3ds max 2013

Indította FloodX, 2017-12-18, 13:14:44

Sziasztok!

Próbáltam feltelepíteni a 7-est, de ugye az nem működik windows 10-en. Ezért a 2013-ast felraktam, beraktam a granny_max.dlo fájlt az stdplugs nevű mappába, a dll-ek is jó helyen vannak, nem ír indításkor semmi errort. Feltelepítettem az  FBX-et(?) is. Ugye volt régen egy ilyen nwn2utilsmaxplugins2.3.1 nevű fájl, de ezt nem tudom 2013-asra rátelepíteni, és emiatt nem tudok megnyitni egy gr2-ből átvonvertállt modelt sem. Valakinek lenne erre megoldása?

Előre is köszi.

Semmilyen plugin nem kell hozzá h megnyisd az ms fájlt.
Csak exportáláshoz kell.
Am meg működik a 7 win10-en is.

Beindul a 7-es, de nem jelenik meg semmi, nem tudok belekattintani. Próbáltam plugin nélkül, belehúzni, de nem lehet.

Jót próbálsz egyáltalán? ??? Amit csinál az csak 1 sima maxscript(.ms) amit támogat plugin nélkül hisz az ő scriptje :-X
Am igen, vkinek bugos vkinek nem. Nekem pl ez az őszi creators update megjavított 1-2 dolgot, köztük 7-es maxot is.

Ezt kapom: "Application error"
"An error has occurred and the application will now close. No scene changes have occurred since your last save."


Szerint az a baja, hogy túl nagyot generál, vagy nem tudom. https://data.hu/get/10921748/output.zip


Ezen nem lehet javítani sehogy?

Max fejlesztőit kérdezd :D
Mért fagy ki 9 megától a progijuk, holott ennél 1000x nagyobb dolgokat is csinálnak vele :-\ :-X :'(

2017-12-18, 13:47:10 #10 Utolsó szerkesztés: 2017-12-18, 14:09:29 Szerző: FloodX
Valakinek valami megoldása erre?

Üzenet összefésülés: 2017-12-18, 14:09:29

Gondolom mással nem fogok tudni kitörölni egy "mesh"-t...

2017-12-18, 14:19:48 #11 Utolsó szerkesztés: 2019-09-01, 15:00:07 Szerző: MrBongo
.
Ami ma meggyötör,holnap gyÅ'zni segít.

Én úgy oldanám meg ezeket a nagy fájlokat, hogy átkonvertálom a .gr2 fájlt más fájltípusra.. (például .obj bár ebben az esetben elveszíti az uv mappolást, ezért jobb megoldás a .smd)

2017-12-20, 20:10:31 #13 Utolsó szerkesztés: 2017-12-20, 20:21:45 Szerző: FloodX
Nos. Használtam a mesh deleter nevű programot, de igazából az adott mesh a játékban ott van, de gr2 viewerben nincs. Ez hogy lehetséges?

Üzenet összefésülés: 2017-12-20, 20:21:45


Kétlem h lenne működő ilyen cuccli. Am kipróbáltam 1et én is és ugyanez.

Hát ez egyre jobb... Tehát akkor hagyjam inkább a fenébe?

Idézetet írta: D4RR3 Dátum 2017-12-18, 16:11:15
Én úgy oldanám meg ezeket a nagy fájlokat, hogy átkonvertálom a .gr2 fájlt más fájltípusra.. (például .obj bár ebben az esetben elveszíti az uv mappolást, ezért jobb megoldás a .smd)
Megcsinálod amit darre írt, aztán újra becsontozod csak előtte kitörlöd a logót.

Igen. Próbáltam smd-ben mert ez az újabb konverter csinált azt is, de ott behúzom és semmi :D

Nemtom, nálam szépen működik:

(Igen ez az smd, nem az ms fájl)

Nos, és azt mivel alakítsam át?