Size hiba minden vértnél és fegyvernél.

Indította kicsiasdvagyok, 2017-12-01, 16:58:40

Sziasztok!
A hibám még mindig fenn áll, és nem tudom hogy mi okozhatja.
Az összes vértet és fegyvert egyberakja az npckben.


Csak az npc-k ablakaiban, szóval ha megveszem őket a leltárban már normálisan mutatja és nem is lehet őket egybehúzni.

Size mindenhol 2-re van állítva.

Valaki tud rá valami megoldást?

El lett állítva a shop slotok száma soronként vagy oszloponként s nem egyezik a kliens és a szerver shop_slot-num.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Hol tudom javítani, és hogy? Retronix klienset használok, én nem nyúltam hozzá, hanem így volt alapból..

A kliensben, a szerverben és a python kódban is egyeznie kell azért csuszik meg mert rosz szám van valahol és roszul számítja a tárgyak pozicioját 1 nél nagyobb item slot sizenél.  És előfordul, hogy az ablakon kivulre is csuszik item, ha sok item van a boltablakban. Most dolgozok, nincs a tabomon forrás, majd 11- éjfélkörül érek haza és csinek róla tutorialt, mert sok helyet érinthet. Azt majd sszeveted a leírás alapján. De nyugodtan rákereshetsz notepadban a forrás fájlokban a shop_slot szóra a kliensben és serverben is valamint ui.py-ben a root mappában hátha csak ott történt elírás.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

szerverben sem kliensben nincs olyan szó hogy shop_slot

2017-12-01, 17:23:15 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-12-01, 23:25:34 Szerző: udvatt108
Este leírom neked.

Üzenet összefésülés: 2017-12-01, 23:24:28

Szóval ellenőrizd a következők alapján!

Szerver oldal:

"common/length.h":
SHOP_HOST_ITEM_MAX_NUM = 40
SHOP_PRICELIST_MAX_NUM = 40

"game/shop.cpp":
m_pGrid = M2_NEW CGrid(5, 9)

"game/shop_manager.cpp"
CGrid grid = CGrid(5, 9)

Kliens oldal:

"UserInterface/Packet.h":
SHOP_HOST_ITEM_MAX_NUM = 40

Python forrás, az uiscript.epk/eix-ben van:

"uiscript/shopdialog.py":
Ebben a fájlban van egy olyan nevű object, hogy ("name" : "ItemSlot"), ezalatt a következők eggyezenek:

"start_index" : 0,
"x_count" : 5,
"y_count" : 8,


Ha valami nem világos írj nyugodtan. :)
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Köszi a segítséget, sajnos minden ugyanígy van, szóval nem értem hol lehet a hiba :\

UI.py-ben is ellenőrizted?
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.



30 perc múlva kb ránézek hogy hátha találok valamit, de nem ígérek semmit. És jelentkezek.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Köszönöm udvatt.:)
Nincsen Pati, minden 2-n van.

Üzenet összefésülés: 2017-12-02, 17:20:05

igazából már pár hónapja kiraktak ide egy témát, ott is ugyan ez volt a baj, és akkor se tudott rá senki megoldást.

Hát vannak megmagyarázhatatlan dolgok. Nekem pl a komplett szerver csokizta össze magát csak úgy. És csak komplett windows újratelepít oldja meg a dolgot. Anélkül nem tudom beindítani a szervert... szóval :D

2017-12-02, 18:07:29 #13 Utolsó szerkesztés: 2017-12-02, 18:16:19 Szerző: udvatt108
Biztos vagyok benne, hogy az a baja hogy a kliens, szerver és a db adatai nem egyeznek egymással. Ez olyan 80% tuti. Ilyenkor van hogy az 1-nél nagyobb slot méretű tárgyakat rosszul pozicionálja. Ellenőrizd még egyszer az adatokat. És fordítsd is le a szerver oldalt, valamint a db-t és a klienst is, ha minden egyezik amit fentebb leírásban feltüntettem. Külföldi oldalakon is ezt írják hasonló problémákkal küszködőknek.

De az a 80% csak akkor igaz, ha tényleg a 2-es vagy 3-as size-ra vannak rakva a vértek és fegyverek amelyek 1-nél több helyet foglalnak.

Üzenet összefésülés: 2017-12-02, 18:16:19

Keres az uishop.py-ben nekem egy ilyet kérlek:
def Refresh(self):

És a teljes funkció tartalmát másold be ide.
De azt sem bánnám ha az egész uishop.py-t feltöltenéd nekünk, hátha kiszúrunk valamit.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.


Ez pedig rendben van. Próbáld akkor meg, amit az előbb is írtam, ellenőrizd pontosan újra és fordíts újra mindent. Veszíteni nem fogsz vele. Több ötletem nincs. :S
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Nekem is volt ilyen problémám. Több szlotra raktam NPC boltokat stb, és nálam valamiért ha újra fordítottam db/game-t megjavult. Esetleg egy újra fordítással próbálkoztál már?  ???

újra fordítással sem jó, a hiba még mindig fenn áll. :-\

Az a baj így nehéz kisilabizálni az okot, hogy nem tudjuk milyen előzmény változások történtek.

Valamint az is hátrány, hogy nem látunk rá a forrásra, de nyilván küldöd el az egész forrást, de érted a lényeget.

Úgy gondolom, hogy elsiklasz valahol a régebben említett ellenőrizni valók felett.

Mert minden lehetséges ok ami miatt fenn állhat a hiba, ott az említésre került területeken lehet.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

2017-12-07, 19:40:14 #19 Utolsó szerkesztés: 2017-12-07, 23:29:00 Szerző: kicsiasdvagyok
Ha ráérsz gyere fel ts-re. Szokásosra.:)

Üzenet összefésülés: 2017-12-07, 23:29:00

témát zárom, udvatt108 megoldotta, ment a + mindenkinek, neki meg szuper nagy köszönet.:)