Pet Questes vs Forrásos megoldással

Indította fabtam11, 2018-01-02, 11:35:46

Üdv!
A következő felvetéssel v feladattal állnék elő a forrással/questekkel igen aktívan ténykedő felek elé.
Szerintem mindkét variáns megállná a helyét azzal, ha vagy a forrás vagy a quest diktálhatná a questitem/aktivált itemmel spawnolt petek bónuszait(3-nál többet) és nem pedig az item_proto szabhatna csak 1-3 bónusznyi lehetőséget.

Csak pár kérdés és válasz mielőtt más feltenné:
Mi dolgod van akkor ezzel? --Biztos akarnék lenni abban az állításban hogy mindkét opció helytállhat úgy, hogy egy adott tárgy/questitem képes arra hogy valahogy bónuszokat, petidézést és időtartamot is kapjon (felt. , ha használtuk egyszer, akkor számol visszafele.
VÁRJ, de akk honnan tudnák a pléyerek a szeródon, hogy milyen bónuszt ad? --Van item_desc.txt(vagy hogy írják) és ott leírható hogy ezek ellen egységesen adott%-ot ad+ ilyen-olyan bónuszból még ad ennyi meg annyi adott%-ot...
Mié jó ez? --Több lehetőségünk lenne, de amúgy ez amolyan ring system petbe műtve.
Miért is olvasom én ezt? --Valószínűleg türelmes és értelmes fórumozók járnak erre a helyre.
Miért? -- mert az item_proto bővítése /módosítása részemről szükségtelen.

Előre is köszi bármilyen tippet/tanácsot/választ/felvetést vagy érvelést valamelyik mellett. Thanks! ;)

Igazság szerint ez már megvalósításra került forrásban. Lehet tévedek de kiindulásnak vehető

Az is igaz én annyira azért nem vagyok profi de az új fajta GF-es petrendszerben ott már forrásban van megadva a kis dögök milyen bónuszt adnak %-os arányban és hogy meddig lehet őket használni.

for (int x = 0; x < 3; ++x) //Inizializzazione bonus del pet
{
int btype[3] = { 1, 54, 2};
m_dwbonuspet[x][0] = btype[x];
m_dwbonuspet[x][1] = 0;
}


A rendszer alapján meg van a kiindulási alap és talán vissza lehet követni, hogy épül fel.

Itt alapvetően három féle bónusz van de nem tart semeddig ezt is bővítve és talán még van annyi segítség is hozzá hogy a rendszer alapján a leltárban való jelzéshez is ott van az uitooltip rész ami ebben az esetben szépen írja a hívón milyen bónuszokat ad százalékos arányban és mennyi idő van még hátra ameddig használhatod.

Item_protoban adtam én is bónuszt a pecsétnek, és mikor quest-el előhívod a petet, adja az írt bónuszt.

Az oké még a kiíratás az a legkevesebb hanem itt most 3 nál töb bónuszra gondolt fabtam11 mert itemprotoban csak annyit tudsz többet nem.

item.set_value funckióval lehet 7 bónuszt tenni a petbe és ha a kliensben beállítod, mutatja is.
itt egy példa:
http://freemetin.dyndns.org/public/quests/give_basic_weapon..new.quest




"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel