm] ERROR. Will Find Another Path.
1023 09:29:18360 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40031] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/guild/valentine_2016_bear_m/valentine_2016_bear_m.msm] ERROR. Will Find Another Path.

aztán amit írtál be raktam úgy ott már csak egy helyről kéri:
1023 09:26:45238 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40031] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/valentine_2016_bear_m/valentine_2016_bear_m.msm] ERROR. Will Find Another Path.

aztán mob_proto:
<Mob vnum="40031" name="valentino" gb2312name="Valentino" type="5" rank="1" battle_type="0" level="92" event_type="0" mob_color="0" />
navicat:
40031 valentino Valentino                5 1 0 92 SMALL 0 0 valentine_2016_bear_m 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 100 100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


remélem ezeket kérdezted :D

Indító forrásban hozzá van adva a 2 új mappa név "funkció"?

GameLib/RaceManager.cpp

Ebben a funkcióban:
void __GetRaceResourcePathes(unsigned race, std::vector <std::string>& vec_stPathes)

if (race >= 30000)
{
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/guild/");
}
else
{
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/monster2/");
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/guild/");
}



Mind 2 résznél ez alá:
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/guild/");

Ezt:
vec_stPathes.push_back ("d:/ymir work/npc_pet/");

Mi az az Indító forrás?  :o

Az indító forrás a 40k-s alapok kliensének alkalmazásához tartozó fájlok halmaza, amiből indítófájlt tudsz buildelni.
Pontosan hány évet szüneteltettél a metin2 fejlesztése terén és milyen klienst meg szerveralapot használsz?


nem rég kezdtem és egy 40k-s M2M és valami samurai core klienst ha jól tudom