Nem működő questek megoldásához tanács kérés

Indította Zeratul, 2017-12-31, 07:02:32

2017-12-31, 07:02:32 Utolsó szerkesztés: 2017-12-31, 07:50:21 Szerző: Zeratul
Sziasztok!
Azért indítom ezt a témát mert bármivel próbálkozok de nem működik ezek a questek(csatolva)
le ./qc-om őket a missiós könyveknél bent van a quest mégsem működnek a küldik a könyveknél NPC ki se hozza hogy vigyek neki Tofu steak-et de az nem is nagy baj de anélkül is működnie kellene a missiós könyveknek, második hiba hogy a vadászküldetést ki sem hozza pedig a VZ-be amit régen kértem az egyik témában az csak VZ-ben működik de Detroit SF-ben ki se adja, Név oldata questje nem működik akár a forrásossal akár VZ-sel próbálkozok hibát ír ki.


Valakinek van esetleg ötlete tanácsa melyik részt kell módosítani bennük hogy működjenek?

Üzenet összefésülés: 2017-12-31, 07:50:20

bocsi elfelejtettem csatolni most csatoltam

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

A "kuldetes1"-ben szerintem ez lesz a hiba:
when login or levelup withp pc.level >= 1 begin

2017-12-31, 11:43:04 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-12-31, 11:45:35 Szerző: Zeratul
>= -ez a rész ? vagy az 1-es ? mert gyanítom hogy a >=-rész lesz az vagy a levelup rész mert gondolom az lesz a szint lépéskor adja meg a küldetést


Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Szerintem meg ez:

when login or levelup withp pc.level >= 1 begin

kitöröltem le de azután se lett jó
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

a miszsio könyvekben say2őt ird át say re

úgy sem jó :( ./qc -val se meg sh make.sh-val se működik
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

pc.level nem mindenhol működik, lefut a quest, de ha nincs benne a questlib-be akkor nem fog menni

cseréld le erre:

pc.get_level()

Így sem működik :(

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Ezt

when login or levelup withp pc.level >= 1 begin
set_state(Vadászat)
end
end
state vadaszat begin
when letter begin
send_letter("Vadászat1")
end


Erre

when login or levelup with pc.get_level() >= 1 begin
set_state(vadaszat)
end
end
state vadaszat begin
when letter begin
send_letter("Vadászat1")
end
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Úgy csináltam de akkor se működik csatolva a quest
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Csatoltam.
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

2018-01-02, 13:29:14 #12 Utolsó szerkesztés: 2018-01-02, 22:18:56 Szerző: Zeratul
Nem jó még most sem :( gondolom akkor a Detroit SF-el lehet a baj



Üzenet összefésülés: 2018-01-02, 22:18:56

VZ-be működik szerintem questlib.lua-ban hiányzik a funkció de nem tudom melyik a vadászküldetésre meg megvan a quest az is VZ-ben lévő levelup.quest :D már csak a név váltó quest kell meg a missiós küldihez kellő lib -rész :D

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

2018-01-13, 20:01:27 #13 Utolsó szerkesztés: 2018-01-13, 20:04:40 Szerző: KOCZKAHUN
Esetleg próbáld meg így:
https://pastebin.com/3wm5utbF

Jó pár helyen voltak benne idézőjel lemaradások.

Lemaradt:
pc.changegold(2000000) helyett pc.change_gold(2000000)

Nem működik úgy sem :(
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

2018-01-25, 11:47:12 #15 Utolsó szerkesztés: 2018-01-25, 12:00:14 Szerző: KOCZKAHUN
local s = select("Igen", "Nem", "feladom")
            if s == 2 then
                say("Kár..")
                clear_letter()
                set_state(aufgeben)
            else
                say("Rendben, indulj!")
                say_reward("Ölj meg 30 db Vad kutyát!")
                say_reward("Ha megölted, jutalomban részesülsz!")
                say_reward("Vigyázz! Ha nem fogadod majd el a jutalmad,")
                say_reward("hiába csináltad meg a küldetést, nem kapod meg!")
                pc.setqf("state1", 0)
                q.set_counter("Vad kutyát", 30)
                set_state(go)
            end


Az oké, hogy a Feladom gombra kattintva kiírod mi történik, de az igenre és a nemre kattintva miért történik ugyanaz? Mert ugye itt az "igen" a 0. elem, a "nem" az 1. elem és a "feladom" a 2. Te csak a feladom gombra csinálsz ellenőrzést. A másik kettőre ugyanaz az else ág fog lefutni.

Ugyanez a helyzet a másik ilyennél is.
local s=select("Természetesen", "Nem", "soha")
            if s== 2 then
                clear_letter()
                set_state(aufgeben)
            else
                say_reward("Titokzatos Smaragd dobozt kaptál 1 darabot.")
                say_reward("2.000.000 Yangot kaptál.")
                pc.give_item2(50133, 1)
                pc.changegold(2000000)
                clear_letter()
                set_quest_state("lv20", "run")
                set_state(ende)
            end


Bár kétlem, hogy ezek okoznák a hibát.

Üzenet összefésülés: 2018-01-25, 12:00:14

https://pastebin.com/k9e8y4UA

Nálam így működik.

Ha véletlenül a quest fordítás során Undeclared function hibaüzenetet kapsz, akkor a quest_functions fájlba írd bele annak a függvénynek a nevét, ami a hibaüzenetben szerepel. Ja és a "Nem" ágakat is írd meg az if-else szerkezetekben, vagy történjen ugyanaz mint a "soha" ágaknál.