Megnyitott privát shop cím

Indította udvatt108, 2017-12-02, 22:02:43

Hali mindenki!

Valaki meg tudná mondani, hogy melyik funkcióval tudom kikérni a megnyitott privát shop címét, amit a kis boltos asztalka felett is ír?

Köszönöm szépen előre is!
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

uiprivateshopbuilder és rákeresel a name-re :-X :-X

Ugye ezt nem mondod komolyan? :)

"builder" - > Építés - a jelen esetben ez a felület a privát shop készítéséért felel, ennek semmi köze a többi, más játékos által létrehozott shophoz.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Idézetet írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 00:02:15
Ugye ezt nem mondod komolyan? :)
És mi van ha 1 másik játékos belép? :o ???
Szerver oldalon ottvan a shop, de kliens téren? Hát éppenséggel nála is lefut a bolt létrehozás, hisz vhogy oda kell teremtődnie a boltnak.
De hogy konkrét legyek:
def AppearPrivateShop(self, vid, text):

board = uiPrivateShopBuilder.PrivateShopAdvertisementBoard()
board.Open(vid, text)

self.privateShopAdvertisementBoardDict[vid] = board

De nem érted Pati!

Oké még ha így is van és megkapja a játékos aki már be volt lépve, de mi van azzal aki a bolt létrehozás után lépbe. Másrészt pedig már rég ezzel kezdtem, hogy vissza követtem a bolt nevének beküldési útvonalát. És ezen a téren csak be megy az adat, kifelé nem adja. Ezért lenne jó, hogy mondjuk hogyan kéri le a boltok nevét a mapokon amiket már leraktak? Hiszen ott is a boltok felet ott lebeg a bolt neve, azt is valahogyan lekéri. Nekem elég lenne ha azt tudnám, hogy hol van ez a kód részlet ahol a boltok nevét a kis bolt asztalka felé helyezi. Rákerestem az összes fájlban mint kliens, szerver és python forrásban sok szó variánsra, de nem találtam kézzel foghatót. :(
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Ott a kód amit bemásoltam.
Azt kövesd vissza még 1-gyel feljebb és azt már az indító hívja meg, onnan meg szépen vissza tudod követni szerverre.

De haver, az előző hozzászólásom elolvastad?

Írtam, hogy már visszakövettem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De az adat csak be megy azon keresztül, viszont vissza már nem.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Mi az h vissza nem? Honnan hova?
Am meg mindkét irányba van adat bolthoz...
1x fel kell lőnie szerverre mikor létrehozod, aztán lekérdezni mikor belépsz v más...
Olyan nincs h csak 1ik irányba megy adat.

Talán csinálnom kell egy packed header kommunikációval külön a shop id alapján csinálok egy funkciót ami lekérdezi a nevét.

Bár biztos hogy benne van csak lehet python megoldással vagy valami más elkülönülő funkcióval a kliensből.

Vajon a mapokon (általában map1) megjelenő kis bolt asztalkák felett megjelenő bolt nevet hogyan kéri le a kliens?

UI.: Nyilván oda vissza jön adat a boltokról, csak nem hasonló szálon... Ezért nem találom a bemeneti paraméterek vizsgálatával.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

if (GetMyShop())
{
TPacketGCShopSign p;

p.bHeader = HEADER_GC_SHOP_SIGN;
p.dwVID = GetVID();
strlcpy(p.szSign, m_stShopSign.c_str(), sizeof(p.szSign));

d->Packet(&p, sizeof(TPacketGCShopSign));
}

De ez a saját boltot ellenőrzi, hogy van e?

Így tudja azonosítani, hogy mozoghat-e ha boltozik, meg egyebek...
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

3 packet küldés van a boltról...
túl sok választás nincs melyik lehet az...

interfacemodule.py, azon belül pedig OpenShopDialog funkcióba:

if self.privateShopAdvertisementBoardDict.has_key(vid):
shopName = self.privateShopAdvertisementBoardDict[vid].GetShopName()
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "Bolt nev: " + shopName)


uiprivateshopbuilder.py, azon belül pedig a PrivateShopAdvertisementBoard classba tedd bele ezt a funkciót:

def GetShopName(self):
return self.textLine.GetText()


Így amikor megnyitod a boltot, chatben látni fogod a nevét.

Ezt én eddig is tudtam, de az sokat segítene ha tudnánk mire akarja használni a nevet.

Arra használnám, hogy a privát boltokban ha bárki bármelyiket megnyitja mutassa a nevét.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Rövid távú memória gondokkal küszködő játékosoknak tervezed? :D
Csak tudja a játékos h milyen nevű boltja nyomott rá :-X

Ízlések és pofonok. Köszönöm szépen Disco!
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.