C++ ActorInstance.cpp

Indította Meli, 2018-05-07, 17:34:47

Üdv.
Esetleg egy szaki nem tudná elmagyarázni nekem, hogy tudnám leellenőrizni egy adott mob nak a rang ját? (Nem a szint érdekelne)
Az ActorInstance.cpp (GameLib) ben szeretném ellenőrizni.

Előre is köszönöm szépen. ;)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Add át az InstanceBase osztályból mikor létrehozza az Actort. 2 Perces dolog ::).

Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2018-05-07, 21:30:08
Add át az InstanceBase osztályból mikor létrehozza az Actort. 2 Perces dolog ::).

Igen, én ezt meg is oldottam:

const CPythonNonPlayer::TMobTable * pMobTable = CPythonNonPlayer::Instance().GetTable(GetVirtualID());


De, ha ezt beteszem erre pofázik:
PythonNonPlayer.h

char        szName[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1];
char        szLocaleName[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1];

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”