CUBE

Indította Fantasy™, 2018-01-10, 18:14:10

Sziasztok, az megoldhat valahogy, hogy 1 npc re 2 cube ablakot csinálni?
Akárhogy próbálom, nem sikerül.

2018-01-10, 18:23:37 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-01-10, 18:25:19 Szerző: Meli
40k?

Ha igen cube.txt be kell módosítani és annyi.
Példa:

section
npc 20018-------------------------------IDE NPC ID
item 50721 1
reward 50801 1
percent 100
end


Mondjuk, lehet félre értelek, akkor bocsi :)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Igen 40k, és így próbáltam, de 1 cube ablakba rakott mindent..

Egy npc-re csak egy cube ablaot tudsz tenni alapjáraton.
A forrás ad lehetőséget, hogy ezt felülírd, ha ügyes vagy!  ;D

2018-01-10, 20:04:43 #4 Utolsó szerkesztés: 2018-01-10, 20:23:42 Szerző: mikee0121
Ha másodlagos cube ablakot akarsz akkor a cube.questben akkor így tudod megoldani eg példt írok

[20383] = "17500,1/16500,1/14500,1/17520,1/16520,1/14520,1/17540,1/16540,1/14540,1/17560,1/16560,1/14560,1",
[203832] = "460,1/470,1/1340,1/2370,1/3190,1/7370,1/5340,1/20000,1/20250,1/20500,1/20750,1",


Itt láthatod a 20383 és a 203832 ez egy és ugyan az npc Jae-Seon Kim

Első lépésben ugyebár megadtad miket készíthet.

Második lépésben pedig megadod mi is kell a tárgy elkészítéséhez hasonlóan az elözőhöz:

[20383] = "50635,1&30501,10&30521,10@50635,1&30501,10&30519,10@50635,1&30518,10&30523,10@50636,1&30501,10&30523,10@50636,1&30519,10&30521,10@50636,1&30518,10&30522,10@50637,1&30518,10&30520,10@50637,1&30519,10&30522,10@50637,1&30518,10&30519,10@50638,1&30520,10&30522,10@50638,1&30519,10&30521,10@50638,1&30518,10&30521,10",
[203832] = "149,1&30505,10&30500,10@159,1&30503,10&30502,10@1109,1&30507,10&30506,10@2149,1&30520,10&30506,10@3149,1&30504,10&30508,10@7149,1&30504,10&30508,10@5109,1&30507,10&30503,10@11299,1&30509,10&30514,10@11499,1&30512,10&30517,10@11699,1&30515,10&30511,10@11899,1&30509,10&30517,10",


a megnyitás pedig a következő lépésben:

when 20383.chat."Fegyver és vért fejlesztés" with pc.level >= 90 and game.get_event_flag("cubelezaras") == 0 begin
say_title(mob_name(20383)..":")
say(" ")
say("Hello, hogy vagy?")
say("Érdekel talán a különböző tárgyak előállítása?")
say("Én tudok segíteni,")
say("De az új tárgyba nem kerül át a régi optjai!")
say(" ")
say_reward("Vigyázz! A sikeresség esélye 90%!")
wait()
setskin(NOWINDOW)
cube.cube_open(203832)
end


illetve:

when 20383.chat."Ékszer fejlesztés" with pc.level >= 90 and game.get_event_flag("cubelezaras") == 0 begin
say_title(mob_name(20383)..":")
say(" ")
say("Hello, hogy vagy?")
say("Érdekel talán a különböző tárgyak előállítása?")
say("Én tudok segíteni.")
say(" ")
say_reward("Vigyázz! A sikeresség esélye 50%!")
wait()
setskin(NOWINDOW)
cube.cube_open(npc.get_race())
end


A cube.txt.ben pedig minden egyes fejlesztéshez csak is 20383-as npc-t írsz.



Üzenet összefésülés: 2018-01-10, 20:07:47

Ez így jó tehát csak egy gond van vele mind kettőnél berakja az összes fejlesztést tehát előrébb nem vagy vele.

Forrás esetében pedig hamarosan írok nekem is szükségem van erre ahogy kész vagyok kirakom ide neked

Igen, pontosan így csináltam, de berakott mind 2 ablakba mindent.  :-\