Privát shop-ba helyezett tárgyak jelzése/zárolása

Indította udvatt108, 2017-12-03, 13:27:46

Sziasztok.

Valaki hallott már arról és tudna útmutatót adni ahhoz, hogy amikor privát shopot készítünk és betesszük a tárgyainak, akkor ha már beraktunk egy tárgyat, azt a tárgyat az invertory-ban jelzi/zárolja, hogy tudjuk melyiket tettük már be? Ez a GF-ben is bent van. De ezt még konkrétan nem láttam sehol tört szervereken.

Pacsi nektek!
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Amikor beraksz egy tárgyat a boltba akkor a PrivateShopBuilder classon belül az AcceptInputPrice funkció fut le, amiben pedig van egy ilyen sor:

self.itemStock[targetSlotPos] = (attachedInvenType, sourceSlotPos)

Tehát az itemStock-ba menti el azokat a tárgyakat amiket te beraktál. A sourceSlotPos a tárgy inventory-ban lévő pozíciója a targetSlotPos pedig a privát bolt ablakában lévő pozíciója.


Zhymer nekem nem jó, mivel konkrétan a game fájlt sem tudom lefordítani mert az exchange.cpp-ben végrehajtott módosítás miatt hibát ír, pedig a kód rendben van.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.


Megoldottam, hibás volt a leírás, mert a "WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON" makro a commen/service.h-ban hiába volt deklarálva a packet.h-ban nem volt be incluedolva alapból így nem volt header formázása az exchange.cpp-ben.

Köszi.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.