Fegyver csillogás bug

Indította matheakos, 2017-11-29, 00:14:02

Hi.
Kisebb problémám lenne, hogyha felveszem, majd leveszem a fegyvert, a csillogása ugyanúgy ott marad a "levegőben".
Erre mi lehet a megoldás?

Mit módosítottál ezt a jelenséget megelőzően?
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

2017-11-30, 14:59:21 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-11-30, 15:12:17 Szerző: matheakos
Semmit nem módosítottam, Hungary V2.0 boost-ot letöltöttem, teszt miatt.
Lehetséges, hogy ők ronthattak el valamit a kliensben?

Üzenet összefésülés: 2017-11-30, 15:12:17

Viszont, ha relogolok / poly / teleport, stb.., olyankor már eltűnik a csillogás.

Lehetséges hiba okának a nem megfelelő indító forrás szerver és playersetting kombó magyarán nem egyezik meg minden.

Ha van Costume weapon rendszered, akkor itt a javítás erre a problémára:

[spoiler]
InstanceBase.cpp

Rákeresel erre:
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)



Így nézzen ki:

bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
{
if (IsPoly())
return false;

if (__IsShapeAnimalWear())
return false;

if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
eWeapon = 0;

m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;

//Weapon Effect
//////////////COSTUME_WEAPON
CItemData * pItemData;
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
{
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
__ClearWeaponRefineEffect();
#endif
__GetRefinedEffect(pItemData);
}

//////Fegyver nélküli csillogás fix
else
{
__ClearWeaponRefineEffect();
}
///////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////END
////////////////////////////////////////
/*CItemData * pItemData;
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
__GetRefinedEffect(pItemData);
else
__ClearWeaponRefineEffect();*/
////////////////////////////////////////

return true;
}

Köszönöm szépen Pisti, megoldotta a problémát! :)