Nem tünik el a btn

Indította TTMaster112, 2018-02-25, 12:53:51

Sziasztok mitől van hogy nem tűnik el a button ha bezárom az inventory-t? A kódj jó uiinventoryba.
try:
self.ORIGINAL_WIDTH = self.GetWidth()
self.wndBeltInventoryLayer = self.GetChild("BeltInventoryLayer")
self.wndItem = self.GetChild("BeltInventorySlot")
self.time_value = self.GetChild("time_value")
self.biolog_count = self.GetChild("count_value")
self.expandBtn = self.GetChild("ExpandBtn")
self.minBtn = self.GetChild("MinimizeBtn")
self.sendBtn = self.GetChild("send_biolog")
self.expandBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OpenInventory))
self.minBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.CloseInventory))
self.wndItem.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
self.wndItem.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
except:
import exception
exception.Abort("CollectInventoryWindow.LoadWindow.BindObject")

Hali.

Csatold az uiinvertory.py fájlod a root mappából.

A syserr-ben jelez valami hibát?
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Elég ha becsatolom azt a rész amit modositottam?

Az egész kellene, mert ha nem rejti a gombot, akkor egy funkcióban megadom neki, hogy rejtse el.

Szóval, a syserr mond valamit a kliensben?

Az inventorywindow.py-be tetted a gombot egyébként?
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

uiinventory.Ez egy bilológus rendszer ami tökéletesen müködik csak valamiért nem rejti a gombot.
Csatoltam egy fájlt amit modositani kellet azok vannak benne.

Nekem az az uiinvertory.py kell, amelyiket már módosítottad, úgy tudok segíteni csak.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.


A gomb amelyikről most szó van, az külön álló a biológus rendszertől, úgy értem, az egy másik rendszerhez tartozik és a biológus rendszer berakása után jelentkezett a probléma?

A gomb maga az hol található, esetleg az invertorywindow.py-ben?

Mert arról is szeretnék egy csatolmányt kérni.

A kliens syserr mutat valamit?
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

2018-02-25, 15:29:59 #8 Utolsó szerkesztés: 2018-02-25, 16:16:53 Szerző: TTMaster112
Nincs inventory Windows

Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 15:48:04

Tessék itt vannak a fájlok :)

Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 16:16:53

Sysser üres. És amit csatoltam onnan olvassa.

Nincs állítva a gomb, se Show, se Hide.
def OpenInventory(self):
self.wndBeltInventoryLayer.Show()
self.expandBtn.Hide()
self.minBtn.Show()

self.AdjustPositionAndSize()

def CloseInventory(self):
self.wndBeltInventoryLayer.Hide()
self.expandBtn.Show()
self.minBtn.Hide()

self.AdjustPositionAndSize()

Beálítottam uiinventory-ba még így is ott marad :)

Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 17:45:48


InventoryWindows osztály Show és Hide funkcióját is ki kell egészíteni.

2018-02-25, 17:57:49 #12 Utolsó szerkesztés: 2018-02-25, 18:00:41 Szerző: TTMaster112
Pontosan hogy érted? :)

Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 18:00:41

def Show(self):
self.__LoadWindow()

ui.ScriptWindow.Show(self)

# ŔÎşĄĹ丮¸¦ ´ÝŔ» ¶§ ÄÚ˝şĂőŔĚ ż­·ÁŔÖľú´Ů¸é ŔÎşĄĹ丮¸¦ ż­ ¶§ ÄÚ˝şĂőµµ °°ŔĚ ż­µµ·Ď ÇÔ.
if self.isOpenedCostumeWindowWhenClosingInventory and self.wndCostume:
self.wndCostume.Show()

if app.ENABLE_BIOLOG_SYSTEM:
if self.wndCollect:
self.wndCollect.Show(self.isOpenedCollectWindowWhenClosingInventory)

# ŔÎşĄĹ丮¸¦ ´ÝŔ» ¶§ ş§Ć® ŔÎşĄĹ丮°ˇ ż­·ÁŔÖľú´Ů¸é °°ŔĚ ż­µµ·Ď ÇÔ.
if self.wndBelt:
self.wndBelt.Show(self.isOpenedBeltWindowWhenClosingInventory)

if app.ENABLE_BIOLOG_SYSTEM:
if self.wndCollect:
self.wndCollect.AdjustPositionAndSize()

Ahogy az előző hsz-ben is kiegészítettem a kódot.
Hide:
self.expandBtn.Hide()
self.minBtn.Hide()

Show:
self.expandBtn.Show()
self.minBtn.Hide()

2018-02-25, 18:17:09 #14 Utolsó szerkesztés: 2018-02-25, 18:19:38 Szerző: TTMaster112
Viszont def hide nincs benne

Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 18:19:38

Mármint úgy értem hogy.
Csak ennyi.
És ezt nem tudom úgy kiegészíteni
def Hide(self):
if constInfo.GET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS():
self.OnCloseQuestionDialog()
return
if None != self.tooltipItem:
self.tooltipItem.HideToolTip()

if self.wndCostume:
self.isOpenedCostumeWindowWhenClosingInventory = self.wndCostume.IsShow() # ŔÎşĄĹ丮 âŔĚ ´ÝČú ¶§ ÄÚ˝şĂőŔĚ ż­·Á ŔÖľú´Â°ˇ?
self.wndCostume.Close()

if self.wndBelt:
self.isOpenedBeltWindowWhenClosingInventory = self.wndBelt.IsOpeningInventory() # ŔÎşĄĹ丮 âŔĚ ´ÝČú ¶§ ş§Ć® ŔÎşĄĹ丮µµ ż­·Á ŔÖľú´Â°ˇ?
print "Is Opening Belt Inven?? ", self.isOpenedBeltWindowWhenClosingInventory
self.wndBelt.Close()
 
if self.dlgPickMoney:
self.dlgPickMoney.Close()

wndMgr.Hide(self.hWnd)

Mért is nem tudod kiegészíteni? ??? :o
Írásvédett a fájl?

Bele raktam és nem enged bea  játékba.

Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 20:02:25

0225 18:22:19596 :: 'InventoryWindow' object has no attribute 'expandBtn'
0225 18:22:19596 ::


Jó nem néztem át teljesen, ez külön osztály.
Elv ha CollectInventoryWindow ez az osztály show/hide-jába rakod úgy jó lesz.

2018-02-25, 20:48:17 #18 Utolsó szerkesztés: 2018-02-25, 21:05:16 Szerző: TTMaster112
Sajnos nem

Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 21:05:16

Ott marad ugyan úgy sajnos