Italok bónusza?

Indította justcheky, 2017-12-28, 19:06:49

Új italt szeretnék csinálni, ami pl. szörnyek elleni erőt ad. Mintának a Zöld ital nagyot vettem, ami ugye támadósebességet ad. Láttam item_protoba ott is van a 7-es szám, ami ugye a támadósebesség, azt át is írtam 63-ra, az-az szörnyek elleni erőre, mentettem, beraktam az új item_protot kliens, és szerver részre is, frissítettem, de nem adja meg a bónuszt, és nem is írja ki zölden, hogy szörnyek elleni erő+(xy%), ahogy kiírta a támadósebességet zölden azelőtt.
Mi lehet a gond? Miért nem jó így? Hogy kéne csinálni?


Köszi, és a blend.txt-be hogyan szerepelnek a bónusz nevek?

Sztem ha megnyitnád kiszúrná a szemed.
Példaképp a zűd italod:
#łě»óľ×
section
item_vnum 50824
apply_type RESIST_MAGIC
apply_value 8 10 12 15 20
apply_duration 60 120 180 300 600
end

Nem úgy értem, hogy a már meglévő ital bónuszainak mi a neve, hanem azon kívül pl. a szörnyek elleni erőnek mi a bónusz neve ott?

A különbség a sikertelen és a sikeres ember között nem feltétlenül a tehetség, hanem a kitartás.
https://youtu.be/jGQJqcyHjY0

2017-12-28, 22:53:28 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-12-29, 01:22:24 Szerző: justcheky
Köszi. :)

Üzenet összefésülés: 2017-12-29, 01:21:02

Valami nem oké. Csináltam egy új tárgyat, az egyik harmat mintájára item_protoba, a blend.txt-be is beleírtam, a bónusznál ATTBONUS_MONSTER -t  írtam, és nem működik mégse az ital. Mi lehet a gond?
Gondolom a bónusszal van a baja, de, hogy kell beleírni, ha nem így?

Lefogadom nem egyezik ID protoban és blend.txt-ben.

Nem tom mit ittatok vagy inhaláltatok de nagyon üt és PM-ben érdekelne a dolog neve!  ::)

2017-12-29, 16:07:38 #9 Utolsó szerkesztés: 2017-12-29, 16:10:04 Szerző: 5310pati
Voltam bátor a limonádémba öntöttem egy kis citromos janát :-X :'( Úgy néz ki megártott.