Alkímia aktív effekt, ötletek?!

Indította Savage, 2018-03-20, 15:50:45

Megpróbáltam aktív alkímiához effektet rendelni ilyen módon:
char_dragonsoul.cpp:
[spoiler]
bool CHARACTER::DragonSoul_ActivateDeck(int deck_idx)
----
---
AddAffect(AFFECT_DRAGON_SOUL_DECK_0 + deck_idx, APPLY_NONE, 0, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, false);
----
Cserélve:
---
AddAffect(AFFECT_DRAGON_SOUL_DECK_0 + deck_idx, APPLY_NONE, 0, AFF_DRAGON_SOUL, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, false);
[/spoiler]
Affect.h
[spoiler]enum EAffectBits
----
Hozzáadva:
AFF_DRAGON_SOUL = 50,
[/spoiler]
Playersettingsmodule.py
[spoiler]
Keres:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+32, "Bip01 Head", "d:/ymir work/pc/sura/effect/pabeop_loop.mse")
---
Hozzáadva
---
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+50, "Bip01 Head", "d:/ymir work/effect/etc/stun/stun_loop.mse")
[/spoiler]
Syserr üres!
Alkímia aktiválás után nincs effekt!
Ötletek?

Bármilyen szörnyűnek is tűnik az élet, mindig van valami, amiben sikeres lehetsz.