Auto_potion

Indította Deadly2000, 2018-07-09, 12:56:44

Sziasztok, nemtudom találkoztatok már -e azzal a jelenséggel ,ha egy olyan mountra ülünk fel, ami pc.mount(xx_xx) -el van előhíva akkor az autó_poti leáll ,de az effektje működik. Csak újra kell aktiválni minden egyes felszállásnál.. Erre lenne valakinek megoldásA?

if constInfo.IS_AUTO_POTION(itemVnum):
# metinSocket - [0] : Č°ĽşČ­ ż©şÎ, [1] : »çżëÇŃ ľç, [2] : ĂÖ´ë żë·®
metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(slotNumber, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]

#if slotNumber >= player.INVENTORY_PAGE_SIZE:
# slotNumber -= player.INVENTORY_PAGE_SIZE

if slotNumber >= player.INVENTORY_PAGE_SIZE*self.inventoryPageIndex:
slotNumber -= player.INVENTORY_PAGE_SIZE*self.inventoryPageIndex

isActivated = 0 != metinSocket[0]

if isActivated:
self.wndItem.ActivateSlot(slotNumber)
potionType = 0;
if constInfo.IS_AUTO_POTION_HP(itemVnum):
potionType = player.AUTO_POTION_TYPE_HP
elif constInfo.IS_AUTO_POTION_SP(itemVnum):
potionType = player.AUTO_POTION_TYPE_SP

usedAmount = int(metinSocket[1])
totalAmount = int(metinSocket[2])
player.SetAutoPotionInfo(potionType, isActivated, (totalAmount - usedAmount), totalAmount, self.__InventoryLocalSlotPosToGlobalSlotPos(i))

else:
self.wndItem.DeactivateSlot(slotNumber)