wolfman berakás után kliens hiba

Indította s3l3n3, 2017-12-29, 23:50:27

Sziasztok szép estét !

Akadt egy kis gondom de nem jövök rá mi lehet az.

Elöre is köszönöm.


" Az akadály az, amit akkor látsz, ha leveszed a szemed a célról. "

Töltsd fel az introselect.py fájlod a root mappából és megnézem.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

köszi

" Az akadály az, amit akkor látsz, ha leveszed a szemed a célról. "

Tessék.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

az tény hogy nem írja ki a logot de nem jó :S

syserr :

1230 00:39:14448 :: Unknown packet header: 96, last: 253 32


forrásba volna gubanc ?


isolator leírása alapján raktam be a wolfmant jó is csak a karakter létrehozásnál 1-2 karaktert hozott létre.
de pár dolog hiányzott gondoltam az miatt írja ki karakter létrehozásnál hogí nem hozható létre.

" Az akadály az, amit akkor látsz, ha leveszed a szemed a célról. "

Nem egyezik a kliens és a szerver packet headerje: 96

Hasonlítsd össze a
- Kliensed (UserInterface/Packet.h)
és a
- Szerver (game/src/packet.h)
fájlokban lévő HEADEREKET, hogy azokban szereplő számok, illetve hex kódok egyeznek-e.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Csak amolyan apró megjegyzés, hogy nem csak eltérő hedör számnál van ez.
Meglehet h char.h-ban elrontott 1 struktúrát amit a packet használna küldéshez.

Aham, de minden féleképpen érdemes ellenőrizni MIND A KETTŐ szempontot.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Nope, ha eltér a szám, akkor vmi Phase does not handle this HEADER cucc van aszem.

2017-12-30, 01:19:25 #9 Utolsó szerkesztés: 2017-12-30, 21:40:22 Szerző: s3l3n3
ez nagyon sok , hogy bogarásszam át ?

nos isolator wolfmanról 2 témát tett közzé az eggyik hiányos volt ott karakter létrehozásnál volt gond 1-2 öt engedett beraktam a maradékot a másik leírás alapján és ez lett, kűlön szedtem mindent eggyesével meglesem mit csinál majd csak rájövök :)

game forrásba a packetbe ez a rész :

   HEADER_CG_CHARACTER_CREATE         = 4,
   HEADER_CG_CHARACTER_DELETE         = 5,
   HEADER_CG_CHARACTER_SELECT         = 6,

inditó forrásba ez :

        HEADER_CG_PLAYER_CREATE                  = 4,      // »ő·Îżî ÇĂ·ˇŔ̾ »ýĽş
   HEADER_CG_PLAYER_DESTROY               = 5,      // ÇĂ·ˇŔ̾ »čÁ¦.
   HEADER_CG_PLAYER_SELECT                  = 6,

remélem tudtok valami jót róla mondani.

" Az akadály az, amit akkor látsz, ha leveszed a szemed a célról. "