Gf-es karakter választó, szöveg beragadás

Started by gife974, 2018-01-29, 20:06:26

Sziasztok! Még régebben láttam egy témát, hogy valahogy meglehet oldani, hogy ne ragadjon oda a képernyőre a szöveg. Esetleg valaki eltudná nekem küldeni? Előre is köszönöm!  ::)

Egy screenshotot küldhetnél a jelenségről.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Szia, máris. Sajnos ez a szöveg addig marad a képernyőn, ameddig ki nem lépek.

És miért van a címben a "Gf-es karakter választó"?
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Mert az okozza ezt a hibát, sok mindenkinél van. :)

Érdekes én nem tapasztaltam ilyet, persze ez nem azt jelenti, hogy nem valós.

Tehát az a helyzet nálad, hogy beraktad az új GF karakter választót és azután ha beléptél a játékba akkor kiadja ezt a QUESTBŐL származó üzenetet, majd mikor a QUESTET bezárod akkor a szövege ott ragad, vagy ez a szöveg valahonnan máshonnan jelenik meg?

Azért kérdezem, hogy világossá váljon a gondod, hogy segíteni tudjak.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Valóban ez a helyzet. Régen volt egy "pár" téma ami ezzel foglalkozott, emlékeim szerint az uiquest.py-ben kellett valamit babrálni.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Akkor tehát az első elképzelésem a valódi teória, hogy questből érkező üzenet ragad a quest bezárását követően a képernyőn.

Hát, ha nem oldódik meg a probléma, akkor holnap este tudom legközelebb megnézni, mivel ehhez jó lenne, ha látnám a teljes probléma esetét és persze szükség van a kódokra való rálátásra.

Ezt TeamVieweren tudjuk majd kivitelezni, ha lesz rá igény.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

2018-01-30, 01:24:09 #8 Last Edit: 2018-01-30, 01:58:34 by Bone1920
[spoiler]Saját észrevétel[/spoiler]
Helyzet a következő: Beraktam a karakter választót nincs probléma, sőt nem is volt ilyennel probléma. Beraktam Okey kártyát és kb azonnal jelentkezik a hiba  ;)
Upp: Hiba előcsalogatása: Kapcsold be a kártya eventet, katt a játékra, kiadja játék abalakot, bezárod, megnyitsz egy questet és ott is marad szépen a szöveg. Kikapcsolod az eventet, eltünik jobb felső sarokbol a kártya ikon és csókolom..Nálam így megszünik a hiba, de amint bent van az event elő is jön. Megjegyzem nálam is bent van az új karakter választó.

Kliens syserr mond valamit?

Csak látatlanban gondolom, hogy a bezárás parancs event funkció nem jól van megadva. Értsd: SafeFuncEvent

Ha valaki ad egy uiquest.py-t, akinél jelentkezik a hiba, akkor este ránézek.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Kliens syserr üres mint állat. Annyi még az egész éjszakás kísérlet mellet, azt vettem észre, ha a kártya ablak folyamatosan nyitva van, akkor a szöveg nem ragad oda.  8)

A questnek van háttér skin beállítva?

Esetleg próbáld meg, hogy a questben a szövegek után oda teszel egy "return"-t.

Példa:


quest questem begin
state start begin
when login begin
say_title("Szia, ez az üzenet.")
return -- Erről van szó.
end
end
end
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

2018-01-30, 07:11:05 #12 Last Edit: 2018-01-30, 07:17:49 by Bone1920
Nincs háttere, és megnézem.

Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 07:17:49

Questes dolog nem jött be nálam.

2018-01-30, 07:43:59 #13 Last Edit: 2018-01-30, 07:45:30 by udvatt108
Próbáld meg questben a "setskin(NOWINDOW)"-t.
Használd a "return"-t is.

Ha továbbra sem jó, csatold a questet is, mehnézném, jogy jól csináltad-e.

Példa:

quest questem begin
state start begin
when login begin
setskin(NOWINDOW) -- Most erről van szó.
say_title("Szia, ez az üzenet.")
return -- De ez is kell
end
end
end


Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 07:45:30

Elne felejtsd QC-zni és a "/reload q" parancsot.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Bocsi hogy ide pofátlankodok de honnan szedted le a gfes karakter választót?

2018-01-30, 08:01:18 #15 Last Edit: 2018-01-30, 08:36:35 by udvatt108
Quote from: Critter on 2018-01-30, 07:56:54
Bocsi hogy ide pofátlankodok de honnan szedted le a gfes karakter választót?

Kérlek legközelebb nyiss új témát.

Parancsolj: https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/6980-new-new-offical-char-create-with-root-side/

Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 08:16:15

Végső megoldás a témához, hogy berakod az alábbi questet.
NORMÁLISAN AHOGY BE KELL EGY ÚJ QUESTET TENNI:

bugfixq.quest

quest bugfixq begin
state start begin
when login begin
setskin(NOWINDOW)
say_title(" ")
return
end
end
end


És reset után kiderül minden, persze ez sem biztos, hogy megoldás. Csak lehetőségeket soroltam fel.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Ma este akkor rátudsz nézni, hátha meglehet oldani pythonban is. De azért köszönöm ezt is! :)


2018-01-30, 15:06:15 #18 Last Edit: 2018-01-30, 15:20:14 by udvatt108
Rendben, most itthon vagyok KB 2-3 óra hosszát.

Valamelyikőtök írja le, hogy amikor betettétek az új karakter választót, akkor az milyen fájlokat érintett név szerint.

Milyen módosításokat végeztetek el és hol tettétek azt, valamint milyen fájlokat írtatok felül, ha történt ilyen.

Pontos tájékoztatás szeretnék kérni, hogy így a nagy semmiből megtalálhassam, vagy esetleg valaki más megtalálhassa a hibát. :)

Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 15:09:05

És ha lehet valaki adjon egy videót az esetről, amikor ez kiváltódik, vagy TeamViewer, mert ha látom, hogy milyen művelet közben történik, akkor még inkább nagyobb az esély rá, hogy tudom hol keressem a probléma forrását.

Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 15:17:11

Az "uiquest.py"-t már átnéztem és jó, legalább is a Bone1920-től származó.

Valamelyikőtök feltöltené a "uicards.py" fájlját a "root" mappából? Megnézném azt is.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Új karakter választónál (fájlok amiben turizni kell: constinfo,ui,uiquest,uiscriptlocale,uitooltip).
Viszont ahogy én néztem, üres forrás, csak okey van bent, akkor is elővarázsolódik a hiba. Tehát nem minden esetben a szegény karakterválasztó okozhatja a hibát. Nemsokára dobok fel hibárol csidejót'.