Kosztüm Effect!

Indította Xeron, 2017-11-27, 18:58:06

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy kosztümhöz rendeltem forrásban effecktet csak azt nem tudom hogy írhatnám át úgy hogy több kosztümhöz más más effect legyen rendelve.?!?

Tehát Pl sivatagihoz csillogás és boxoló kosztihoz füstölés!

InstanceBase.h:

enum ECostumeEffectMsm
{
VALUE_MSM_1 = 40032, // = vnum [ (M) -> 41003, (F) -> 41004]
VALUE_MSM_2 = 40033, // = vnum [ (M) -> 41005, (F) -> 41006]
VALUE_MSM_3 = 40034, // = vnum [ (M) -> 41007, (F) -> 41008]
VALUE_MSM_4 = 40035, // = vnum [ (M) -> 41009, (F) -> 41010]
VALUE_MSM_5 = 40036, // = vnum [ (M) -> 41011, (F) -> 41012]
VALUE_MSM_6 = 40037, // = vnum [ (M) -> 41013, (F) -> 41014]
VALUE_MSM_7 = 40038, // = vnum [ (M) -> 41015, (F) -> 41016]
VALUE_MSM_8 = 40039, // = vnum [ (M) -> 41017, (F) -> 41018]
VALUE_MSM_9 = 40040, // = vnum [ (M) -> 41019, (F) -> 41020]
VALUE_MSM_10 = 40041, // = vnum [ (M) -> 41021, (F) -> 41022]
};

enum ECostumeEffectVnum
{
VALUE_VNUM_1 = 41003,
VALUE_VNUM_2 = 41304,
VALUE_VNUM_3 = 41005,
VALUE_VNUM_4 = 41006,
VALUE_VNUM_5 = 41307,
VALUE_VNUM_6 = 41308,
VALUE_VNUM_7 = 41309,
VALUE_VNUM_8 = 41310,
VALUE_VNUM_9 = 41311,
VALUE_VNUM_10 = 41312,
};

enum


InstanceBase.cpp:

case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:

if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY)
{
DWORD szItem = pItem->GetIndex();
long szMsm = pItem->GetValue(3);

if (szMsm == VALUE_MSM_1 || szMsm == VALUE_MSM_2 ||
szMsm == VALUE_MSM_3 || szMsm == VALUE_MSM_4 ||
szMsm == VALUE_MSM_5 || szMsm == VALUE_MSM_6 ||
szMsm == VALUE_MSM_7 || szMsm == VALUE_MSM_8 ||
szMsm == VALUE_MSM_9 || szMsm == VALUE_MSM_10)

if (szItem == VALUE_VNUM_1 || szItem == VALUE_VNUM_2 ||
szItem == VALUE_VNUM_3 || szItem == VALUE_VNUM_4 ||
szItem == VALUE_VNUM_5 || szItem == VALUE_VNUM_6 ||
szItem == VALUE_VNUM_7 || szItem == VALUE_VNUM_8 ||
szItem == VALUE_VNUM_9 || szItem == VALUE_VNUM_10)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2); // Put your effect
}
}



Ha valaki tudna rá valami megoldást a segítségét előre is köszönöm!
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"

Csinálsz 1 switch-et az id-re és az alapján adod meg az effectet? :o

Ha megklérlek kifejted nekem kicsit bővebben?

Azért perfekt nem megy a C++

Üzenet összefésülés: 2017-11-27, 19:25:50

Ha szépen megkérlek egy példát írj nekem rávezetés képpen :)
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"

Nem is gondoltam h perfekt megy ha ilyet kérdezel, de létezik gugli :-X ::) :P
switch (VNUM)
{
case 11299:
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + FÜST);
break;

case 11499:
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + CSILLOGÁS);
break;
}

Óóóóó értem KÖSZÖNÖM SZÉPEN MEGY A +!
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"