Céh szint adáshoz quest funkció

Indította Savage, 2018-03-03, 12:15:16

Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőbe céh szint adáshoz quest funkció?

Előre is köszönöm!

Bármilyen szörnyűnek is tűnik az élet, mindig van valami, amiben sikeres lehetsz.

2018-03-04, 12:12:01 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-03-07, 09:48:19 Szerző: Distraught
most gyorsan összedobtam neked egyet (nem teszteltem, de működnie kell)
guild.cpp-be:

void CGuild::ChangeGuildLevel(int level)
{
if (m_data.level == level)
return;

m_data.level = MIN(GUILD_MAX_LEVEL, level);
DBManager::instance().Query("UPDATE guild%s SET level = %d WHERE id = %u", get_table_postfix(), m_data.level, m_data.guild_id);
for_each(m_memberOnline.begin(), m_memberOnline.end(), std::bind1st(std::mem_fun(&CGuild::SendGuildInfoPacket), this));
}


írd be a függvényt a header fájlba is nyilván

majd questlua_guild.cpp-be:


int guild_change_level(lua_State* L)
{
if(!lua_isnumber(L, 1))
return 0;
int level = lua_tonumber(L, 1);
CGuild* pGuild = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr()->GetGuild();
if(pGuild == NULL)
return 0;
pGuild->ChangeGuildLevel(level);
return 1;
}


ezt meg írd be nyilván a táblázat végére, de gondolom ezt tudod

C++ programmer at Gameloft

Köszönöm szépen!

Ma nem volt időm nagyon rá, viszont holnap reggel tesztelem!
Örök hálám!

Bármilyen szörnyűnek is tűnik az élet, mindig van valami, amiben sikeres lehetsz.