40k EXP

Indította samboy, 2018-07-07, 20:12:44

2018-07-07, 20:12:44 Utolsó szerkesztés: 2018-07-07, 20:19:49 Szerző: samboy
Sziasztok, tudom van ilyen téma már de nem értem. Van a char_battle.cpp

Ez a funkció:
// ±âČąĂř Á¶Á¤°Ş 2005.04.21 ÇöŔç 85%
iExp = iExp * CHARACTER_MANAGER::instance().GetMobExpRate(to) / 100;

// °ćÇčġ ÇŃąř Čąµć·® Á¦ÇŃ
iExp = MIN(to->GetNextExp() / 10, iExp);


iExp = MIN(to->GetNextExp() / 10, iExp); (Ez valójában mit jelent? Hiába 1000%-óra akom a szervert, ugyan olyan lassú a fejlődés.

Vagy esetleg hol tudnám ezt állítani hogy ténylegesen annyi expet kapjon?
Haza basz a banda, minek táraztatok
Amire felemelnétek a kezetek, rábasztatok

A szükséges szintlépéshez 10%-nál többet nem adhat egy mob. Írd át 50-re mondjuk.
Ha teljesen kiveszed, akkor akár egy mob több szintet is adhat, ami néha ledobáshoz is vezethet.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Koszonom, hogy leirtad :)
Haza basz a banda, minek táraztatok
Amire felemelnétek a kezetek, rábasztatok

Illetve ha ez nincsen ki kommentezve, akkor csak 100%-al több exp-d lehet. Tehát ha fentvan egy bölcsesség ital(+100%exp), illetve egy tapasztalat gyűrű(+50%exp), akkor már nem fog 150%-ot adni.

char.cpp-ben kommentezd ki ezeket a sorokat.
if (GetPoint(type) + amount > 100)
{
sys_err("MALL_BONUS exceeded over 100!! point type: %d name: %s amount %d", type, GetName(), amount);
amount = 100 - GetPoint(type);
}


De vigyázz, ha túl sokat adsz meg, akkor lefele fog menni az exp.